Hoi,
Ik speel watch dogs en far cry 4 niet meer dus wil er van af, ruilen of verkoop maakt me niet zoveel uit. Beide voor 1 (mits redelijke game) ook goed. Ik zoek nog F1 2015; dus als iemand die wil ruilen voor deze 2!
Groeten
Hoi,
Ik speel watch dogs en far cry 4 niet meer dus wil er van af, ruilen of verkoop maakt me niet zoveel uit. Beide voor 1 (mits redelijke game) ook goed. Ik zoek nog F1 2015; dus als iemand die wil ruilen voor deze 2!
Groeten
ik zou dolgraag far cry 4 wilen. maar ik kan niet. al me centen zitten geinvesteerd in fallout 4.
[quote]ik zou dolgraag far cry 4 wilen. maar ik kan niet. al me centen zitten geinvesteerd in fallout 4.[/quote]
Reageer dan gewoon niet.
dus dat… [quote]Reageer dan gewoon niet.[/quote]