Topic: Nieuwe ps4 gekocht savegames vraag

19 oktober 2015om 21:00

Hallo, Vrijdag heb ik mijn nieuwe playstation 4 maar ik zit een beetje moeilijk te doen over mijn savegames, Als ik ze op mijn usb zet kan ik ze dan kopieeren naar mijn nieuwe ps4?
En ik heb fifa 16 gekocht via Playstation Store moet ik die dan ook op een usb zetten of blijft die in mijn Bibliotheek
Alvast bedankt!

6 reacties

1. User  avatar
    1299 XP

Savegames kun je inderdaad op deze manier overzetten. Als je PS+ hebt kun je ze ook online opslaan en later op je nieuwe PS4 downloaden.

Alles wat je gekocht hebt op je account, is na inlog op je nieuwe PS4 terug te vinden in de Bibliotheek.

0
  2. User  avatar
    6 XP

[quote]Savegames kun je inderdaad op deze manier overzetten. Als je PS+ hebt kun je ze ook online opslaan en later op je nieuwe PS4 downloaden.

Alles wat je gekocht hebt op je account, is na inlog op je nieuwe PS4 terug te vinden in de Bibliotheek.[/quote]

Bedankt! Misschien een stomme vraag maar wat is dat Online opslag dan is het dan een soortvan cloud die op mijn profiel staat?

0
  3. User  avatar
    4 XP

[quote]Bedankt! Misschien een stomme vraag maar wat is dat Online opslag dan is het dan een soortvan cloud die op mijn profiel staat?[/quote]klopt, de online opslag is gekoppeld aan je PSN account

0
  4. User  avatar
    1299 XP

[quote]klopt, de online opslag is gekoppeld aan je PSN account[/quote]
    Moet je wel PS+ hebben.

0
  5. User  avatar
    18 XP

En ook niet vergeten je ‘oude’ PS4 te deactiveren als primaire ps4

0
  6. User  avatar
    4247 XP

[quote]Hallo, Vrijdag heb ik mijn nieuwe playstation 4 maar ik zit een beetje moeilijk te doen over mijn savegames, Als ik ze op mijn usb zet kan ik ze dan kopieeren naar mijn nieuwe ps4?
    En ik heb fifa 16 gekocht via Playstation Store moet ik die dan ook op een usb zetten of blijft die in mijn Bibliotheek
    Alvast bedankt![/quote]

en gefeliciteerd met je nieuwe ps4. waarom een nieuwe eigluk ?

0