Topic: gratis games downloaden

11 oktober 2015om 13:27

yow gasten ik weet niet of deze discussie al bestaat

maar ik zie heel veel filmpjes dat je games gratis kan downloaden ( demo aan klikken zodat ie gaat laden en dan steeds o drukken zodat je weer op de hoofd page bent van de ps4)
dan heb je de hele game binnen
dat moet ook een glitch heb het zelf ook geprobeerd maar wil niet ( het zou handig zijn maar ja, kun je beter zelf niet doen )
was dit voor de nieuwe update of??
want je moet dan new zealand ofzo via die weg kun je die games downloaden.
kan iemand het melden of???
en anders meld ik het zelf maar waar kan ik het melden????

8 reacties

1. User  avatar
    1810 XP

Begin eens met te leren hoe dat je op een normale, duidelijke manier een vraag moet stellen aan andere mensen.

Want ik zie een hele tekst staan, maar begrijp er helemaal niets van.

Daarnaast kan ik me herrinneren dat het bewust gebruiken van glitches en illigale praktijken niet wordt aangeraden / gepromoot op deze site.

0
  2. User  avatar
    4247 XP

[quote]yow gasten ik weet niet of deze discussie al bestaat

maar ik zie heel veel filmpjes dat je games gratis kan downloaden ( demo aan klikken zodat ie gaat laden en dan steeds o drukken zodat je weer op de hoofd page bent van de ps4)
    dat moet ook een glitch heb het zelf ook geprobeerd maar wil niet ( het zou handig zijn maar ja, kun je beter zelf niet doen )
    en anders meld ik het zelf maar waar kan ik het melden????[/quote]

idd, en gitaristen zijn toch vetter dan drummers.

0
  3. User  avatar
    9970 XP

[quote]idd, en gitaristen zijn toch vetter dan drummers.[/quote]

Als je zelf niet tegen domme antwoorden of reacties kunt, dan moet je ze zelf ook niet plaatsen kerel.

0
  4. User  avatar
    2442 XP

[quote]yow gasten ik weet niet of deze discussie al bestaat

en anders meld ik het zelf maar waar kan ik het melden????[/quote]

Demo’s downloaden die dan vervolgens hele games worden door een glitch? I don’t think so.. Ik weet niet waar je dit hebt gezien (ik denk ergens op youtube), maar het is eigenlijk onmogelijk. Al zou zoiets mogelijk zijn geweest dan is zo’n lek binnen no time gedicht in een update :). Maar als je het toch wil weten, mocht je ooit zoiets zien moet je gewoon naar Sony bellen.

0
  5. User  avatar
    422 XP

[quote]Als je zelf niet tegen domme antwoorden of reacties kunt, dan moet je ze zelf ook niet plaatsen kerel.[/quote]

het houdt niet op, niet vanzelf.

0
  6. User  avatar
    483 XP

Jij bent wel erg goedgelovig. Uiteraard kan dat niet.

Hier vindt je een goed overzicht van games die wel gratis zijn.

[url]http://www.9lives.be/forum/sony-playstation/973670-overzicht-van-alle-gratis-psn-games.html[/url]

0
  7. User  avatar
    1708 XP

ik heb ook een programma gezien die een filmtrailer omzet naar de complete film!!

0
  8. User  avatar
    171 XP

Airmech Arena is veel voor weinig (gratis dus).
    Erg onderhoudende game, werkt zeer verslavend.

0