Het valt me op dat de laatste tijd mensen met willekeur uit mijn of zijn partysessies worden gegooid. Dan staat er opeens dat een vriend de party heeft verlaten, of ik wordt eruit gesmeten.
Het lijkt te gebeuren sinds de laatste update. Hebben meer mensen hier last van?
Ps ik kijk altijd mn NAT type na. Daar kan het niet aan liggen. Dit is echt iets van de laatste tijd.

Vriend van mij ook. Altijd hij, hoeveel mensen er ook in de party zitten. Eens in het uur minimaal. :/
Ik word altijd uit een party gegooid als ik via Live van Playstation een Ustream stream open.
Hoe moet je eimand uit de.party gooien