Beste leden,
5401 Gaming present:
*** Het 5401 Gaming toernooi ***
Omdat de laatste voorbereidingen van het opstarten van de Black Ops 3 clan zo goed als gereed zijn, zal het 5401 Management een toernooi organiseren voor alle spelers die Call Of Duty Advance Warfare spelen.
Ben jij die speler die zich geroepen voelt om samen met een teamgenoot de concurrentie aan te gaan met de rest van Nederland/Belgie en andere spelers van de Benelux meld je dan vooral aan. Hoe je dit doet, komen we zo op.
Informatie over het toernooi
– Het toernooi is gericht voor double teams, dit betekend dus dat je 2 VS 2 speelt tegen andere spelers met bepaalde regels.
– Het toernooi is op 17 oktober tot 3 november 2015.
– De regels van de clan zijn gebaseerd op de MLG variant Gameplay regels.
(E Sports)
– De Gamemodes zijn; Uplink, Search and Destory, Hardpoint.
-Prijs die u kunt winnen, 1ste prijs: Status Beste double team van Advance Warfare in de Benelux en een Trofee.
– De inschrijving van het toernooi kunt u doen door een reactie te plaatsen een topic binnen ons forum, ga voor dit forum naar www.5401gaming.forum2go.nl en vervolgens 5401 gaming toernooi. U dient het volgende in te vullen
Team naam:
Playstation naam speler 1:
Playstation naam speler 2:
Leeftijd:
(Wij sturen na het verwerken van uw inschrijving een mailtje naar het e-mail adres waar u zich mee heeft geregistreerd.)
Geen inschrijving = geen deelnamen
Hopende u interesse gewekt te hebben voor onze mooie toernooien en uw inschrijving te mogen verwerken.
Ook hebben wij een FB pagina = 5401 Gaming
Met vriendelijke groet,
5401 Management

Nu ga ik niet meedoen. Maar de enige prijs die men kan winnen is roem? “Prijs die u kunt winnen, 1ste prijs: Status Beste double team van Advance Warfare in de Benelux en een Trofee.”. Geen tweede of derde prijs? Cash, games of merchandise?
Erg leuk initiatief, alleen is het niet echt een toernooi wat kan leiden tot beste van de benelux x_x. Veel te klein bereik daarvoor.