Inmiddels zie en lees ik veel over Until Dawn. Zo lees ik dat sommige mensen de game niet kopen maar gewoon recordings van spelers bekijken op youtube. Ik ben onwijs benieuwd naar de game. Er wordt vaak een heavy rain vergelijking gemaakt en die game vond ik echt fantastisch.
Nu is er nog 1 vraag waar jullie misschien antwoord op kunnen geven. Hoe eng is Until Dawn? P.T. vond ik zelf erg pittig. Vroeger speelde ik veel Silent Hill en Resident Evil, maar horror games zijn bij mij al lang niet meer voorbij gekomen. Dus vandaar mijn vraag.
Topic: Until Dawn
07 september 2015om 11:32

Until dawn is niet moeilijk dat is een ding wat zeker is.
Het is enorm gaaf om te spelen en jezelf als soort van director te zien van een horrorfilm.
Het enge zit vaak in jumpscares zoals in alle teener slasher films, zoals scream, cabin in the woods en saw. Daar is de game ook het beste mee te vergelijken
Ja, er zitten heel veel schrikmomenten in. Daarnaast natuurlijk de nodige blood and gore. Ik had het geluid hard staan en ik zat af en toe tegen het plafond.
[quote]Inmiddels zie en lees ik veel over Until Dawn. Zo lees ik dat sommige mensen de game niet kopen maar gewoon recordings van spelers bekijken op youtube. Ik ben onwijs benieuwd naar de game. Er wordt vaak een heavy rain vergelijking gemaakt en die game vond ik echt fantastisch.
Nu is er nog 1 vraag waar jullie misschien antwoord op kunnen geven. Hoe eng is Until Dawn? P.T. vond ik zelf erg pittig. Vroeger speelde ik veel Silent Hill en Resident Evil, maar horror games zijn bij mij al lang niet meer voorbij gekomen. Dus vandaar mijn vraag.[/quote]
Het probleem ligt hier bij jezelf , als je een game bekijk heb je tot 80 % geen beleving van de game .
Ben je geschokken , Nee .
Dit is gebeurt doordat je niet zelf crontrole had bij deze game , doe dit niet meer speel in het donker headset op je hooft en ga mee in het verhaal en de gameplay .
Ik weet zeker dat je ongelooflijke ervaring zal staan te wachten , Ik zelf heb 2 x mijn bakje daar gelegt en ben ff gaan wandelen , ga terwijl je gamed ook niet chat , dan ben je ook geen 1 met de game , doen bij je volgende horror game probeer ff the evil within , creep kom je .