Wie o wie wilt Phantom Pain aan mij verkopen! :D. PM ME of bericht je prijs hieronder.
Topic: Verkoop je MGS Phantom Pain aan mij!
02 september 2015om 21:36
Wie o wie wilt Phantom Pain aan mij verkopen! :D. PM ME of bericht je prijs hieronder.
Ga naar de shop bro , haal 1 uit de rekken en klaar is kees .
Ofwel kun je de mijne kopen voor min 80 eu plus verzending kosten , YOLO . 🙂
Haha zou nog een weekje wachten zodra mensen er achter komen dat het “hun game niet is”… 🙂
Maar blijkbaar wil je de game behoorlijk graag maar voor de €10,- hooguit die je er in de eerste 1 a 2 weken op kan besparen zou ik gewoon naar de winkel gaan als ik jouw was
Of een sprintje trekken naar de media markt en d’r 3 oppikken voor de prijs van 2 🙂
60 is gewoon teveel bro xD. Wil nog Mad Max en FIFA 16 dus ja..ben maar een skere student.
[quote]60 is gewoon teveel bro xD. Wil nog Mad Max en FIFA 16 dus ja..ben maar een skere student.[/quote]
Denk je dat wij gamers het OCMW zijn ? 60 teveel .
Koop dan FIFA niet kan je doen bij de wintertfanfers voor 40 eu als kerst koopjes .
Maar jongen toch 60 teveel lol