Topic: BOL.COM preorder

08 september 2015om 00:43

hey kan me iemand helpen aub , ik heb een game op BOL.com gepreordert
dit is de eerste keer .
Daarom vraag ik aan menbers uit Belgie krijg je die ook aan je deur op dezelfde datum als in Nederland.
thnx .

7 reacties

  1. User  avatar
    307 XP

    ik zou zeggen bel bol.com zelf even… of chat met ze (gratis)

    0
  2. User  avatar
    1783 XP

    [url]http://www.bol.com/nl/m/service/over-bol-com-in-belgie/index.html[/url]

    0
  3. User  avatar
    5761 XP

    [quote]ik zou zeggen bel bol.com zelf even… of chat met ze (gratis)[/quote]

    Dat heb al eens gedaan maar heb het nog nooit aangedurfd er eens echt voor te gaan en een preorder te plaatsen .

    Nu heb ik dit wel gedaan ! , ben ik gek want ik een beestje onder mijn scherm lopen 😉

    0
  4. User  avatar
    1039 XP

    [quote]Dat heb al eens gedaan maar heb het nog nooit aangedurfd er eens echt voor te gaan en een preorder te plaatsen .

    Nu heb ik dit wel gedaan ! , ben ik gek want ik een beestje onder mijn scherm lopen ;)[/quote]

    Ik woon in België, en krijg de games bij BOL.COM altijd op de releasedatum, nooit problemen mee gehad.

    0
  5. User  avatar
    1299 XP

    Welke game heb je gepre-ordered?

    0
  6. User  avatar
    5761 XP

    PES 16 maar ik ga hem bij game mania halen , om de sjaal natuurlijk . lol
    Nee ik heb met bol.Com gesproken en daar verschijnt die maar de 18 September . Maar bol geef me wel duidelijk gemaakt
    Dat hij in Belgie op dezelfde dag als in Ned aan de deur ligt . Zo weet ik dat ook weer .

    [quote]Ik woon in België, en krijg de games bij BOL.COM altijd op de releasedatum, nooit problemen mee gehad.[/quote]
    Thnx dus dit is dan bevestigd door jou en bol .com .

    0
  7. User  avatar
    1299 XP

    Natuurlijk, PES 😛

    Ik twijfel nog tussen PES en FIFA. Ik heb PES vorig jaar voor het eerst sinds jaren weer een kans gegeven en hoewel ik de simpele arcade gameplay veel leuker vindt dan het meer realistische FIFA van de afgelopen paar jaar, ergerde ik me toch aan die typische keeper bugs in PES die ook al aanwezig waren ten tijde van PES6. Ook tijdens de demo kwam dat weer een paar x terug. Heb nog geen tijd gehad voor de demo van FIFA, dus zal die vd week eerst nog maar eens proberen.

    0