Topic: Ps4 bundels

02 september 2015om 12:26

Hallo,

Ik heb een vraagje over ps4 bundels. Ik zie veel acties waarbij je een Ps4 kan kopen met een game erbij voor 400 of 390 euro. Mijn vraag is nu vooral is dit het nieuwe model playstation?

Er moet inmiddels een Ps4 zijn en die heeft een harde schijf van 500gb die stiller, en zuiniger is dan het vorige model. Maar hoe kan je nou zien of de ps4 die ze in de bundels aanbieden het nieuwe of oude model is?

Of zijn de nieuwe modellen er toch al wel weer een tijdje dat je ervan uit kan gaan dat het een nieuw model is

Groetjes

Richard

Daarnaast lees ik soms op internet dat ook het model met 1tb al een wat nieuwe versie is, maar op somige sites wordt gezegd dat het nog precies dezelfde hardware is dan de vorige. Beetje vaag

11 reacties

1. User  avatar
    594 XP

gewoon kopen joh.
    pak bijvoorbeeld dan die van MGS dan weet je zeker dat je een *nieuwe versie* hebt.

0
  2. User  avatar
    7 XP

Nou ja dat was dus ook beetje mijn vraag of daar inderdaad de nieuwste playstation bij geleverd wordt bij MGS5

Soms willlen winkels van hun oudere voorraad af en zitten de oude modellen nog in de doos

0
  3. User  avatar
    3888 XP

richard,

Kan er kort over zijn: Het is SONY en das gewoon kwaliteit!

de enige vraag die je jezelf moet afvragen is: wil ik 500gb of 1tb…

ik heb zelf 500 gb en playstation plus.
    Met aardig wat games en demos heb ik nog steeds ruimte over!

tip koop idd de bundel met MGS:V TPP kan je nooit spijt van krijgen 😉

0
  4. User  avatar
    7 XP

Ooh SONY dat is ook kwaliteit heb meerdere producten van dit merk dus daar twijfel ik ook totaal niet over.

Enige is is dat het nieuwe model minder stroom verbruik, wat koeler zou zijn, maar vooral daardoor ook wat stiller. Als dat gewoon het geval is zou ik toch dom zijn om nog voor het oudere model te gaan.

Aan 500gb heb ik meer dan genoeg want koop er toch max 8 spellen bij en jaar erop komen er vaak de nieuwe delen uit en speel je de oude toch niet meer dus die gooi je er dan weer af

0
  5. User  avatar
    1783 XP

desnoods de webshop even contacten of het om de 1100 of 1200 serie gaat

0
  6. User  avatar
    7 XP

okey !!! dus de 1200 is dan de3 nieuwe serie denk ik? Daaraan kan je het dus zien

0
  7. User  avatar
    1783 XP

[quote]okey !!! dus de 1200 is dan de3 nieuwe serie denk ik? Daaraan kan je het dus zien[/quote]

Jep, de 1200 is de nieuwe, die heeft ook een matte hdd cover in plaats van een glanzende

0
  8. User  avatar
    7 XP

Oke!!! Dank voor de info!!! Neem aan dat deze info gewoon ergens op de buitenkant van de doos staat

0
  9. User  avatar
    1793 XP

[quote]Oke!!! Dank voor de info!!! Neem aan dat deze info gewoon ergens op de buitenkant van de doos staat[/quote]

1100 en 1200 hebben echt weinig verschil hoor. Het is een subtiele update dus niet echt een must. Als je echt pleit voor mechanische buttons dan zul je de 1200 nodig hebben. Voor de rest is die zuinigheid en paar grammen lichten maar een peulen schil.

De 1 TB versie is de 1100 versie

De 1200 versie:
    – matte cover
    – 40 gram lichter
    -22 % zuiniger
    – mechanische buttons
    – stiller

Je kan even goed nu een 2dehands kopen voor 300 en op de september 2016 voor de slim en lite versie gaan…

De 1 Tb zou je best niet kopen. Aangezien je met 5 min werk je eigen 2 TB kan in proppen voor nog geen 80-150 euro …

0
  10. User  avatar
    4682 XP

Op dit moment zijn alleen de rode van MGSV en de aankomende Destiny ps4.. het nieuwste model (€430).
    Die van MGSV heeft geen Matte Cover en die van Batman is het 2de model.
    De 1000gb versie is het 2de model (er zijn 3 modellen).

0
  11. User  avatar
    29 XP

Heb ik gelukkig toch een 1200 serie gekregen (mat) toen ik hem in amerika kocht een paar weken terug. Dit was trouwens de bundel met uncharted. Deze was hier toen overigens nog niet te verkrijgen haha.

0