Topic: LEGO Dimension

17 oktober 2015om 10:31

Goedemorgen lezer(s),

Ik had een vraagje over de game LEGO Dimension,
Ik weet dat je deze game met het starters pakket 100% trophies kan halen,
maar dan heb je nog niet het hele spel echt 100% compleet.

Mijn vraag is nu, welke poppetjes/pakketen moet ik nou allemaal
kopen wil ik deze game echt 100% kunnen uitspelen? Want volgens mij zijn. Niet alle pakketen nodig maar wel een paar.

3 reacties

1. User  avatar
    1 XP

[quote]Goedemorgen lezer(s),

Ik had een vraagje over de game LEGO Dimension,
    Ik weet dat je deze game met het starters pakket 100% trophies kan halen,
    maar dan heb je nog niet het hele spel echt 100% compleet.

Mijn vraag is nu, welke poppetjes/pakketen moet ik nou allemaal
    kopen wil ik deze game echt 100% kunnen uitspelen? Want volgens mij zijn. Niet alle pakketen nodig maar wel een paar.[/quote]

Met het starters pakket kun je een heel eind komen, maar het hele doel van het spel is om juist al die diverse poppetjes in te zetten in de game. Met het starterspakket kun je het hoofdspel spelen maar daarnaast zijn er diverse levels die later aan bod komen en waarvoor je de diverse figuurtjes in huis kan halen. Lego Dimensions komt de komende 3 jaar met DLC en extra verhaallijnen dus echt 100% uitspelen duurt nog even. Ik moet wel zeggen dat, vooral bij dit spel, het jammer is dat er alleen aan trophies wordt gedacht, en niet aan wat het spel allemaal bied, en de inhoud. In ieder geval succes.

0
  2. 212.187.63..xxx's avatar

Als het goed is heb je de volgende packs/poppetjes nodig:
    Starter Pack
    Simpsons Level
    Portal Level
    BTTF Level
    Ghostbusters Level
    Doctor Who Level
    Midway arcade Level
    Legolas
    Gimli of Gollum
    Emmet
    Zane
    Aquaman
    Unikitty
    Jurassic Park Team
    Scooby Team
    Wicked Witch
    Een Chima figuurtje naar keuze(Cragger is handig)
    Superman
    Cybermen
    Veel plezier ermee 🙂

0
  3. 212.187.63..xxx's avatar

@CAD78:
    Als het goed is heb je de volgende packs/poppetjes nodig: Starter Pack Simpsons Level Portal Level BTTF Level Ghostbusters Level Doctor Who Level Midway arcade Level Legolas Gimli of Gollum Emmet Zane Aquaman Unikitty Jurassic Park Team Scooby Team Wicked Witch Een Chima figuurtje naar keuze(Cragger is handig) Superman Cybermen Veel plezier ermee 🙂

0