Topic: Verkoop je MGS Phantom Pain aan mij!

02 september 2015om 21:36

Wie o wie wilt Phantom Pain aan mij verkopen! :D. PM ME of bericht je prijs hieronder.

5 reacties

  1. User  avatar
    5761 XP

    Ga naar de shop bro , haal 1 uit de rekken en klaar is kees .
    Ofwel kun je de mijne kopen voor min 80 eu plus verzending kosten , YOLO . 🙂

    0
  2. User  avatar
    551 XP

    Haha zou nog een weekje wachten zodra mensen er achter komen dat het “hun game niet is”… 🙂

    Maar blijkbaar wil je de game behoorlijk graag maar voor de €10,- hooguit die je er in de eerste 1 a 2 weken op kan besparen zou ik gewoon naar de winkel gaan als ik jouw was

    0
  3. User  avatar
    433 XP

    Of een sprintje trekken naar de media markt en d’r 3 oppikken voor de prijs van 2 🙂

    0
  4. User  avatar
    171 XP

    60 is gewoon teveel bro xD. Wil nog Mad Max en FIFA 16 dus ja..ben maar een skere student.

    0
  5. User  avatar
    5761 XP

    [quote]60 is gewoon teveel bro xD. Wil nog Mad Max en FIFA 16 dus ja..ben maar een skere student.[/quote]
    Denk je dat wij gamers het OCMW zijn ? 60 teveel .
    Koop dan FIFA niet kan je doen bij de wintertfanfers voor 40 eu als kerst koopjes .
    Maar jongen toch 60 teveel lol

    0