Forum

Topic: Game actie Mediamarkt – Wie doet mee?

Anoniem's avatar

Beste leden,

Wie heeft er zin om gebruik te maken van de game actie 3 = 2 van MM.
Ik wil graag MGS Phantom Pain aanschaffen en als er 2 andere personen zijn (Utrecht) dan kunnen we 3 games voor 40 euro per stuk halen. Je hoeft zelf niet per se MGS te halen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 586 XP
    Zuko's avatar

    Dit is al de 2e post die je maakt om MGS Phantom Pain te verkrijgen. Je had hem nu al lang in huis kunnen hebben.
    Doe niet zo moeiljk en ren/fiets of rij naar de winkel of bestel hem zo snel mogelijk online voor 45-55 euro. De game is geweldig en het geld waard. Je moet het niet moelijk voor jezelf maken als het ook makkelijk kan 🙂

    Die paar euro die je misschien bespaart zijn het niet waard als je de game zo graag wil.

  2. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Beste leden,

    Wie heeft er zin om gebruik te maken van de game actie 3 = 2 van MM.
    Ik wil graag MGS Phantom Pain aanschaffen en als er 2 andere personen zijn (Utrecht) dan kunnen we 3 games voor 40 euro per stuk halen. Je hoeft zelf niet per se MGS te halen.

    Doe ff normaal koop de game , 2 forum post voor smeken naar MGS , koop het en stop ermee dit te posten .

  3. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Dit is al de 2e post die je maakt om MGS Phantom Pain te verkrijgen. Je had hem nu al lang in huis kunnen hebben.
    Doe niet zo moeiljk en ren/fiets of rij naar de winkel of bestel hem zo snel mogelijk online voor 45-55 euro. De game is geweldig en het geld waard. Je moet het niet moelijk voor jezelf maken als het ook makkelijk kan 🙂

    Die paar euro die je misschien bespaart zijn het niet waard als je de game zo graag wil.

    misschien heeft deze gozer een beperkt budget. ik vind dat ie er slim over nadenkt. waarom oordeel je zo ? laat hem met rust.

    Doe ff normaal koop de game , 2 forum post voor smeken naar MGS , koop het en stop ermee dit te posten .

    ik zou het geen smeken noemen. want dat is het gewoon niet.
    het is duidelijk dat deze gast geld wil besparen en dat kan en mag hier gewoon.
    waarom val je hem zo aan ? waarom erger je je hier aan ?

  4. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    misschien heeft deze gozer een beperkt budget. ik vind dat ie er slim over nadenkt. waarom oordeel je zo ? laat hem met rust.

    ik zou het geen smeken noemen. want dat is het gewoon niet.
    het is duidelijk dat deze gast geld wil besparen en dat kan en mag hier gewoon.
    waarom val je hem zo aan ? waarom erger je je hier aan ?

    Hij wil de game voor niks hebben snap je dat niet , waarom zou je 40euro in leggen als hij 2 games krijgt of 80 als die niks wilt betalen ?

    het is 3 hallen 2 betalen 😉

  5. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Hij wil de game voor niks hebben snap je dat niet , waarom zou je 40euro in leggen als hij 2 games krijgt of 80 als die niks wilt betalen ?

    het is 3 hallen 2 betalen 😉

    Hij wilt de prijs delen… Snap je dat niet?
    Een nieuwe game kost 55-60euro bij de MM, reken uit…

  6. 802 XP
    phinal's avatar

    Had je het spel maar moeten pre-orderen, dan kon je hem voor 50 euro krijgen op dag 1

  7. 586 XP
    Zuko's avatar

    misschien heeft deze gozer een beperkt budget. ik vind dat ie er slim over nadenkt. waarom oordeel je zo ? laat hem met rust.

    ik zou het geen smeken noemen. want dat is het gewoon niet.
    het is duidelijk dat deze gast geld wil besparen en dat kan en mag hier gewoon.
    waarom val je hem zo aan ? waarom erger je je hier aan ?

    leuk dat je de good guy probeert te zijn, maar het feit dat hij 2 posts maakt om een paar euro te besparen slaat nergens op.
    Verder is het al belachelijk dat je vraagt of ie met rust gelaten kan worden. Ik denk dat hij zelf wel kan aangeven of hij het wel/niet eens is met de opmerkingen, dat hoef jij niet voor hem te doen.

  8. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Stop met janken en laat die jongen lekker. Óf reageer en zeg dat je meedoet, of reageer gewoon niet. Hij vraagt nergens naar jullie mening.

    Ik vind het slim bedacht, en ik zou wel mee willen doen. Wil Until Dawn nog wel spelen. Mocht er nog een derde persoon zijn is dat een prima prijs, ieder een game voor 40eu.

  9. 5795 XP
    tyger1's avatar

    misschien heeft deze gozer een beperkt budget. ik vind dat ie er slim over nadenkt. waarom oordeel je zo ? laat hem met rust.

    ik zou het geen smeken noemen. want dat is het gewoon niet.
    het is duidelijk dat deze gast geld wil besparen en dat kan en mag hier gewoon.
    waarom val je hem zo aan ? waarom erger je je hier aan ?

    Jij loopt daar nog in of wat ? Waarom iedereen vragen om dit of dat ? .

    Ik kan niet tegen mensen die iets willen en toch op een of andere manier probeert aan te geraken .

    Hij moet maar wachten tot hij in 2de keuze ligt anderen doen dit ook .

  10. 425 XP
    jamez's avatar

    Wat een geweldige community is dit toch!

  11. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Jij loopt daar nog in of wat ? Waarom iedereen vragen om dit of dat ? .

    Ik kan niet tegen mensen die iets willen en toch op een of andere manier probeert aan te geraken .

    Hij moet maar wachten tot hij in 2de keuze ligt anderen doen dit ook .

    hoe bedoel je aan te geraken ? bedoel je gratis ? dat is het niet.

    leuk dat je de good guy probeert te zijn, maar het feit dat hij 2 posts maakt om een paar euro te besparen slaat nergens op.
    Verder is het al belachelijk dat je vraagt of ie met rust gelaten kan worden. Ik denk dat hij zelf wel kan aangeven of hij het wel/niet eens is met de opmerkingen, dat hoef jij niet voor hem te doen.

    punt een; wat bedoel je met proberen. ik kom voor die gast op. dat is niet proberen. is het pas geen proberen als jij je excuses aan bied ofzo ? slaat nergens op. ik heb hier nooit geclaimd een good guy te zijn maar een beetje elkaar helpen zou de wereld wat beter maken.

    punt twee vind ik het niet belachelijk dat hij 20 euro probeert te besparen. die twintig euro is toch mooi een paar keer warm eten savonds. of als ie nog een keer 20 euro bespaard kan ie nog een game halen. bovendien vind ik 20 euro niet maar een paar. het is geen vetpot, maar nog steeds geld voor eten. of een lekkere fles whisky ofzo. ik noem maar wat geks.
    of misschien heeft ie maar veertig euro en wil hij toch heel graag de game hebben.

    Hij wil de game voor niks hebben snap je dat niet , waarom zou je 40euro in leggen als hij 2 games krijgt of 80 als die niks wilt betalen ?

    het is 3 hallen 2 betalen 😉

    twee keer 60 euro is 120 euro. deel dat door drie en wat moet iedereen dan betalen ? 40 euro per man. volgens mij heb jij ietsje te snel gereageert. en dat zeg ik niet om een beetje de wijsneus uit te hangen. we maken allemaal wel eens fouten.

    Had je het spel maar moeten pre-orderen, dan kon je hem voor 50 euro krijgen op dag 1

    heb jij niks beters te doen ofzo ?
    en voor je het omdraait (want dat gaat geheid gebeuren met gastjes als jij)
    ik heb iig niet veel beters te doen nee.

    Wat een geweldige community is dit toch!

    ja toch ? lekker positief hiero altijd.