Forum

Topic: Ps 3 of ps 4

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,

Helemaal nieuw in de materie, en vandaar m’n vraag.

Wil graag een ps 3 of 4 kopen maar vraag me af hoe het met de aansluitingen zit…

PS aan te sluiten op een beamer van Sony en een marantz receicer 7007.

Zijn er nog zaken waar ik rekent mee moet houden?

Ik neem aan optisch naar de receicer en via hdmi naar de beamer. is dat voor beide types ps mogelijk?

Hoor graag en dank

Fasteddie

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Geen idee hoe dat werkt maar ik kan je wel aanraden om een Ps4 te kopen en geen Ps3. Is het extra geld wel waard 😛

  2. 425 XP
    jamez's avatar

    PS4 is het meer waard met oog op de toekomst. Beide aansluiten kunnen gewoon, heb beeld via HDMI en geluid via optische kabel.

  3. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    De PS4 is nu al 4 jaar oud, en er worden nu steeds minder games voor de PS3 gemaakt. Daarom raad ik je sterk aan om een PS4 te kopen.

  4. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb gewoon m’n ps4 verbonden met een hdmi aan m’n DENON en van m’n DENON weer een hdmi naar mijn tv/beamer. Alleen hdmi ondersteunt 7.1 en hoger.

  5. 250 XP
    berry1983's avatar

    De PS4 is nu al 4 jaar oud, en er worden nu steeds minder games voor de PS3 gemaakt. Daarom raad ik je sterk aan om een PS4 te kopen.

    4 jaar al?? 2 toch?

  6. 1064 XP
    jonas46's avatar

    De PS4 is nu al 4 jaar oud, en er worden nu steeds minder games voor de PS3 gemaakt. Daarom raad ik je sterk aan om een PS4 te kopen.

    Bij jou gaat de tijd wel erg snel, ps4 is verkrijgbaar sinds 29 november 2013.

  7. 2139 XP
    Bass's avatar

    De PS4 is nu al 4 jaar oud, en er worden nu steeds minder games voor de PS3 gemaakt. Daarom raad ik je sterk aan om een PS4 te kopen.

    Haha time flies when youre having fun. But not that fast 😉

  8. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Als grafische pracht je niet veel uitmaakt en je een klein budget hebt, zou ik voor de ps3 gaan. Er zijn ontzettend veel leuke games op te krijgen die niet veel geld meer kosten. De ps4 krijgt ook steeds meer toffe games, die er een stuk mooier en realistischer uitzien, maar toch al gauw 55-60 kosten bij release.

    Het ligt een beetje aan je budget en waar je waarde aan hecht

  9. 2 XP
    Fasteddie's avatar

    Ik heb gewoon m’n ps4 verbonden met een hdmi aan m’n DENON en van m’n DENON weer een hdmi naar mijn tv/beamer. Alleen hdmi ondersteunt 7.1 en hoger.

    Ah, marantz en denon verschillen niet veel van elkaar toch?
    Neem aan dat je PS aansluit op op de hdmi “game” en de gewoon doorlusedoorlussen bedoel?
    Zal oprichter voor het geluid niet een betere keus kunnen zijn?

    Groet
    Fasteddie