Pfff
Ik weet niet wat ik van deze game moet denken.continue wordt ik voorgeschoteld met meesterlijke cut scenes die intrigerend zijn maar me gestolen kunnen worden. Het onrealistische gedoe maakt het me ook al een tegenvaller…
Maar dan is er nog de open wereld, idroid en de zovele opties.
Op het eerste zicht is de map zeer goed van design maar mist het toch iets. De zandstorm is mooi en tactisch te gebruiken. Maar de repetieve Side ops laten me ook gouw doen stoppen met genieten. Even eens als de grote locaties. Ze zijn mooi… Maar continue daar stealth gebruiken? Man die game duurt eeuwen om een missie of 20 uit te spelen…
Ik verveel me echt met deze game. Maar de c4, bombardement, tactische opties, heli support en geavanceerde ai boeien mij wel…
Na 13 missies heb ik het toch opgegeven. Ongeveer 20 Side ops gedaan…
Blijkbaar is METAL GEAR SOLID niet op mijn lijf geschreven. Hebben hier nog wat psx sense leden gemixte gevoelens over deze game? Ben ik dan echt de enige die deze game te eentonig, traag en saai vindt? Maar het wel goede gameplay opties heeft en grafisch ook mooi oogt…

Ik heb ook gemengde gevoelens bij deze game.
Ik vind de map/wereld super eentonig, moet elke keer terug naar de zelfde lokatie’s.
De zandstormen vind ik maar niks, blijf elke keer afwachten tot het over is om vervolgens daarna weer verder te spelen.
Ja.. missies kunnen lang duren, daarom spot ik zoveel mogelijk tegenstanders en schiet ik er een hoop op afstand door het hoofd om vervolgens daarna als rambo de rest aan te vallen. Jammer genoeg is dit niet meer zo efficiënt als je verder vordert in de game. Zelf heb ik de helikopter nog niet gebruikt, ik probeer de hogere klasse vijanden te vangen en niet op te blazen.
Ik raad je wel aan om nog even verder te spelen dan 13 missies
Jullie weten blijkbaar altijd op te merken als het geen GTA is .
Neem het van mij aan ik vindt MGS V de beste game op ps4 terwijl ik nu Mad Max speel , ik weet niet wat e gaande is maar MGS V in twijfel trekken , dan weet ik het niet meer .
Ik heb de prroloog al gespeeld direct na ground zero en het is d max .
als je de sideops vervelend vind, dan doe je die toch gewoon niet?
Ze zijn hetzelfde als side quests, en totaal optioneel. Ze zijn bedoelt om lekker je ding te doen tussen de main missons door.
Er zijn zoveel manieren om alles aan te pakken, en je hebt er genoeg spullen voor om dat uit te proberen.
Ik heb net al mijn buddies unlocked, en ga ook zeker proberen wat ze allemaal kunnen. Zit nu zelf bij missie 15, en heb al aardig wat sideops gedaan ook. Ik geniet er in ieder geval wel met volle teugen van!
Ik ben ook niet super enthousiast. Ik vind het jammer dat je te ver moet reizen tussen de Side Ops en daartussen niks anders te doen hebt. Het duurt ook heel lang als je dit per heli wilt doen. De mainops zijn wel erg leuk, maar het komt allemaal een beetje repetititief over.
‘Onrealistisch gedoe’? Wil je zeggen dat CoD, GTA, Witcher, enz. dat wel zijn?
De eerste 2 uur had ik ook het idee dat het tegenviel. Inmiddels ben ik al 25 uur verder (ik verbaasde me zelf al hoeveel ik dit in 11 dagen gered heb) en vind het een geweldige game.
Zodra ik hiermee klaar ben ga ik Ground Zeroes opnieuw doen.
[quote]’Onrealistisch gedoe’? Wil je zeggen dat CoD, GTA, Witcher, enz. dat wel zijn?
De eerste 2 uur had ik ook het idee dat het tegenviel. Inmiddels ben ik al 25 uur verder (ik verbaasde me zelf al hoeveel ik dit in 11 dagen gered heb) en vind het een geweldige game.
Zodra ik hiermee klaar ben ga ik Ground Zeroes opnieuw doen.[/quote]
Ik heb het niet over vergelijkingen… Het is dat skull en robot gedoe dat mij irriteerd. Ik heb mijn paard volledig geleveld en voor wat? Voor het te kunnen laten schijten en een auto doen te laten slippen…
Die game heeft zoveel goede technieken en gameplay maar de STORY en onrealistische dingen maken het echt minder leuk…
En dat is een opinie geen feit. Want ik kan niet ontkennen dat hideo kojima weet van aanpakken op gebied van filmische STORY enz… Mij boeit dat gewoon niet. De game is zeker een hoogstandje maar nog wat aan de ruwe kant…
PAYDAY 2 ,bf4 en Just CAUSE 3 zijn trouwens mijn must have games. Dus nee het is niet omdat ik GTA top vind dat ik deze game minder goed vind…
[quote]Jullie weten blijkbaar altijd op te merken als het geen GTA is .
Neem het van mij aan ik vindt MGS V de beste game op ps4 terwijl ik nu Mad Max speel , ik weet niet wat e gaande is maar MGS V in twijfel trekken , dan weet ik het niet meer .
Ik heb de prroloog al gespeeld direct na ground zero en het is d max .[/quote]
Mad Max is overigens ook een vette game. Over MGS V kan ik niet oordelen, maar lijkt me echt doodsaai !
[quote]Mad Max is overigens ook een vette game. Over MGS V kan ik niet oordelen, maar lijkt me echt doodsaai ![/quote]
Zeggen dat Mad Max een vette game is en dan MGS doodsaai noemen… Voor mij is MGS echt de game of the year en daarachter Batman.
[quote]Zeggen dat Mad Max een vette game is en dan MGS doodsaai noemen… Voor mij is MGS echt de game of the year en daarachter Batman.[/quote]
Voor mij geld hetzelfde wat metal gear betrefd.
Wat ik over mad max las was een dag na de release, de discussie ging over dat ze het toen al repetitief vonden het vechten
[quote]Pfff
Ik weet niet wat ik van deze game moet denken.continue wordt ik voorgeschoteld met meesterlijke cut scenes die intrigerend zijn maar me gestolen kunnen worden. Het onrealistische gedoe maakt het me ook al een tegenvaller…
Maar dan is er nog de open wereld, idroid en de zovele opties.
Op het eerste zicht is de map zeer goed van design maar mist het toch iets. De zandstorm is mooi en tactisch te gebruiken. Maar de repetieve Side ops laten me ook gouw doen stoppen met genieten. Even eens als de grote locaties. Ze zijn mooi… Maar continue daar stealth gebruiken? Man die game duurt eeuwen om een missie of 20 uit te spelen…
Ik verveel me echt met deze game. Maar de c4, bombardement, tactische opties, heli support en geavanceerde ai boeien mij wel…
Na 13 missies heb ik het toch opgegeven. Ongeveer 20 Side ops gedaan…
Blijkbaar is METAL GEAR SOLID niet op mijn lijf geschreven. Hebben hier nog wat psx sense leden gemixte gevoelens over deze game? Ben ik dan echt de enige die deze game te eentonig, traag en saai vindt? Maar het wel goede gameplay opties heeft en grafisch ook mooi oogt…[/quote]
Je weet dat dit een stealthgame is dat is het hele punt van de game…… De verhaallijn staat centraal in de game dat is altijd zo geweest. Als je dit niet wist na hoeveel MGS games dan kan ik je helaas niet serieus nemen ik ben het 100 % niet met je eens. MGS is gewoon 100 % anders dan GTA het is niet anders.
De side ops hebben ook niet voor niets geen ranking en tasks. Anders zou het een ramp zijn voor mensen die bv platinum willen halen.
Je kunt ook gewoon een jeep meenemen de desert in, en dan in freeroam side ops gaan doen in de volgorde die je zelf wilt.
Over trophies gesproken, viel me op dat er maar 1 voor “online” is, de rest kan allemaal offline behaald worden.
[quote]Ik heb ook gemengde gevoelens bij deze game.
De zandstormen vind ik maar niks, blijf elke keer afwachten tot het over is om vervolgens daarna weer verder te spelen.
en schiet ik er een hoop op afstand door het hoofd om vervolgens daarna als rambo de rest aan te vallen. Jammer genoeg is dit niet meer zo efficiënt als je verder vordert in de game. [/quote]
Tja, dan heb je er, met alle respect, weinig kaas van gegeten. Je koopt een stealthgame om de stealth-aspecten van de game vervolgens te bekritiseren. Als ik het zo lees had je wellicht beter kunnen wachten op de nieuwe Call of Duty.
Om terug te gaan naar de Helicopter ga je gewoon naar het pauze menu, en selecteer je Return to ACC, dan ben je er binnen een minuut. En als je last hebt van een zandstorm, dan gebruik je je phantom cigar, ik snap het probleem niet zo eigenlijk..
De laadtijden zijn het probleem in ieder geval niet, en al helemaal niet vergeleken met bijvoorbeeld GTA5, waar ik me mateloos irriteer aan de laadtijden…
[quote]Tja, dan heb je er, met alle respect, weinig kaas van gegeten. Je koopt een stealthgame om de stealth-aspecten van de game vervolgens te bekritiseren. Als ik het zo lees had je wellicht beter kunnen wachten op de nieuwe Call of Duty.[/quote]
Zeggen dat ik beter COD kan spelen vind ik een belediging.. ik haat dat soort games.
Ik heb trouwens elke MGS game gespeeld. Zandstormen komen bij mij altijd als ik ze niet kan gebruiken, ik zie ze dan niet als voordeel maar nadeel ‘maar wel handig als je dat mens met die sniper moet vangen’.
[quote]Zeggen dat ik beter COD kan spelen vind ik een belediging.. ik haat dat soort games.
Ik heb trouwens elke MGS game gespeeld. Zandstormen komen bij mij altijd als ik ze niet kan gebruiken, ik zie ze dan niet als voordeel maar nadeel ‘maar wel handig als je dat mens met die sniper moet vangen’.[/quote]
Ik heb quiet gewoon terug gesniperd, kreeg er nog een S rank voor ook.
Als je voertuigen en containers kunt fultonnen, kun je ook op een container staan, en daarmee de missie area verlaten!
speel ook mgs en valt me niet tegen.
speel ook mad max maar die is pas saai
Verkoop de game maar aan mij?
Kan ik zelf beoordelen of het klopt. 😉