Ik heb zes missies achter de rug. En was van plan wat zij missies te doen. Een of andere Side op vraagt een blue print te stelen uit een bewaakte stad. Het gaat hem over de blue print: RIOT SMG
ik vroeg me af of iemand hem heeft gevonden. Want volgens mij heb ik een bug. Ik heb een blue print daar al gepakt en gek genoeg dus die unieke objectieve voor de Side op. Maar het update mijn Side op. Hij zegt dat ik het nog moet zoeken, heeft er nog iemand dat probleem?

Ik heb geen idee, maar ik zal vanavond de side op even een slinger geven. Ik zag em al wel staan, dus dat moet wel lukken.
Dat is de 2e Side OP toch? Ik vond hem in een van de huisjes.
[quote]Dat is de 2e Side OP toch? Ik vond hem in een van de huisjes.[/quote]
Ja dat kan dat het de 2de was. Ik heb die ook gevonden aan de rechterkant van het centrale station. Maar gek genoeg update hij niet. Ik heb wel nog geen update gevoerd. Dus dat kan misschien schelen. Verder vindt ik het echt een verfrissende game na zoveel jaren… Echt eentje die me zal na blijven zoals red dead redemption. Qua cut scenes : thank god skip button gameplay, replay value en sandbox is voor mij nodig. Het lijkt een zeer meesterlijke STORY … Maar al dat geest gedoe en fantasy gedoe mag voor mij weg gelaten worden. Missie 5 blies me echt omver(honey bee) mooie locaties en zeer goede map. En de zovele opties/vrijheid maakt het voor mij een topper. Nou ja dat militair gedoe spreekt me gewoon aan. Je vindt weinig games met dat soort missies en precisie
[quote]Ja dat kan dat het de 2de was. Ik heb die ook gevonden aan de rechterkant van het centrale station. Maar gek genoeg update hij niet. Ik heb wel nog geen update gevoerd. Dus dat kan misschien schelen. Verder vindt ik het echt een verfrissende game na zoveel jaren… Echt eentje die me zal na blijven zoals red dead redemption. Qua cut scenes : thank god skip button gameplay, replay value en sandbox is voor mij nodig. Het lijkt een zeer meesterlijke STORY … Maar al dat geest gedoe en fantasy gedoe mag voor mij weg gelaten worden. Missie 5 blies me echt omver(honey bee) mooie locaties en zeer goede map. En de zovele opties/vrijheid maakt het voor mij een topper. Nou ja dat militair gedoe spreekt me gewoon aan. Je vindt weinig games met dat soort missies en precisie[/quote]
Ik ga er nu aan beginnen, ben echt benieuwd. Iedereen is blown away
Ik heb de blueprint gevonden en de missie is voltooid.
Waar had je die van jou gevonden? Bij mij lag die in een huisje met half blauwe deuren (zijn er meerdere van)
Je moet de vijand en enemy met R2 vast pakken en dan hun laten praten (speak) dan dan hoor je of:
– Er zijn elite soldiers
– Er zijn diamonds
– Er zijn Grondstoffen
– Er zijn blueprints
Dan hoor je een vrouw op je joysrick praten map upgrade, dan zie je een witte vinkje op ’t map. Als je daar op gaat dan zie je blueprint opstaan of diafonds (ligt eraan wat de soldaat zei). Heel makkelijk word ook duidelijk verteld tijdens ’t game niet kippen of aandachtig luisteren 😛
[quote]Je moet de vijand en enemy met R2 vast pakken en dan hun laten praten (speak) dan dan hoor je of:
– Er zijn elite soldiers
– Er zijn diamonds
– Er zijn Grondstoffen
– Er zijn blueprints
Dan hoor je een vrouw op je joysrick praten map upgrade, dan zie je een witte vinkje op ’t map. Als je daar op gaat dan zie je blueprint opstaan of diafonds (ligt eraan wat de soldaat zei). Heel makkelijk word ook duidelijk verteld tijdens ’t game niet kippen of aandachtig luisteren :P[/quote]
diafonds ? is er ook een diasjonnie ?
[quote]Je moet de vijand en enemy met R2 vast pakken en dan hun laten praten (speak) dan dan hoor je of:
– Er zijn elite soldiers
– Er zijn diamonds
– Er zijn Grondstoffen
– Er zijn blueprints
Dan hoor je een vrouw op je joysrick praten map upgrade, dan zie je een witte vinkje op ’t map. Als je daar op gaat dan zie je blueprint opstaan of diafonds (ligt eraan wat de soldaat zei). Heel makkelijk word ook duidelijk verteld tijdens ’t game niet kippen of aandachtig luisteren :P[/quote]
Goeie tip inderdaad, je kunt zo erg goeie informatie winnen van soldaten!
@R*forever: die honey bee missie is wel lang zeg! ik dacht em gister avond even te doen, maar ik ben maar gestopt rond 11 uur, anders was ik nooit op tijd wakker geworden haha
[quote]diafonds ? is er ook een diasjonnie ?[/quote]
ik ondervraag iedereen daarna choke ik ze. Ze zegt continue map
Update …zal wel een foutje zijn… Morgen zal ik nog eens v poweren
@seventh Son: maar wel een chille^^