Topic: Battlefront beta atmos?

08 oktober 2015om 23:21

Hallo iedereen,

In de instellingen bij de star wars battlefront beta staat dat de game de mogelijkheid heeft om zijn geluid in dolby atmos af te spelen. Nu heb ik zelf een atmos set, en zou ik hier dan graag gebruik van willen maken. Ik krijg, alleen, op geen manier het atmos geluid binnen op m’n reciever. Atmos staat aan in het gamemenu, bitstream is geselecteerd op de PS4. Heeft iemand hier een oplossing voor?

5 reacties

1. User  avatar
    20030 XP

Bitstream zou in principe moeten betekenen dat je versterker het werk doet, welk signaal herkent de versterker?

0
  2. User  avatar
    4247 XP

[quote]Hallo iedereen,

In de instellingen bij de star wars battlefront beta staat dat de game de mogelijkheid heeft om zijn geluid in dolby atmos af te spelen. Nu heb ik zelf een atmos set, en zou ik hier dan graag gebruik van willen maken. Ik krijg, alleen, op geen manier het atmos geluid binnen op m’n reciever. Atmos staat aan in het gamemenu, bitstream is geselecteerd op de PS4. Heeft iemand hier een oplossing voor?[/quote]

het is wel een beta, niet alles is al “geactiveerd” of in het spel gestopt. dit misschien ook niet.

0
  3. User  avatar
    3 XP

[quote]Bitstream zou in principe moeten betekenen dat je versterker het werk doet, welk signaal herkent de versterker?[/quote]

In principe zou het dan gewoon moeten werken dacht ik ja. Nu is het alleen dat ik nooit atmos content tot m’n beschikking had dus weet niet zeker of hij dan automatisch werkt. Ik zal een kijken in de handleiding van de reciever, bedankt voor de tip!

[quote]Bitstream zou in principe moeten betekenen dat je versterker het werk doet, welk signaal herkent de versterker?[/quote]

Overigens ontvangt mijn versterker op dit moment een dolby digital 5.1 signaal van de PS4

[quote]het is wel een beta, niet alles is al “geactiveerd” of in het spel gestopt. dit misschien ook niet.[/quote]

Zou inderdaad kunnen, echter staat het er wel als een mogelijkheid om aan te vinken in het instellingen menu.

0
  4. User  avatar
    854 XP

[quote]In principe zou het dan gewoon moeten werken dacht ik ja. Nu is het alleen dat ik nooit atmos content tot m’n beschikking had dus weet niet zeker of hij dan automatisch werkt. Ik zal een kijken in de handleiding van de reciever, bedankt voor de tip!

Overigens ontvangt mijn versterker op dit moment een dolby digital 5.1 signaal van de PS4

Zou inderdaad kunnen, echter staat het er wel als een ,gelijkheid om aan te vinken in het instellingen menu.[/quote]

We’ve also found that the PlayStation 4 is capable of outputting a Dolby Atmos soundtrack, as long as the audio setting from within the Blu-ray application, is set to “Bitstream (Direct)

0
  5. User  avatar
    3 XP

Ik heb mijn versterker nagekeken en hij zou een Dolby Atmos stream automatisch moeten herkennen. Bitstream zou het moeten doen, en deze staat dan ook aan bij zowel de blu ray als game instellingen. Zal vanavond nog een keer checken of er een bepaalde instellingen nog veranderd zou moeten worden

0