Goedemiddag mensen,
Ik heb een vraagje ik wil samen met een vriend FIFA kopen in de Russische ps store. Maar ik vroeg mij af hoe dat werkt.
We willen het beide gewoon op onze standaard/huidige accounts spelen. Kan iemand mij vertellen hoe dit moet?
Met vriendelijke groet,

Nee kan niet. Game share werkt zodat een persoon met het account speelt waarmee de game gekocht is (secundair ps4) en de ander speelt op de eigen account (primair ps4). Je kan dus niet beide op je eigen account spelen, want dan zou je 2x een primair PS4 moeten hebben. En dat kan uiteraard niet, je kan maar één PS4 als primair instellen voor het account (woord primair zegt het al)
Dus game kopen met jouw account en de PS4 van je vriend als primair instellen. Zo betaal je €35pp. Dan kan hij via zijn eigen account spelen en aangezien de game met jouw account is gekocht, kan jij het altijd spelen op je PS4. Let er wel op dat als je geen internet hebt, of PSN is down, dan heb jij geen toegang tot je digitale aankopen, als je systeem niet primair is. Resultaat: bij geen internet/PSN kan jouw vriend FIFA wel spelen, maar jij niet.
Oh daar was ik mij niet van bewust maar iniedergeval bedankt.
Volgens mij kan je meerdere accounts als primair instellen.
[quote]Volgens mij kan je meerdere accounts als primair instellen.[/quote]
Je stelt je account niet primair maar je PS4. Je kan een PS4 als primair instellen voor meerdere accounts.