Topic: no games found AW

09 oktober 2015om 13:37

iemand die hier hier meer last van heeft? gisteren spel nieuw geinstalleerd zonder de dlc’s maar vind nog steeds niks aleen Team Deathmatch

4 reacties

1. User  avatar
    4247 XP

heel veel mensen spelen de dlc maps erbij. ik durf te zeggen dat het bijna iedereen is. en dan gaat de game je niet verbinden met mensen die wel dlc hebben. ik heb alleen de eerste dlc omdat ik de gold edition heb gekocht. gold edition betekend meestal dat je alle dlc erbij krijgt. maar bij call of duty niet. erg jammer. maja ik heb net in exo zombies in me eentje ronde 24 gehaald. bijna drie kwartier bezig geweest om 655 kills en een score van 74480 te halen. ben ik best trots op. meestal haal ik ronde tien niet eens. dus toch heb ik wel wat lol met deze game.

0
  2. User  avatar
    4247 XP

trouwens, ik heb als ik exo zombies speel, nul kans om een speelbare online match te krijgen. echt onspeelbaar. dus er zal wel weer eens gezeik zijn met hun servers ofzo. KUCHE dat gebeurt KUCHE anders nooit KUCHE.

0
  3. User  avatar
    1758 XP

[quote]iemand die hier hier meer last van heeft? gisteren spel nieuw geinstalleerd zonder de dlc’s maar vind nog steeds niks aleen Team Deathmatch[/quote]

Sommige gamemodes duurt het af en toe een minuutje voordat je iets vind maar ik heb nooit problemen gehad met servers vinden en nu nog steeds niet.

0
  4. User  avatar
    1 XP

Goedemorgen,

ik had persies het zelfde probleem ik ben er 2dagen mee bezig geweest maar uiteindelijk heb ik Activision gebeld en zei zeiden dat het kwam omdat je waarschijnlijk cod aw goldedition heb waar de Atlas dlc Bij zit dus hij zoekt alleen voor games met mensen die die dlc ook hebben wat ik heb gedaan is, het spel verwijderen opnieuw downloaden en dan er voor zorgen dat tie die dlc niet download ik zal de havoc dlc wel installeren anders kan je geen xo zombies doen.

Ik hoop dat je hier aan wat heb gehad.

0