een vraag ik speel gtav ik wil Hunt the Beast opstarten waar doe ik dat .ik snap er de ballen niet van. dat komt omdat ik . moeilijk engels kan vertalen.is er iemand die mij dat kan vertellen .psn naam maarten58
Topic: GTA Online Freemode Events ps4
16 september 2015om 20:41

gaat vanzelf, dit doet GTA automatisch random
[quote]een vraag ik speel gtav ik wil Hunt the Beast opstarten waar doe ik dat .ik snap er de ballen niet van. dat komt omdat ik . moeilijk engels kan vertalen.is er iemand die mij dat kan vertellen .psn naam maarten58[/quote]
ik word gewoon vrolijk van je eerlijkheid.
[quote]ik word gewoon vrolijk van je eerlijkheid.[/quote]
wat bedoel je met eerlijkheid…
Well.. let me explain… first of all you start up your playstation 4 system and..
Grapje xD
De gta freemode events zijn allemaal random.
Oftewel, ze gebeuren spontaan zonder enige regelmaat.
Of er ergens een precieze uitleg is voor deze events weet ik niet.
Maar zou het wel graag willen weten aangezien ik de events niet helemaal begrijp. :/
[quote]Well.. let me explain… first of all you start up your playstation 4 system and..
Grapje xD
De gta freemode events zijn allemaal random.
Oftewel, ze gebeuren spontaan zonder enige regelmaat.
Of er ergens een precieze uitleg is voor deze events weet ik niet.
Maar zou het wel graag willen weten aangezien ik de events niet helemaal begrijp. :/[/quote]
bedankt voor de uitleg blijf gewoon googelen om er achter te komen . ik wil graag dat t,shirt krijgen .je moet er 5 doen bedankt
[quote]gaat vanzelf, dit doet GTA automatisch random[/quote]
hoi wat ik aan je vroeg heb ik helemaal door. gaat inderdaad van zelf, maar wat ik wel moest doen alles op show zetten .maar nu even wat anders was gisteren avond aan het spelen kreeg ik de melding. racen zonder te crachen en toen zag ik aan de anderkant van het scherm de meter lopen hoelang je het volhield en ik rijden maar bij mijn liep er geen meter , en kon ook niet zien waar ik moest starten, terwijl er wel mensen aan mee deden