Hallo gamers,
Zojuist heb ik een community aangemaakt voor PSX-Sense. Deze kunnen de beta testers vinden door te gaan naar; friends> zoek op:dnm2705> communities> en PSX-Sense aanklikken
Ik heb de administrator instellingen zelf, op het moment dat 3.00 uit is, dan gaat dit naar PSX-Sense’s eigen PSN(invite is al gestuurd)
Note: community heb ik alleen aangemaakt zodat de naam ingedekt is.

Thanks 🙂
Ik weet niet naar wie je de invite hebt gestuurd, maar als je wilt mag je dat naar mij doen (UltraRoy)
En als beta-tester weet natuurlijk iedereen dat ze vooral in het openbaar niet over de beta mogen praten, aangezien ze een NDA getekend hebben…
je staat inderdaad onder NDA, zou het maar verwijderen
Ja heren, ik weet het. Aangezien al veel over 3.00 stond, was ik van mening dat het wel veilig was. Natuurlijk niet aan meer aan NDA gedacht.