Topic: Wildhitz Reclame start muziek automatisch.

20 september 2015om 20:30

Heb nu al een week of 2 last van een verschrikkelijk irritante reclame van Wildhitz.

Het is maar een kleine reclame die niet echt opvalt maar het vervelende is dat de muziek gewoon uit zichzelf begint te spelen zonder dat ik ook maar op die reclame heb geklikt.

Kan hier iets aan gedaan worden?

11 reacties

  1. User  avatar
    1783 XP

    *KUCH KUCH KUCH KUCH* Adblock *KUCH KUCH KUCH KUCH*

    0
  2. User  avatar
    1810 XP

    Is mij ook al opgevallen (alleen op de pc)
    Op mn telefoon geen last van

    0
  3. User  avatar
    4247 XP

    [quote]*KUCH KUCH KUCH KUCH* Adblock *KUCH KUCH KUCH KUCH*[/quote]

    wtf is er mis met adblock ? ADBLOCK FOR LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!

    0
  4. User  avatar
    1783 XP

    [quote]wtf is er mis met adblock ? ADBLOCK FOR LIFE!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]

    Straks moeten we rennen

    0
  5. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Straks moeten we rennen[/quote]

    hoezo ?

    0
  6. User  avatar
    1783 XP

    [quote]hoezo ?[/quote]

    omdat steeds meer sites ten onder gaan door adblock

    0
  7. User  avatar
    20030 XP

    Hou ’t on-topic guys.

    Ik heb al gemaild, maar het duurt een beetje lang tot ze ’t fixen, sorry voor het ongemak. Ik zal er wat druk opzetten!

    0
  8. User  avatar
    191 XP

    adblock plus en dan kan je alleen de radioservice uitzetten door het element te selecteren, zo krijgt psx-sense toch nog wat $ en ben jij van die irritante radio af 😛

    0
  9. User  avatar
    20030 XP

    En ook niemand ooit nog naar die radio luisteren, want we hebben duidelijk in ’t systeem aangegeven geen sound te accepteren, dus boycot ze 😉

    0
  10. User  avatar
    1810 XP

    Niet dat die popup van KPN beter is… om vervolgens helemaal naar rechts te moeten scrollen voor de X

    0
  11. User  avatar
    20030 XP

    [quote]Niet dat die popup van KPN beter is… om vervolgens helemaal naar rechts te moeten scrollen voor de X[/quote]

    Dat was een foutje in de ad-code en is al gefixt. We hebben een beetje geklooi gehad met tags e.d., maar zijn ermee bezig 🙂

    0