Mijn ps4 start soms niet op uit ruststand en doet dan helemaal niets.
De enige oplossing en ik denk niet dat dat de beste is, is gewoon het stopcontact uit trekken en terug op zetten. Krijg dan ook de melding dat niet de juiste manier is maar hij doet niets op start knopje duwen helpt niet de controller doet niets .Zijn er nog mensen die dat probleem hebben en hoe lossen die dat op
Bedankt op voor hand
Topic: Start niet op uit ruststand
09 september 2015om 10:43

[quote]Mijn ps4 start soms niet op uit ruststand en doet dan helemaal niets.
De enige oplossing en ik denk niet dat dat de beste is, is gewoon het stopcontact uit trekken en terug op zetten. Krijg dan ook de melding dat niet de juiste manier is maar hij doet niets op start knopje duwen helpt niet de controller doet niets .Zijn er nog mensen die dat probleem hebben en hoe lossen die dat op
Bedankt op voor hand[/quote]
Even PlayStation support bellen: 020-709-5025
Ja 1x gehad. Ging aan en liet alleen maar een zwart scherm zien..
Os van de ps4 zit nog vol met fouten en om niks krijg je soms de melding dat je verkeerd afsluit.
Ruststand gebruik ik alleen als het écht nodig is, anders blijft mijn sshd de hele tijd actief.
Dus gewoon zo min mogelijk gebruiken.
is dat de zelfde nr voor Belgiê?
Genieten van de goede service Sony, 020 709 5025 NL
Het nummer voor Belgie > 02 588 42 40
[quote]Ja 1x gehad. Ging aan en liet alleen maar een zwart scherm zien..
Os van de ps4 zit nog vol met fouten en om niks krijg je soms de melding dat je verkeerd afsluit.
Ruststand gebruik ik alleen als het écht nodig is, anders blijft mijn sshd de hele tijd actief.
Dus gewoon zo min mogelijk gebruiken.[/quote]
Ik heb nergens last van? die van mij staat altijd op standby, en gaat altijd weer netjes terug naar de game
[quote]Ja 1x gehad. Ging aan en liet alleen maar een zwart scherm zien..
Os van de ps4 zit nog vol met fouten en om niks krijg je soms de melding dat je verkeerd afsluit.
Ruststand gebruik ik alleen als het écht nodig is, anders blijft mijn sshd de hele tijd actief.
Dus gewoon zo min mogelijk gebruiken.[/quote]
Niet mee eens! Ik heb deze problemen nooit gehad. Sluit je of met de knop op de ps of met de controller? Laat mij wel extra twijfelen of ik er een sshd in ga doen. Meer mensen met deze problemen?
[quote]Ik heb nergens last van? die van mij staat altijd op standby, en gaat altijd weer netjes terug naar de game[/quote]
Dat doet die van mij ook wel. Gebruik het bijna nooit + zoals je kon lezen is het maar 1x gebeurt.
[quote]Niet mee eens! Ik heb deze problemen nooit gehad. Sluit je of met de knop op de ps of met de controller? Laat mij wel extra twijfelen of ik er een sshd in ga doen. Meer mensen met deze problemen?[/quote]
Raak die knop nooit aan, sluit altijd eerst de game netjes af en dan de console met de controller.
De sshd die ik erin heb is door Sony goedgekeurd voor de ps4. Dat de sshd of je hdd aanblijft is voorkomen normaal in standby. Nadeel van standby vind ik dat ik het ’s nachts hoor dat het ding in standby staat.
[quote]Niet mee eens! Ik heb deze problemen nooit gehad. Sluit je of met de knop op de ps of met de controller? Laat mij wel extra twijfelen of ik er een sshd in ga doen. Meer mensen met deze problemen?[/quote]
maakt niet uit hoe, als die lamp van de ps4 oranje is, staat de ps4 in ruststand..
Of het nou met de power knop is door 1x op te drukken (lang inhouden is uitzetten) of met de controller.
wat is sshd ?
Ik heb hetzelfde probleem, (of misschien een klein beetje anders 😉 )
Als ik m’n PS4 in ruststand zet dan maakt hij het in ruststand gaan soms niet af of iets dergelijks, de lightbar gaat dan ook niet oranje branden maar blijft wit pulseren…
Aan of uitzetten is dan ook geen optie meer, de enige manier is de stroom kabel er uit trekken en er weer instoppen…
Geen id hoe het komt, hij doet dit ook niet altijd…
[quote]wat is sshd ?[/quote]
Een solid state hardeschijf, een snellere en duurdere dan de normale, mede dankzij dat er geen bewegende onderden in zitten geloof ik
Ja ik heb het nu al 4 x gehad
Oplossing aan kop vast houden tot hij uit uit is (niet standby) en dan weer gewoon aan doen