Topic: GTA Online Freemode Events ps4

16 september 2015om 20:41

een vraag ik speel gtav ik wil Hunt the Beast opstarten waar doe ik dat .ik snap er de ballen niet van. dat komt omdat ik . moeilijk engels kan vertalen.is er iemand die mij dat kan vertellen .psn naam maarten58

6 reacties

  1. User  avatar
    4 XP

    gaat vanzelf, dit doet GTA automatisch random

    0
  2. User  avatar
    4247 XP

    [quote]een vraag ik speel gtav ik wil Hunt the Beast opstarten waar doe ik dat .ik snap er de ballen niet van. dat komt omdat ik . moeilijk engels kan vertalen.is er iemand die mij dat kan vertellen .psn naam maarten58[/quote]

    ik word gewoon vrolijk van je eerlijkheid.

    0
  3. User  avatar
    19 XP

    [quote]ik word gewoon vrolijk van je eerlijkheid.[/quote]

    wat bedoel je met eerlijkheid…

    0
  4. User  avatar
    1810 XP

    Well.. let me explain… first of all you start up your playstation 4 system and..

    Grapje xD

    De gta freemode events zijn allemaal random.
    Oftewel, ze gebeuren spontaan zonder enige regelmaat.

    Of er ergens een precieze uitleg is voor deze events weet ik niet.
    Maar zou het wel graag willen weten aangezien ik de events niet helemaal begrijp. :/

    0
  5. User  avatar
    19 XP

    [quote]Well.. let me explain… first of all you start up your playstation 4 system and..

    Grapje xD

    De gta freemode events zijn allemaal random.
    Oftewel, ze gebeuren spontaan zonder enige regelmaat.

    Of er ergens een precieze uitleg is voor deze events weet ik niet.
    Maar zou het wel graag willen weten aangezien ik de events niet helemaal begrijp. :/[/quote]

    bedankt voor de uitleg blijf gewoon googelen om er achter te komen . ik wil graag dat t,shirt krijgen .je moet er 5 doen bedankt

    0
  6. User  avatar
    19 XP

    [quote]gaat vanzelf, dit doet GTA automatisch random[/quote]

    hoi wat ik aan je vroeg heb ik helemaal door. gaat inderdaad van zelf, maar wat ik wel moest doen alles op show zetten .maar nu even wat anders was gisteren avond aan het spelen kreeg ik de melding. racen zonder te crachen en toen zag ik aan de anderkant van het scherm de meter lopen hoelang je het volhield en ik rijden maar bij mijn liep er geen meter , en kon ook niet zien waar ik moest starten, terwijl er wel mensen aan mee deden

    0