Hoi allemaal. Ik heb nu een tijdje gespaard voor een playstation 4, alleen in weet niet echt wat sites voor mij. Alvast bedankt.
Topic: Playstation 4 kopen?
22 oktober 2015om 13:09
Hoi allemaal. Ik heb nu een tijdje gespaard voor een playstation 4, alleen in weet niet echt wat sites voor mij. Alvast bedankt.
Nedgame, Mediamarkt zijn sowieso betrouwbare sites. je kan ook naar de Gamemania. Net welke bundel je wilt
mijn voorkeur bij het aanschaffen van een console is om hem juist NIET online aan te schaffen ivm garantie. terug naar de winkel (in mijn geval de Bart Smit) vind ik makkelijker dan via een E-shop. maar zoals Wesley aan geeft: wat is je plan? een kale PS4? een bundel? een ps4 met playstation plus? goed rondkijken wat er te koop is dat is tip die ik je kan geven!
mijn ervaring is dat de winkel prijzen van bart smit soms stukken goedkoper zijn dan de prijzen bij hun op de site!
Ik heb mijn PS4 met GTA 5 bundel voor 50 euro minder gekocht dan dat er op de BS site stond. Kwam om dat er een media markt om de hoek zat en daarmee wilde ze concurreren!
Ja, natuurlijk.
[quote]mijn voorkeur bij het aanschaffen van een console is om hem juist NIET online aan te schaffen ivm garantie. terug naar de winkel (in mijn geval de Bart Smit) vind ik makkelijker dan via een E-shop. maar zoals Wesley aan geeft: wat is je plan? een kale PS4? een bundel? een ps4 met playstation plus? goed rondkijken wat er te koop is dat is tip die ik je kan geven!
[/quote]
Eens, spellen koop ik gewoon via online shops…. mijn ps4 heb ik gewoon in de winkel gekocht. Als er iets is weet ik tenminste waar ik heen moet met mijn vraag en heb ik persoonlijk contact. Gekocht bij Nedgame, goede winkel nooit problemen gehad daar.
[quote]Kwam om dat er een media markt om de hoek zat en daarmee wilde ze concurreren![/quote]
Daarom bestaat Bart Smit volgend jaar ook niet meer.
[quote]Nedgame, Mediamarkt zijn sowieso betrouwbare sites. je kan ook naar de Gamemania. Net welke bundel je wilt[/quote]
ned game is geweldig. ik kan van mijn vele ervaringen met mediam arkt zeggen dat hun klantenservice kut is. maar soms hebben ze goede deals.
gamemania moet je eigluk alleen doen als ze de juiste bundel hebben.
persoonlijk ga ik bijna altijd naar budgetgaming.nl dat is een geweldige prijs-vergelijkings site.
anders kan je gewoon bij google ps4 prijsvergelijking ofzo intypen.
misschien moet ik dat wat beter zeggen. probeer veel research te doen. gebruik google etc. want als je de ene bundel koopt en je ziet hem twee weken later voor 40-50 euro minder staan, dan baal je wel.
dus doe je research. en check altijd effe budgetgaming.nl
ik hoop dat je daar wat aan hebt.
[quote]Daarom bestaat Bart Smit volgend jaar ook niet meer.[/quote]
wattes? geen bart smid meer ?
O dat is nieuw voor mij, waar heb je dat gezien of gelezen ?
Zou je die bron kunnen posten ? Ik kan er echt nergens iets over vinden
het worden enkel intertoys is tenslotte van de zelfde eigenaar , dus verandert weinig hor 😉
[quote]het worden enkel intertoys is tenslotte van de zelfde eigenaar , dus verandert weinig hor ;)[/quote]
behalve dat intertoys (vroeger iig) altijd duurder was/is.
[quote]
wattes? geen bart smid meer ?[/quote]
Bart smi[b]d[/b] heeft nooit bestaan!
Ik heb mijn PS4 destijds bij Wehkamp besteld, omdat zij een actie hadden. Je kan altijd op budgetgaming.nl kijken. Daar zie je direct de goedkoopste prijzen, maar ook ervaringen van de webshops (sommige goedkope komen hun beloftes niet na). Als je bang met garantie dan kan je het beste bij een grotere keten kopen. Online shoppen heeft alleen een nadeel met garantie dat je zelf je systeem moet gaan opsturen.
[url=http://www.nedgame.nl/playstation-4/playstation-4–black–1tb—assassin_s-creed-syndicate—uncharted-collection—watch-dogs–voucher-/8690732972/]http://www.nedgame.nl/playstation-4/playstation-4–black–1tb—assassin_s-creed-syndicate—uncharted-collection—watch-dogs–voucher-/8690732972/[/url]
hier mooi pakket voor 398
[quote]behalve dat intertoys (vroeger iig) altijd duurder was/is.[/quote]
Geen idee koopt er nooit games , en ook zelden bij Bart-smit ,
Ik koop het allerliefste mijn console(‘s) in de winkel. Dan maar eventueel duurder. Het idee dat ik er sneller mee terug kan, stelt me iets meer gerust.
Console bij game mania gekocht.. games vaak bij Mediamarkt. 🙂 veel plezier met je nieuwe ps4 straks, juiste maanden om er 1 aan te schaffen. K#T weer en kerst is om de hoek. Plus ik neem aan dat jij nog op een leeftijd bent dat je lekker nog een game onder de boom vindt van pa…de kerstman 😉 .