Topic: (gez) FIFA 15 23 augustus 2015om 21:22 Heeft er iemand hem tegen een ‘prijsje’? 🙂 Klik hier om je antwoord te annuleren. 1 reactie Naam: Δ e-man 24 augustus 2015 om 10:44 352 XP Ik wil m wel verkopen nu de release van 16 eraan zit te komen. Wat versta jij onder ‘een prijsje’ € 10 ex verzendkosten of zo? 0 0
Topic: (gez) FIFA 15 23 augustus 2015om 21:22 Heeft er iemand hem tegen een ‘prijsje’? 🙂 Klik hier om je antwoord te annuleren. 1 reactie Naam: Δ e-man 24 augustus 2015 om 10:44 352 XP Ik wil m wel verkopen nu de release van 16 eraan zit te komen. Wat versta jij onder ‘een prijsje’ € 10 ex verzendkosten of zo? 0 0
Ik wil m wel verkopen nu de release van 16 eraan zit te komen. Wat versta jij onder ‘een prijsje’
€ 10 ex verzendkosten of zo?