Topic: Nieuwe Spelers

09 september 2015om 01:31

Hallo,
Mijn naam is Joey en ik ben op zoek naar mensen die net hun PS4 hebben of spelers die nog niet zoveel mensen in hun vriendenlijst hebben staan.
Ik speel met een groep die bestaat uit 8 mensen, gemiddeld zijn er 4 tot 6 mensen online. Nu zijn wij op zoek naar nieuwe spelers om tijdelijk of permanent anderen te ‘vervangen’.
Onze leeftijden variëren van 12 tot 18 jaar.
Wij spelen Cod AW, Minecraft, Injustice, Gta V online, The Last of us online en Cod Black ops 3 wanneer hij uitkomt.
Waarschuwing: Glitchen of rotzooien met je stats op Games wordt door ons niet goed gekeurd en wij zullen je dan dus ook reporten.

Als het je leuk lijkt om mee te doen en je bent tussen de 12 en 18 jaar oud stuur me dan maar een berichtje op de PS4 of reageer hierop.

PSN: Joeyweel123

10 reacties

  1. User  avatar
    1042 XP

    Ik ben weliswaar 19 jaar. Maar wanneer ik COD heb is het zeker leuk om met mensen te kunnen spelen!
    Voeg mij maar toe: mn Psn staat links onder dit bericht. ;p

    0
  2. User  avatar
    1 XP

    Hallo,
    Rond welke tijd ben jij meestal online en ben je erg actief?
    Spreek je Nederlands, Belgisch of Vlaams?

    0
  3. User  avatar
    5761 XP

    [quote]Hallo,
    Rond welke tijd ben jij meestal online en ben je erg actief?
    Spreek je Nederlands, Belgisch of Vlaams?[/quote]
    Belgisch is Vlaams , anders ga je niet op een Nederlandse site kijken maar naar een Franse site . 😉
    Btw Belgie is Vlaams wij betalen meer dan de Walen .

    0
  4. 68.180.229..xxx's avatar

    Hallo, Ik ben kevin en ben 13 jaar. Ik doe VWO en hou er niet van gecommandeerd te worden (Mijn vorige groepje wou graag dat ik alles voor ze deed) Het lijkt mij leuk samen te spelen. Ik speel vooral gta V xD (wel alles eerlijk, ik hou niet van heckers)
    Ik hoop dat wij het samen kunnen vinden
    <3 haha grapje xD

    0
  5. 145.132.220.xxx's avatar

    Hallo ik ben 14 maar ik vind de tekst over rotzooien niet aantrekkelijk en wil ik afhaken

    0
  6. 144.76.14.xxx's avatar

    Beste Joey,

    Mijn naam is Bas, ik ben 12 jaar oud en ik zou graag lid willen worden van jouw roedel. Ik speel zelf ook veel Minecraft en GTA online en ben daarvoor de perfecte kandidaad. Ik hoop dat ik en jij goeie vrienden kunnen worden en ik verheug me op onze tijd samen. Voeg me toe: PeerboyBas2004

    Vriendelijke groet.

    Bas

    0
  7. 199.87.154..xxx's avatar

    нαℓℓο jοελ ωεεℓ.

    ικ βεη нαχοямαη12.

    ικ ωιℓ gяααg sαмεηsρεℓεη.

    sτεℓ мιj ηιετ τεℓεμя οƒ jε ζμℓτ βοετεη.

    яεαgεεя ζο sηεℓ мοgεℓιjκ

    ~нαχο12

    0
  8. 145.132.220.xxx's avatar

    Hallo ik heb mij bedacht ik wil toch samen spelen

    Groet

    0
  9. 145.132.220.xxx's avatar

    Onee toch niet

    Groet

    0
  10. 145.132.220.xxx's avatar

    Misschien… is het altijd dezelfde groep? En kun je ook promotie krijgen binnen de groep ?

    Groet

    0