Topic: pes16 bestanden.

16 september 2015om 17:33

Hey wat moet ik doen om de officiele kledij op ps4 via een usb stick te plaatsen
Wat moet ik op de map plaatsen om het op de juiste plaats te hebben als ik ze wil aanpassen .

33 reacties

  1. User  avatar
    357 XP

    [quote]Hey wat moet ik doen om de officiele kledij op ps4 via een usb stick te plaatsen
    Wat moet ik op de map plaatsen om het op de juiste plaats te hebben als ik ze wil aanpassen .[/quote]

    Geduld hebben tot vrijdag!

    0
  2. User  avatar
    1100 XP

    [quote]Hey wat moet ik doen om de officiele kledij op ps4 via een usb stick te plaatsen
    Wat moet ik op de map plaatsen om het op de juiste plaats te hebben als ik ze wil aanpassen .[/quote]

    [url]http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=98407[/url]

    0
  3. User  avatar
    357 XP

    [quote][url]http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=98407[/url][/quote]

    Die kan je inderdaad ook gebruiken! Ik wacht op die van PESWorld!

    0
  4. User  avatar
    324 XP

    Zitten de juiste transfers ook altijd in deze packs? Neem aan van wel.

    0
  5. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Die kan je inderdaad ook gebruiken! Ik wacht op die van PESWorld![/quote]

    is het dan gewoon op je stick zetten en ergens via het menu importeren?

    0
  6. User  avatar
    5761 XP

    Hey
    Wanneer gaan ze een patch uitbrengen met de transfer van deze zomer , ik kan ook niet de embleems opslaan weten jullie dit ?

    0
  7. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Hey
    Wanneer gaan ze een patch uitbrengen met de transfer van deze zomer , ik kan ook niet de embleems opslaan weten jullie dit ?[/quote]

    Las dat er binnenkort wel ergens een patch komt

    0
  8. User  avatar
    1100 XP

    Als het goed is morgen transfer update, en kits,logos moet je gewoon handmatig invoeren per team vanaf je usb.

    0
  9. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Als het goed is morgen transfer update, en kits,logos moet je gewoon handmatig invoeren per team vanaf je usb.[/quote]

    morgen komt toch ook een volledige update met option files? of duurt dat nog even?

    0
  10. User  avatar
    5761 XP

    De kledij gaat al , al het andere niet .
    Hopelijk Morgen .

    0
  11. User  avatar
    551 XP

    Uitleg staat er altijd wel bij, zal na het weekend ook even kijken. op de ps3 moest je altijd een map aanmaken op je stick met “PS3” en daar alles inzetten. Vervolgens naar “gamedata”, dat mapje met die controller erin en kun je copy/paste all.

    Geduld 🙂

    0
  12. User  avatar
    4 XP

    Elkaar n beetje helpen !!! Ben er ook niet echt bekend mee

    patch is uit ,hij staat op pes world

    0
  13. User  avatar
    5761 XP

    [quote]Uitleg staat er altijd wel bij, zal na het weekend ook even kijken. op de ps3 moest je altijd een map aanmaken op je stick met “PS3” en daar alles inzetten. Vervolgens naar “gamedata”, dat mapje met die controller erin en kun je copy/paste all.

    Sorry maar dat ik niet gewacht hebt maar je moet het bijna allemaal handmatig doen , ik hoop dat je me nog contacteert .
    @ allen die me gereageerd hebben , thnx allemaal.

    0
  14. User  avatar
    4 XP

    Ik heb even n vraag , ik heb de patch op m’n USB stick gezet , daarna in m’n ps4 gedaan , moet ik nu eerst dit ergens gaan opslaan of moet hij dat vanuit het spel zien waar het staat?

    0
  15. User  avatar
    5761 XP

    [quote]Ik heb even n vraag , ik heb de patch op m’n USB stick gezet , daarna in m’n ps4 gedaan , moet ik nu eerst dit ergens gaan opslaan of moet hij dat vanuit het spel zien waar het staat?[/quote]
    Je moet een map mken met WEPES dan op je usb plaatsen en in je PS4 plaatsen ,daarna naar bewerken spelers enz en dan keis je gegevens importeren je keist wat je wil importeren bv kledij en laat de import gebeuren , max 338 afbleedingen
    Nu selecteren afbleedingen alleen maar de kledij ,dan op OK en nu teneu bewerken Belangrijk je schirt helemaal wissen en kijken welk basis kleur je outfit heeft keis die kleur bij basis voor je je kledy erop plakt , enz verder met alles enbleems ……. Je afbeelding op ps4 Niet wissen .
    Je hebt een tijd te gaan maar PES 16 is top

    I heb het geprobeert om je te helpen , ik hoop dat je me begrijp want mijn zinnen lezen niet goed , te oud en niet lang geleerd .

    0
  16. User  avatar
    4 XP

    Super bedankt Tyger1 !!! Het is gelukt , deze oude man is er superblij mee

    0
  17. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Je moet een map mken met WEPES dan op je usb plaatsen en in je PS4 plaatsen ,daarna naar bewerken spelers enz en dan keis je gegevens importeren je keist wat je wil importeren bv kledij en laat de import gebeuren , max 338 afbleedingen
    Nu selecteren afbleedingen alleen maar de kledij ,dan op OK en nu teneu bewerken Belangrijk je schirt helemaal wissen en kijken welk basis kleur je outfit heeft keis die kleur bij basis voor je je kledy erop plakt , enz verder met alles enbleems ……. Je afbeelding op ps4 Niet wissen .
    Je hebt een tijd te gaan maar PES 16 is top

    I heb het geprobeert om je te helpen , ik hoop dat je me begrijp want mijn zinnen lezen niet goed , te oud en niet lang geleerd .[/quote]

    shirts lukt mij wel via dat van pesworld maar trainers zijn er nog niet?

    0
  18. User  avatar
    4 XP

    [quote]shirts lukt mij wel via dat van pesworld maar trainers zijn er nog niet?[/quote]

    ook de trainers zitten erbij wesley

    0
  19. User  avatar
    1783 XP

    [quote]ook de trainers zitten erbij wesley[/quote]

    ja klopt ik moest die nog importeren -.-
    Wel een hoop werk dat je alles zo moet importeren. De shirts zijn zo klein op het scherm dat het amper te zien is. Bovendien moet je maar net weten welke club je moet hebben

    0
  20. User  avatar
    324 XP

    Ga het zo ook even proberen heb die ook van pesworld gepakt, wel een werk zag ik maarja.
    Hoe zit trouwens met die transfers? Dat komt zeker vanuit konami zelf nog via patch?

    0
  21. User  avatar
    5761 XP

    [quote]shirts lukt mij wel via dat van pesworld maar trainers zijn er nog niet?[/quote]
    trainers staan er alleen op van de Pr L.
    Je moet wel je afbeeldingen van je trainers selecteren en op OK drukken net zoals je met de Embleems gedaan hebt.
    In deze files ( PES WORLD PES 2016 PREMIER LEAGUE PACK )
    staan ze er zijn 3 mappen .

    [quote]Ga het zo ook even proberen heb die ook van pesworld gepakt, wel een werk zag ik maarja.
    Hoe zit trouwens met die transfers? Dat komt zeker vanuit konami zelf nog via patch?[/quote]

    Dit vraag ik me ook af ? Namen van ploegen zoeken met google .
    Het is een bere werk pppfff

    0
  22. User  avatar
    324 XP

    Transfers zaten er niet bij heb nou alles aangepast managers logo’s en namen ook van alle competities hopen op een patch voor die transfers

    0
  23. User  avatar
    5761 XP

    Patch MLS nu aanwezig , ook kan je bij de landenteams perfect die donwl van pc op psworld of ander pes site .
    Gewoon op dezelfde manier importeren , de game is top maar de game is kwa embleems en kledij niet af zelfs geen transfers.
    Als wij alles moeten doen moet er wat van de prijs af .

    0
  24. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Patch MLS nu aanwezig , ook kan je bij de landenteams perfect die donwl van pc op psworld of ander pes site .
    Gewoon op dezelfde manier importeren , de game is top maar de game is kwa embleems en kledij niet af zelfs geen transfers.
    Als wij alles moeten doen moet er wat van de prijs af .[/quote]

    voor 44 is het prima qua licensies. Dat dikke EA koopt gewoon alles op

    0
  25. User  avatar
    5761 XP

    IK heb pes op psn gekocht 59eu , ohja we gaan er mee door , die tranfers zijn wel bulshit misschien komen na de release van Fifa
    donderdag ? .
    Maar ik vind hem wel heel goed . nog een update voor de keepers en hij is perfect .

    0
  26. User  avatar
    10 XP

    de ere-divisie is qua spelers niet up to date, zelfs de selectie van ADO telt alleen maar spelers van vorig seizoen. Zijn ze bij konami te lui om te werken?

    0
  27. User  avatar
    5761 XP

    [quote]de ere-divisie is qua spelers niet up to date, zelfs de selectie van ADO telt alleen maar spelers van vorig seizoen. Zijn ze bij konami te lui om te werken?[/quote]

    LOL dit bedoel ik met half klaar , je zal zelf je transfers handmatig moeten doen .

    0
  28. User  avatar
    1783 XP

    [quote]LOL dit bedoel ik met half klaar , je zal zelf je transfers handmatig moeten doen .[/quote]

    Begin komende week komt de transfer patch. Ze hadden eerst de prioriteit om het spel gepolijst en voor Fifa uit te brengen

    Er zijn trouwens ook kits beschikbaar voor de MLS maar waar kan ik die competitie vinden dan??

    0
  29. User  avatar
    5761 XP

    [quote]Begin komende week komt de transfer patch. Ze hadden eerst de prioriteit om het spel gepolijst en voor Fifa uit te brengen

    Er zijn trouwens ook kits beschikbaar voor de MLS maar waar kan ik die competitie vinden dan??[/quote]

    Geef ff een link waar je die info gevonden heb.
    Ik vind die uitleg niet .

    0
  30. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Geef ff een link waar je die info gevonden heb.
    Ik vind die uitleg niet .[/quote]

    van die update staat hier: [url]https://twitter.com/officialpes/status/644910460488192000[/url]

    0
  31. User  avatar
    358 XP

    Begin komende week? Volgens mij zitten we nu in het midden van de week.

    PS: Laat hem maar snel komen, dan kan ik starten met me competities…

    0
  32. User  avatar
    358 XP

    Wow 29 oktober pas transfer update!

    [url=http://pes.konami.com/pes/news-on-roster-and-live-updates/]http://pes.konami.com/pes/news-on-roster-and-live-updates/[/url]

    Dat betekent dus dat je niks kan starten omdat je dan start met de oude ’team roster’. Geldt dit ook voor MyClub? Of maakt dat niks uit”?

    0
  33. User  avatar
    324 XP

    Wel triest dit hoor, had verwacht eerder. Nu dus nog niet speelbaar die game:(

    0