Topic: GTA Heists mensen gezocht

21 oktober 2015om 15:55
[PS4 only] [Playstation 4 only] Beste leden van PSX-Sense.
Ik heb een groot probleem. Ik kan geen Heists spelen, want ik heb (hoe zielig het ook klinkt) maar 1 maatje op PS4 waarmee ik regelmatig speel.
Als ik samen met hem Heists opstart, moeten we altijd wachten op 2 mensen die dan joinen. Helaas joinen die nooit gelijk of snel. Meestal joint er 1 persoon, en dan pas 5 min later de laatste. De persoon die dan net gejoind was, gaat meestal weg voordat de laatste persoon gejoind is, puur omdat het lang duurt en niemand geduld heeft.

Het allervervelendste is dan dat wanneer we EINDELIJK 4 mensen bijeen hebben, er altijd wel 1 noob tussen zit, die altijd dood gaat, waardoor we de Heists NOOIT kunnen finishen, want het spel stopt gwn als alle levens op zijn en iemand sterft.

Zijn er mensen hier op de site die niet compleet waardeloos zijn, en graag Heists willen spelen ? Dit op Playstation 4! dus niet Playstation 3 😛

Please add me op PSN : Vechtersbaas

of laat hier een berichtje achter 😀

Met vriendelijke groet,

Jasper

15 reacties

1. User  avatar
    61 XP

Hallo,

misschien een handige tip, maar op deze website [url]https://lfh.cxkes.me/[/url] kan je een ‘advertentie’ maken voor je heist en dan voegen mensen je toe als ze mee willen doen. Heb daar zelf 2 mensen gevonden om de criminal mastermind challenge mee te doen.

0
  2. User  avatar
    400 XP

[quote]Hallo,

misschien een handige tip, maar op deze website [url]https://lfh.cxkes.me/[/url] kan je een ‘advertentie’ maken voor je heist en dan voegen mensen je toe als ze mee willen doen. Heb daar zelf 2 mensen gevonden om de criminal mastermind challenge mee te doen.[/quote]

Thanks! maar tis niet zozeer dat ik voor een specifieke Heist mensen nodig heb. Tis meer gewoon in het algemeen als ik Heists wil gaan doen. Dus meerdere Heists en Setups.
    Thanks anyway.

0
  3. User  avatar
    1810 XP

Ik doe graag met je mee!
    Ik heb namenlijk hetzelfde probleem 🙁

0
  4. User  avatar
    4247 XP

ik wil ook wel. er zijn altijd ook mongolen die denken dat dekking optioneel is. maar ik speel op hard en wil op ze allerminst 20%
    ik voegt u toe. ik heb niet altijd zin om te heisten, maar ik heb dan iig een maat erbij die er hetzelfde over denkt.

0
  5. User  avatar
    400 XP

[quote]ik wil ook wel. er zijn altijd ook mongolen die denken dat dekking optioneel is. maar ik speel op hard en wil op ze allerminst 20%
    ik voegt u toe. ik heb niet altijd zin om te heisten, maar ik heb dan iig een maat erbij die er hetzelfde over denkt.[/quote]

[quote]Ik doe graag met je mee!
    Ik heb namenlijk hetzelfde probleem :([/quote]

Thanks 😀 ik speel ook niet altijd heists hoor, maar punt is dus inderdaad dat wanneer ik ze wil doen ik altijd noobs heb :(.
    Laatst ook een bericht gestuurd naar iemand omdat ie 5 keer achter elkaar stierf bij een Setup mission (dus nieteens een moeilijke missie)
    En toen stuurde ie terug : ”ja maar ik heb geen wapens”
    Denk ik, ga dan gwn achter een auto liggen en laat mij het zelf doen xD
    Maarja, bedankt voor de reacties 😀 kzal jullie gelijk accepteren zodra ik op mn PS4 ben.

0
  6. User  avatar
    85 XP

Ik heb precies hetzelfde probleem,
    ik wil eventueel ook mee doen ��

Mijn naam op ps4 is: crazyshooter19

0
  7. User  avatar
    212 XP

krijg je ervan als je geen mic gebruikt of geen engels kan praten.
    COMMUNICATIE is een MUST
    ik heb nergens last van 😉
    heb er genoeg in me lijst die het doen, maar ja dan moet je wel engels kunnen praten;)
    ik speel het elke dag bijna en nooit geen probleem met een heist ook niet met nieuwe mensen vinden als mij buddys niet online zijn.

hier is mijn psn naam : KILLA_187_CBORG

mic preferred en aub geen squeeker

btw er zijn nu ook communities toegevoegd aan de ps4 zodat je mensen kunt vinden 😉
    ik zit bij 4 communities allemaal heist related

0
  8. User  avatar
    400 XP

[quote]krijg je ervan als je geen mic gebruikt of geen engels kan praten.
    COMMUNICATIE is een MUST
    ik heb nergens last van 😉
    heb er genoeg in me lijst die het doen, maar ja dan moet je wel engels kunnen praten;)
    ik speel het elke dag bijna en nooit geen probleem met een heist ook niet met nieuwe mensen vinden als mij buddys niet online zijn.

hier is mijn psn naam : KILLA_187_CBORG

mic preferred en aub geen squeeker

btw er zijn nu ook communities toegevoegd aan de ps4 zodat je mensen kunt vinden 😉
    ik zit bij 4 communities allemaal heist related[/quote]

Ik spreek vloeiend Engels, en ik heb gewoon een mic…..
    Punt is, ik zit altijd in een Party met mn maatje waarmee ik speel, dus ik hoor andere mensen nooit.
    Ik zal je toevoegen 🙂

0
  9. User  avatar
    602 XP

Ik speel ook altijd samen met 1 maat van me, dus als je keer 2 mensen zoekt kan je me altijd ff berichtje sturen.

0
  10. User  avatar
    400 XP

[quote]Ik speel ook altijd samen met 1 maat van me, dus als je keer 2 mensen zoekt kan je me altijd ff berichtje sturen.[/quote]

Is goed 🙂 thanks

0
  11. User  avatar
    6 XP

Ik zoek ook nog 2 mensen die op een dag alle heists willen doen samen met mij en een maatje van me!
    Ik ben rank 283 en me maatje 327..
    We spelen gta sinds de release, dus de levels zijn eerlijk behaald!

Psn: RMNDJE

0
  12. User  avatar
    1810 XP

Ik wil wel met je meedoen! 🙂

Ook zoek ik nog 3 mensen voor mijn finale af te maken van de pacific heist.
    20% cut mits je een headset hebt. Anders 15%

0
  13. User  avatar
    1758 XP

Voeg mij ook toe! PSN: scrappy-_-coco0

[quote]Ik wil wel met je meedoen! 🙂

Ook zoek ik nog 3 mensen voor mijn finale af te maken van de pacific heist.
    20% cut mits je een headset hebt. Anders 15%[/quote]
    Volgens mij heb ik jou al als vriend. Heb sinds een weekje mn ps3 account naar ps4 overgezet dus ik kan je ook helpen 🙂

0
  14. User  avatar
    204 XP

Hoi Jasp,

Add mij dan 🙂

Gaarne een eerlijke split aub 😎

0
  15. User  avatar
    29 XP

Ik ben ook net overgestapt van ps3 naar ps4, maar ben mijn oude account kwijt. Dus net opnieuw begonnen haha.

Ik ben ook in voor heists etc.

add me: stulentjes1

0