Forum

Topic: Niet kunnen inloggen op PSN melding nw-31456-9

Anoniem's avatar

Hoi,

Kan al een week of 3 niet inloggen op PSN, wel verbinding met internet maar onmogelijk om in te loggen.
Wat kan de oorzaak hiervan zijn?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Grote kans dat het aan je router ligt en de instellingen daarvan, als ik google op de foutmelding kom ik diverse “mogelijke” oplossingen tegen die je kunt ondernemen. Wat dat betreft is het lastig om te zeggen wat de precieze oorzaak of oplossing is, ik zou zeggen google zelf even op de foutmelding en probeer wat van de dingen die er staan.
    Wel raad ik je aan om je huidige instellingen even te noteren voordat je van alles aan gaat passen, zodat je het in ieder geval weer terug kunt zetten mocht het niet werken of tot andere issues leiden.

    Het is misschien niet de beste hulp qua comment, maar ondanks dat veel succes 🙂

  2. 313 XP
    rieks's avatar

    http://community.eu.playstation.com/t5/PSN-Support/PS4-Finally-I-resolve-the-error-NW-31456-9/td-p/21316433

    Kijk daar even op.

  3. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Grote kans dat het aan je router ligt en de instellingen daarvan, als ik google op de foutmelding kom ik diverse “mogelijke” oplossingen tegen die je kunt ondernemen. Wat dat betreft is het lastig om te zeggen wat de precieze oorzaak of oplossing is, ik zou zeggen google zelf even op de foutmelding en probeer wat van de dingen die er staan.
    Wel raad ik je aan om je huidige instellingen even te noteren voordat je van alles aan gaat passen, zodat je het in ieder geval weer terug kunt zetten mocht het niet werken of tot andere issues leiden.

    Het is misschien niet de beste hulp qua comment, maar ondanks dat veel succes 🙂

    das een hele goede. even opschrijven wat er al staat. nog nooit (op tijd) aan gedacht lol

  4. 2457 XP
    peyj's avatar

    das een hele goede. even opschrijven wat er al staat. nog nooit (op tijd) aan gedacht lol

    Grote kans dat je router alles op standaard instellingen had staan. Dus als je het heel erg in de war gooit kan je wel een fabrieksreset doen (meestal vanaf de webpagina of resetknop). Als je dat doet moet je er wel rekening mee houden dat het SSID (naam van je netwerk) en je wachtwoord van je wifi gewijzigd kunnen zijn. Maar dat geldt weer alleen als je dat ooit hebt aangepast ;).

  5. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Grote kans dat je router alles op standaard instellingen had staan. Dus als je het heel erg in de war gooit kan je wel een fabrieksreset doen (meestal vanaf de webpagina of resetknop). Als je dat doet moet je er wel rekening mee houden dat het SSID (naam van je netwerk) en je wachtwoord van je wifi gewijzigd kunnen zijn. Maar dat geldt weer alleen als je dat ooit hebt aangepast ;).

    Vaak staat het inderdaad redelijk standaard, de tip geef ik omdat ik uit mijn eigen ervaring spreek… ik heb 2 routers staan die ik gebridged heb, die instellingen zijn nogal specifiek en heel soms verliest er 1 z’n instellingen. Dus dan is het fijn om precies te weten wat er ingesteld moet worden om de boel weer up and running te krijgen 🙂

    Tevens ben ik een ramp met het onthouden van m’n wifi wachtwoord, omdat je tegenwoordig bij alles het 1x instelt en dan is het wel goed…dus heb ik ook nog een stickertje onder op m’n router met de SSID en het wachtwoord (just to be sure) haha
    (wat ook erg handig is als er visite om vraagt btw, kun je gewoon zeggen kijk maar onder de router)