Goedemorgen allemaal,
Ik ben Ronan 13jaar en Ik ben op zoek naar een leuke gezellige en veel actieve clan voor cod aw.
Zelf speel ik het nog niet zo heel lang ik ben level 33 (volgens mij��)
Waar ik naar opzoek ben;
Leuke gezellige actieve clan
Niet al te kinderachtig
Clan met minstens 4 mensen
Wat ik te bieden heb;
Ik de vakanties bijna iederedag online
Door de weeks eind van de middag en savonds
Ik heb een goede headset van (€120) LOGITECH F540 WIRELESS
Wat ik hoop te kunnengaan doen?;
Veel lol maken
Xo zombies
Online
Toernooien
Mijn psn: BaD-BoY632
Email: [email][email protected][/email]
