Topic: Fout bij inloggen

11 september 2015om 10:57

Hey allemaal,

Ik kamp momenteel met het volgende probleem. Als ik op PSX-SENSE naar het Home menu wilt gaan om een comment te plaatsen wordt ik op een of andere manier eruit gegooid. Ik ben opeens niet meer ingelogd.

Het gekke is echter dat wanneer ik naar oudere comments ga ik weer opeens ingelogd ben.

Kampen mensen met hetzelfde probleem, het ziet er naar uit dat het alleen voor de nieuwsberichten voor vandaag geld?

4 reacties

  1. User  avatar
    20030 XP

    Hmm das raar, zelf geen last van, heb je geprobeerd of het probleem ook voordoet in een andere browser?

    0
  2. User  avatar
    1153 XP

    Bedankt voor de reactie, kwam er net achter dat laptop een beetje aan het falen was.
    Sorry voor het onnodige bericht :$

    0
  3. User  avatar
    20030 XP

    Geen probleem, ben blij dat er dan geen probleem is ;). Succes met je laptop!

    0
  4. User  avatar
    66 XP

    Aan deze kant hetzelfde verhaal hoor, is al een tijdje zo. Kan sommige geplaatste post ook niet meer bewerken.

    0