Ik ben wel benieuwd of er veel bezoekers zijn bij PSX-sense die MGSFP halen en als je hem gaat halen wat ga je als eerste doen in de game?
Zelf ga ik me zo snel mogelijk richten op het verbeteren van de FOB/motherbase om invasies van andere spelers tegen te gaan.
Voor degene die hem niet halen, ben ik ook wel benieuwd, waarom niet?
Het is natuurlijk balen dat Metal Gear Online niet beschikbaar is op de launch, maar dat houd hopelijk niet veel mensen tegen om alsnog de game te kopen.
Ik kan in ieder geval niet wachten op 1 van de games van het jaar.
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/e1/MGSV_The_Phantom_Pain_boxart.jpg[/img]
Ik heb hem zojuist besteld, ben benieuwd nog nooit een MG gespeeld.
Alles upgraden(motherbase/FOB en vrijspelen en de tijd nemen voor het verhaal. Ik kan niet wachten!
heb geen idee wat jullie bedoelen met motherbase/fob, maar dinsdagavond gaat de game in de mijn op 1 na favoriete gleuf en zie ik wel wat er op me af komt.
[quote]heb geen idee wat jullie bedoelen met motherbase/fob, maar dinsdagavond gaat de game in de mijn op 1 na favoriete gleuf en zie ik wel wat er op me af komt.[/quote]
Motherbase is je thuis basis die je kunt samenstellen en die er voor zorgt dat je steeds meer wapens en dergelijke hebt. Research & development, voedsel, voertuigen etc.
een FOB is een sub-basis, die alles wat versnelt, en die je kunt beveiligen met bv camera’s enzo. Het aparte aan deze basissen is dat ze kunnen worden aangevallen door andere spelers.
Ik kan niet wachten! heb de collectors edition al vanaf dag 1 gepreordered, en heb zelf zo goed als alle Metal Gears gespeeld vanaf het origineel! 🙂
Volgens mij komt die Mother Base/FOB pas na een hele tijd in beeld, dus je kan gewoon eerst lekker van de Singleplayer genieten. Dat is ook wat ik ga doen, die MP laat ik lekker helemaal voor wat het is.
[quote]Volgens mij komt die Mother Base/FOB pas na een hele tijd in beeld, dus je kan gewoon eerst lekker van de Singleplayer genieten. Dat is ook wat ik ga doen, die MP laat ik lekker helemaal voor wat het is.[/quote]
Ik denk ook dat ik me vooral aan de SP Campaign ga wagen.
Ik heb ze allemaal gespeeld behalve die op de handhelds kwamen en die domme MG met alleen raiden als hackandslash niet. Ik kan niet wachten op maandag/dinsdag!
[quote]Volgens mij komt die Mother Base/FOB pas na een hele tijd in beeld, dus je kan gewoon eerst lekker van de Singleplayer genieten. Dat is ook wat ik ga doen, die MP laat ik lekker helemaal voor wat het is.[/quote]
Geen idee hoe lang dat duurt, al heb ik hwt vermoeden dat het toch even spelen is eer we met mother base en de fob’s aan de gang kunnen inderdaad.
Maar alleen de fob’s zijn voor multiplayer, mother base is single player
Wel benieuwd, al ergens een goede videoreview te vinden? en is het spel niet TE groot, heb niet zeeën van tijd en kan ook niet 6 maand met 1 titel bezig zijn 🙂
Wat zit er dan voor soort multiplayer mode in?
Ik dacht dat het singleplayer only is
[quote]Wat zit er dan voor soort multiplayer mode in?
Ik dacht dat het singleplayer only is[/quote]
Team death match etc. Vergelijkbaar met Metal Gear Online die bij MGS IV zat. Dit is MGO 2.0, dus zelfde concept, maar uitgebreider, groter en nu bij MGS V en gemaakt met die engine. Zijn aardig wat video’s al van geplubliceerd 😉
[quote]Wel benieuwd, al ergens een goede videoreview te vinden? en is het spel niet TE groot, heb niet zeeën van tijd en kan ook niet 6 maand met 1 titel bezig zijn :)[/quote]
De game is zo goed als een openwereld game, dus groot zal het sowieso zijn. Geen idee hoe lang de missies zijn, maar ik denk langer als de gemiddelde van andere metal gears, al kun je het niet echt vergelijken
Heb het ook besteld.
dat van FOB/motherbase heb ik ook geen idee van . heb ze niet allemaal gespeeld maar wel die uit 1987 op de nes.
[url]http://static.giantbomb.com/uploads/original/9/93770/2362059-nes_metalgear.jpg[/url]
[quote]Heb het ook besteld.
dat van FOB/motherbase heb ik ook geen idee van . heb ze niet allemaal gespeeld maar wel die uit 1987 op de nes.
[url]http://static.giantbomb.com/uploads/original/9/93770/2362059-nes_metalgear.jpg[/url][/quote]
Ben zelf ook benieuwd hoor hoe het allemaal gaat werken en alles. Ik ben vroeger begonnen met Metal Gear op de msx2, de versie van nintendo is niet het zelfde helaas. De 2 metal gears die uit kwamern op de msx2 krijg je ook bij mgs3 en bij de legacy collection geloof ik.
Ik heb m net ontvangen! Ik had m bij BOL besteld en pas volgende week verwacht, maar tot mijn grote verbazing kwam de postbode net met een pakketje… wat vervelend zeg 😉
Ik heb em ook, inclusief de arm 🙂
Mazzelaars! En is ie echt zo goed?
Tot nu toe wel. Ik heb iets van 3 uur gespeeld pas, maar je kunt het vergelijken met Ground Zeroes, maar dan veel uitgebreider. Wat ook nieuw is, is dat elke missie als een soort losse aflevering gebracht word, incl credits. Dit is een beetje irritant als je het mij vraagt.
Byyyyna!
Ik heb hem en inderdaad online is er nog niet , so what ?
Dit is de weeral zoals op ps3 een game waar ik water van in men mond krijg , wat een grfx en de gameplay is om vingers en duimen van te likken .
9,8 op 10 omdat ik vind dat perfectie niet in bestaat , maar eerlijk deze game wil ik tegen mijn principe 19 op 10 geven .
Wat een parel GOTY is MGS beter vewacht ik niet meer .
Wat maakt deze game een real gamer gelukkig , sorry maar deze game is hotter than hot .
Ik stop er mee met alle gezegden op te noemen , aan de alle gamers kopen !!!
[quote]Mazzelaars! En is ie echt zo goed?[/quote]
Zeker weten alleen sex en klaarkomen is beter lol , nee echt gewoon kopen ik heb mijn loftrompet al geplaatst , dikke schijf in die ps4 natuurlijk he