Topic: GEZ: BO3 Betakey

19 augustus 2015om 11:07

Iemand die nog een beta key heeft voor bo3?

Bedankt

9 reacties

  1. User  avatar
    551 XP

    En voor mij? :D:D:D

    0
  2. User  avatar
    59 XP

    Ik denk wel dat veel meer mensen er 1tje willen hebben zoals ik

    0
  3. User  avatar
    90 XP

    en ik 🙂

    0
  4. User  avatar
    191 XP

    Tja nog een keer herhalen denk ik dan maar, hoe moeilijk is het om de game in de store te pre-orderen? paar klikjes en beta is binnen.

    0
  5. User  avatar
    357 XP

    [quote]Tja nog een keer herhalen denk ik dan maar, hoe moeilijk is het om de game in de store te pre-orderen? paar klikjes en beta is binnen.[/quote]

    Top werkt!

    0
  6. User  avatar
    491 XP

    Als iemand nog opzoek is naar een code graag even een pm’tje! Dan stuur ik de code door…

    0
  7. User  avatar
    4 XP

    [quote]Als iemand nog opzoek is naar een code graag even een pm’tje! Dan stuur ik de code door…[/quote]
    Heb je er nog eentje? Probeer al de hele dag. Ik was net iets te laat met pre orderen 🙁

    0
  8. User  avatar
    5761 XP

    ik zoek ook nog eentje .

    0
  9. User  avatar
    5761 XP

    Met dank aan Marty heb ik een bemachtigd ,

    0