Hallo
Altijd als ik FIFA speel zie ik in de herhaling onscherp beeld en een waas om de bal heen en spelers zijn onscherp. Ik weet niet wat ik in de instellingen moet veranderen. Kan iemand me daarbij helpen
Bij voorbaat dank
Hallo
Altijd als ik FIFA speel zie ik in de herhaling onscherp beeld en een waas om de bal heen en spelers zijn onscherp. Ik weet niet wat ik in de instellingen moet veranderen. Kan iemand me daarbij helpen
Bij voorbaat dank
Dit is normaal op fifa 15 , omdat hij gewoon een port is van de One , door de one is de ps4 versie minder , EA Fifa heeft een deal met de box .
Dus volledig normaal .
Dit jaar ga ik voor pes16 omdat Komani hun woord gegeven heeft aan PlayStation , 🙂
Mensen zeggen dat je je TV op computer modes moet zetten
[quote]Dit is normaal op fifa 15 , omdat hij gewoon een port is van de One , door de one is de ps4 versie minder , EA Fifa heeft een deal met de box .
Dus volledig normaal .
Dit jaar ga ik voor pes16 omdat Komani hun woord gegeven heeft aan PlayStation , :)[/quote]
Wat een onzin is dit zeg. Ik speel fifa 15 op de ps4 en heb hier geen last van. Mijn broer speelt de game op de one en het ziet er gewoon precies hetzelfde uit.
ot: Het kan inderdaad helpen om de tv op tv modus te zetten. kwa game instellingen kan je volgens mij weinig veranderen.
[quote]Wat een onzin is dit zeg. .[/quote]
Dan ben je nu niet eerlijk ik heb op beide FIFA 15 gezien en ik een psfan geef toe dat de box versie scherper is zonder pc scherm
enz .
Ik kon het ook niet geloven maar was er getuige van op dezelde tv btw Sony Bravio .
de modus op de tv die word bedoelt is de GAME of SPEL modus.
Maar dan zou dat niet alleen tijdens de herhalingen zo zijn, maar met alles, en niet alleen met FIFA.
Dat van de port zou waar kunnen zijn, al heb ik beide versies nog niet gespeeld
Enige wat ‘Game modus’ doet is alle nabewerking minimaal zetten zodat de verwerkingstijd zo laag mogelijk blijft (denk aan controller lag e.d.)
[quote]Enige wat ‘Game modus’ doet is alle nabewerking minimaal zetten zodat de verwerkingstijd zo laag mogelijk blijft (denk aan controller lag e.d.)[/quote]
Klopt, maar mijn ervaring is ook zo dat door de actieve beeldversoepeling je van dat rare effect krijg om bewegende dingen heen, beetje moeilijk uitleggen. Het ziet er in ieder geval niet uit zoals het hoort bij games. Dus vandaar die game modus ook aan. En inderdaad input lag of controller lag)
Dus was deze game een port . Een game moet af zijn en niet achteraf eigen werk insteken .
Ik speel regelmatig FIFA 15 Profclub, en heb hier helemaal geen last van.
Bedankt voor de reacties
Helaas is het probleem nog niet opgelost.
Ik dacht misschien dat het aan het aantal Hz van de TV zou liggen?