Forum

Topic: Website te vertrouwen?

Anoniem's avatar

Ik heb op een website een aanbieding gezien van een Sony ps3 80gb Eu versie + 10 spellen voor 399 euro?

De website komt wel overeen met de database van de KVK en alle adressen lijken te kloppen.De ps3 heeft tevens een 1 jarige gerantie.

Kan ik dit vertrouwen ja of nee? Aangezien het wel een legitiem bedrijf is?

p.s sorry dat me vorige topic iets teveel spam was.Was niet me bedoeling.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

94 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    er bestaat GEEN PS3 80Gb EU versie…

  2. 954 XP
    Callme's avatar

    ok thanks, ik ga morge effe bellen naar die mensen.Ze claimen 50 stuks op voorraad te hebben.Ik zie wel!

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    er bestaat GEEN PS3 80Gb EU versie…

    Nog niet nee, Volgens mij komen ze wel naar Europa.

  4. 954 XP
    Callme's avatar

    Ja dat dacht ik dus ook? en op de website van de Kamer van koophandel lijkt alles nog te kloppen geen klachten gehad etc. mag ik hier een link posten of is dat spam?

  5. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ja dat dacht ik dus ook? en op de website van de Kamer van koophandel lijkt alles nog te kloppen geen klachten gehad etc. mag ik hier een link posten of is dat spam?

    Nou vooruit :p

  6. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    ja maar hoe kunnen ze die op voorraad hebben ter wijl ze nog niet eens hebben. Ook verkopen ze een spel “Star Wars The Force Unleashed” terwijl die nog niet eens uit is ๐Ÿ˜

  7. 954 XP
    Callme's avatar

    haah thanks.

    Dit staat op de homepage mischien verklaart dit iets:
    Omdat ik ook grote partijen lever aan winkeliers kan ik groot inkopen.
    Dit voordeel geef ik via lagere prijzen door aan mijn particuliere klanten.

    site:http://www.tele-it.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=109&products_id=307

  8. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Is altijd moeilijk te zeggen of het te vertrouwen is, internet is eigenlijk nooit 100% te vertrouwen.

  9. 954 XP
    Callme's avatar

    Dat is waar, maar meestal kan je wel even googlen of de website iemand heeft opgelicht ofzo of de kamer van koophandel kent de website helemaal niet.Maar deze lijkt ‘echt’.

    Ik denk dat ik morgen toch maar is ga bellen.Ik laat het jullie wel weten!

  10. 1386 XP
    Redd's avatar

    Komt die 80gb EU niet pas eind augustus?

    Ik zou hier niet zo snel mee in zee gaan, helemaal niet bij een grote aankoop. Als de pijlen naar 1 kant wijzen… ๐Ÿ˜ก
    Hoelang bestaat die webwinkel al?

    Btw, worden de 80GB PS3’s niet geleverd met DS3’s? Bij dit pakket zit een Sixaxis…
    Is ook geen origneel setje, dan?

  11. 954 XP
    Callme's avatar

    Oudste artikel Wednesday 14 May, 2008.

    Maar de adres gegevens kloppen wel bij bedrijvenlijsten en kamer van koophandel etc daarom lijkt het me wel eerlijk.Ook heb ik het gecheckt bij detelefoongids.nl en daar klopte het ook.

  12. 1386 XP
    Redd's avatar

    Woon je er erg ver vandaan?

    Anders pogen een afspraak te maken. ๐Ÿ™‚

  13. 954 XP
    Callme's avatar

    haha,Utrecht..best ver dus.

    Zoals ik al zei ik ga hem morgen even bellen, alle andere producten zijn nog redelijk geloofwaardig qua prijs maar dit zou een winkelwaarde van ong1000 euro hebben

  14. 1386 XP
    Redd's avatar

    haha,Utrecht..best ver dus.

    Zoals ik al zei ik ga hem morgen even bellen, alle andere producten zijn nog redelijk geloofwaardig qua prijs maar dit zou een winkelwaarde van ong1000 euro hebben

    Dat, en het feit dat die versie van de PS3 hier nog niet uit is, en het feit dat er rare dingen bij elkaar gestoken zijn. :p

    (Alhoewel ik het niet zeker weet hoor, van die sixaxis, maar ik meen dat je gewoon de DS3 erbij krijgt tegenwoordig… wat zou betekenen dat hun om een duistere reden zelf controllers toevoegen of omruilen.. )

  15. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik hoop dat dit gewoon eerlijk is:)
    want zou leuke aanbieding zijn
    even wachten tot Callme gebeld heeft dat weten we mischien weer wat meer:)

  16. 896 XP
    WoofeR's avatar

    ik zou het ook graag horen als dit echt is ๐Ÿ˜‰

  17. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Idd een aanbieding waar ik zo mijn twijfels over heb.
    Sixaxis , 10 spellen en dan die prijs ?kan toch bijna niet.

    De winstmarge op een console is al geen vetpot en dan zoveel spellen erbij doen, deze site word door sinterklaas gerund lol

  18. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Deze site zeker? Van de site zelf zal je dan niks vinden, want dat is een ebay-kloon ;). Zelfde als dat Ebay ook geen oplichtingspraktijken doet, want dat doen de oplichtende adverteerders.

    @Jau-Paulo
    Ik moet je iets vertellen, sinterklaas bestaat niet :(. Maar het word vast door de kerstman gedaan ๐Ÿ˜‰

  19. 421 XP
    Rhox's avatar

    LET OP!!! af en toe is het zo druk dat de TELEFOON NIET beantwoord kan worden!!

    stuur dan een mail

    Binnen 24 uur zal hierop worden gereageerd

    Lol, dat zegt ook al vรฉรฉl ๐Ÿ™‚
    Ben toch ook benieuwd of dit echt is.
    Ze bieden ook de Wii en XBOX360 zรณ aan!
    Anders koop ik er ook wel eentje en verkoop ik alle spellen voor 30โ‚ฌ en heb je zo een PS3 met kabels voor amper 100โ‚ฌ! ๐Ÿ™‚

  20. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Zal vast wel een addertje onder het gras zitten…
    Zowieso, geen zuivere koffie!
    Misschien wel gestolen consoles?

  21. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Er zijn er al 2 verkocht, het zijn er nog maar 48.

  22. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Iemand al geprobeerd?
    Wat kan je trouwens op KvK vinden of er klachten zijn of niet :p?

  23. 298 XP
    Goodfella's avatar

    Ik vertrouw het voor geen meter.
    Mercenaries 2 World in Flames?
    Soul Calibur IV
    Street Fighter IV
    Star Wars The Force Unleashed

    die zijn toch nog niet uit.

  24. 954 XP
    Callme's avatar

    kleine update: Ik heb gebeld,telefoon werd netjes opgenomen en even gevraagd waarom het zo goedkoop zou zijn.Ik kreeg een antwoord van hij koopt van Groothandelaren,dus hij koopt de spullen die overblijfen voor weinig geld en zo heeft hij 50 stuks bemachtigd.Het leek me wel betrouwbaar,

    Hij zou me vanmiddag mailen met verdere info dus ik zal het laten weten!

  25. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik vertrouw het voor geen meter.
    Mercenaries 2 World in Flames?
    Soul Calibur IV
    Street Fighter IV
    Star Wars The Force Unleashed

    die zijn toch nog niet uit.

    Ik denk dat als het echt is dat je dat dan later opgestuurd krijgt.

    Edit: Hij zegt dat ze in de fabriek liggen, maar alleen nogniet in de winkel. En verzendtijd van 2 weken.

  26. 1386 XP
    Redd's avatar

    kleine update: Ik heb gebeld,telefoon werd netjes opgenomen en even gevraagd waarom het zo goedkoop zou zijn.Ik kreeg een antwoord van hij koopt van Groothandelaren,dus hij koopt de spullen die overblijfen voor weinig geld en zo heeft hij 50 stuks bemachtigd.Het leek me wel betrouwbaar,

    Hij zou me vanmiddag mailen met verdere info dus ik zal het laten weten!

    “overblijven”? Hoe kunnen er in godsnaam zoveel spullen “overblijven” die nog niet gereleased zijn?

    Het zaakje begint wat mij betreft steeds meer te stinken.

  27. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    ”overblijven”? Hoe kunnen er in godsnaam zoveel spullen “overblijven” die nog niet gereleased zijn?

    Het zaakje begint wat mij betreft steeds meer te stinken.

    Je haald de woorden uit m’n mond, nou ja, vingers eigenlijk ๐Ÿ˜‰
    Denk dat de afname van PS3 en games groot genoeg is dus van ‘overblijven’ kan echt geen sprake zijn, zowieso ‘groothandelaren’ in games? Is een nieuw begrip voor mij ik kan alleen ‘games distributeurs’ en die verkopen echt niet aan zaakjes zoals deze :p

  28. 896 XP
    WoofeR's avatar

    ik vindt het ook maar niks… eerst zeker betalen en dan wachten totdat ie binnenkomt zeker….

    1ste week: ja hij komt volgende week, ja echt…
    2de week, maandag: nee ze zijn nog niet binnen, ik verwacht ze morgen….
    2de week, dinsdag: nee nog niet, vanmiddag 100% zeker…
    2de week, woensdag: Ja, er is iets misgegaan, ik ben druk bezig om ze te krijgen…
    2de week, donderdag: Ik krijg ze morgen binnen, ze staan al geladen in de vrachtwagen
    2de week, vrijdag: Nog steeds niet binnen, je kunt je geld terugkrijgen als ze volgende week vrijdag nog niet binnen zijn

    vanaf de 3de week: geen gehoor

  29. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    nou ik zelf zou het niet vertrouwen nog steeds niet ik denk dat iemand hier flink aan het *piep* is. Hij is nog niet eens uit sommige spellen ook niet. Bovendien staan er veel foute assortiment van de verkoper zoals dat je bij de X360 tab een garantie staat van de PS3 O.O

  30. 421 XP
    Rhox's avatar

    Ja 400€ is net ietsje teveel om het uit te testen ๐Ÿ™

  31. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Denk ook niet echt dat het superecht is, het is 600 euro aan spellen (ongeveer), waarvan 4 er nognieteens uit zijn.

  32. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Heb je al een mailtje gehad ofzo? Of iemand het uitgeprobeerd :p?

  33. 954 XP
    Callme's avatar

    ja, heb een afspraak gemaakt voor morgen 1 uur, kan ik de ps3 en spellen zelf zien,testen en kopen.

    we zullen het morgen weten!

  34. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    probeer ook even een Europese Blu-ray disc af te spelen de Blu-Ray speler is nl nog steeds regio gecodeerd ๐Ÿ˜‰

  35. 1386 XP
    Redd's avatar

    Laat het ons weten!

    Als het allemaal werkt wil ik best een stinkende ps3 kopen voor die prijs. :p Verpats ik alle spellen zoals voorheen al gezegd en de console, maak ik winst..

    Edit.

    probeer ook even een Europese Blu-ray disc af te spelen de Blu-Ray speler is nl nog steeds regio gecodeerd ๐Ÿ˜‰

    Dat is zeker een goeie tip! ๐Ÿ˜€ Handige manier om te controleren dat je een EU PS heb als je geen zin heb om die nummertjes uit te gaan zoeken. :p

  36. 954 XP
    Callme's avatar

    Ik h eb geen blu-ray disc eigenlijk:o
    is er nog een manier om daar achter te komen? bij het ps3 menu ofzoiets?

  37. 1386 XP
    Redd's avatar

    Je kan het ook zien aan het serie nummer achterop je PS3.
    Ik weet de criteria niet, maar dat zou je zelf even moeten googlen..

    Ik weet dat je het in ieder geval aan het serie nummer kan zien. :p

  38. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Of je kan een gewone dvd erin doen. Als die het niet doet, heb je geen EU PS3. Ook kan je het checken met een PS2 spel.

  39. 954 XP
    Callme's avatar

    Ok thanks^

  40. 212 XP
    Kontsnor's avatar

    Ps2 spel gaat niet werken, want de 80 GBversie ondersteund geen Backwards Compatability

  41. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    wel(Amerikaanse eerste 80Gb versie) maar deze is denk ik een 40Gb versie met een 80gb Harde schijf in gepompt

  42. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Dat lijkt me sterk. Dan krijg je dus een doos van een 40GB waar de 4 van is doorgekrast en er 8 is neergezet, of een papiertje met 8 over de 4.

    Eรฉn advies: neem een pistool mee, het lijkt me toch niet helemaal te vertrouwen…

    Edit: Ik keek even rond op die site, en ik zag iets heel vreemds. Ze bieden een ‘normale’ 40GB aan zonder iets erbij voor dezelfde prijs! Lijkt me dan toch niet helemaal zuivere koffie…

  43. 954 XP
    Callme's avatar

    Dat lijkt me sterk. Dan krijg je dus een doos van een 40GB waar de 4 van is doorgekrast en er 8 is neergezet, of een papiertje met 8 over de 4.

    Eรฉn advies: neem een pistool mee, het lijkt me toch niet helemaal te vertrouwen…

    Edit: Ik keek even rond op die site, en ik zag iets heel vreemds. Ze bieden een ‘normale’ 40GB aan zonder iets erbij voor dezelfde prijs! Lijkt me dan toch niet helemaal zuivere koffie…

    Een beetje overdreven lijkt me dat, aan de telefoon heeft hij een piepstemmetje

  44. 1386 XP
    Redd's avatar

    Een beetje overdreven lijkt me dat, aan de telefoon heeft hij een piepstemmetje

    lol…

    Anyhow, ik zou oppassen.. in ieder geval maar niet zeggen dat je er evt veel meteen af komt nemen ofwel veel geld bij je hebt. ๐Ÿ˜‰

    Doet me hier aan denken. :p (The fool deserved it, though)

  45. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Voor zaterdag 7 uur laten weten, want dan kan ik hem nog bestellen :p

  46. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Maar hoe kan je hem eigenlijk al testen als de levertijd 2 weken is?

  47. 1386 XP
    Redd's avatar

    Display model?

    Ik zou in ieder geval het pakket op gaan halen over 2 weken en even die ps3 testen. :p

  48. 954 XP
    Callme's avatar

    Hallo iedereen,

    Onze afpraak was verandert naar 09.00 uur dus ik ben net weer thuis.
    Alles lijkt prima te kloppen, hij had nog 2 van die pakketten liggen maar die waren al besteld.Hij had ook een ‘showmodel’.Het is de 80gb versie, mijn dvd speelde hij af en alle games deden het.Ook het online spelen werkte goed.

    Maandag gaat hij weer bestellen dus Als je interesse hebt moet je snel zijn.De levertijd vanaf maandag is 14 dagen dus 20 augustus heb je hem zowiezo binnen.

    Bedankt voor alle reacties en hulp en ik hoop dat jullie(diegene die hem bestellen) evenveel plezier eraan zullen beleven als ik.

    groetjes

    p.s hij opereert gewoon vanaf zijn eigen huis,dus oplichting zal voor hem een beetje moeilijk worden.

  49. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dam ga ik hem maar kopen :).

  50. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Oke, ben blij voor je :p

    Maar hoe zit het met de games die nog niet uit zijn dan?
    Waren die ook aanwezig?

  51. 704 XP
    Boemtje's avatar

    FUck it:P Heb net 1 maand een ps3:P

  52. 293 XP
    Japsuh's avatar

    @Boemtje: dan koop je er gewoon nog een. Heb je er een reserve.

    Hoe zit het met die spellen dan? Het lijkt me sterk dat hij die kan leveren, die zijn nog niet eens uit… Ook niet over twee weken.

  53. 954 XP
    Callme's avatar

    Dam ga ik hem maar kopen :).

    Cool! 2 weken lijkt erg lang maar ik kan wel effe wachten hoor:glass_smile:

  54. 954 XP
    Callme's avatar

    Oke, ben blij voor je :p

    Maar hoe zit het met de games die nog niet uit zijn dan?
    Waren die ook aanwezig?

    ja, en ook gespeeld gewoon erg raar maar hij heeft dus een connectie met de fabriek die ze produceert

  55. 954 XP
    Callme's avatar

    Ook al heb je al een ps3, je kan hier dikke winst opmaken als je het doorverkoopt denk ik

  56. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Zat het ook in een echte 80GB PS3 doos :p?

  57. 954 XP
    Callme's avatar

    er stond 80 Gb op de doos in rode letters.Het leek erg officieel.

    leek op deze maar zonder dat spel erop http://www.videogamesblogger.com/wp-content/uploads/2007/07/ps3-80gb-model-box.jpg

  58. 266 XP
    clockthieve's avatar

    denk dat het een skam is

  59. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Me ma loopt er lastig over te doen -.-

  60. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Of ik heb nog een theorie: Callme is die verkoper en probeert ons over te halen om een PlayStation te bestellen. Hij heeft zich toevallig ook gisteren geregistreerd. Maar dat is wel heel ver gezocht…

    Edit: ik denk trouwens ook niet dat die Star Wars game al helemaal af is, hij komt pas over 2 maanden.

  61. 266 XP
    clockthieve's avatar

    een beetje maar ๐Ÿ˜€

  62. 954 XP
    Callme's avatar

    whaha nee hoor ik ben 18 jaar en woon in utrecht:P trust me

  63. 266 XP
    clockthieve's avatar

    hard to do

  64. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Iemand anders die het ook gaat proberen?

  65. 266 XP
    clockthieve's avatar

    denk het niet. niemand wil bedrogen worden

  66. 954 XP
    Callme's avatar

    als ik bedrogen word door die gast,ga ik gewoon naar ze huis toe.Maar als ik mijne beinnen krijg horen jullie het wel of het echt of nep is

  67. 266 XP
    clockthieve's avatar

    dat horen we graag

  68. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Weet je wat je moet doen? Je moet hem gewoon bestellen en ophalen bij zijn huis. Dan is het een stuk lastiger bedrogen te worden.

  69. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik denk dat ik het misschien toch niet doe, twijfel wel wat ;).

  70. 266 XP
    clockthieve's avatar

    ja, das indd het veiligs van allemaal

  71. 954 XP
    Callme's avatar

    Weet je wat je moet doen? Je moet hem gewoon bestellen en ophalen bij zijn huis. Dan is het een stuk lastiger bedrogen te worden.

    Ja dat ga ik doen. Ik wacht 2 weken en dan bel ik hem, als er dan een lul smoes komt wil ik onmiddelijk me geld terug of anders stap ik naar de politie.

  72. 421 XP
    Rhox's avatar

    Damn en ik woon in Belgiรซ ๐Ÿ™
    Moest ik nu net geen huis gekocht hebben zou ik het riskeren, maarja geen extra geld op’t moment ๐Ÿ™

  73. 266 XP
    clockthieve's avatar

    tricky situatie

  74. 954 XP
    Callme's avatar

    ik denk niet dat het een list is eerlijk gezegd, als ik al kijk naar de website wat voor soort spullen hij allemaal verkoopt,ook spullen van 10 euro enz..en ze kvk nummer staat ook gewoon op ze webpagina.Je moet je dan toch officieel hebben ingeschreven bij de kvk> met paspoort etc.

  75. 421 XP
    Rhox's avatar

    Mja officieel ingeschreven kan iedereen hรฉ.
    T’is wat je juist verkoopt hรฉ ๐Ÿ˜‰

  76. 954 XP
    Callme's avatar

    Ja das waar maar wat ik bedoel is dat als hij mij ooplicht ik makkelijk aan ze gegevens enzo kan komen.Maar ik zie wel wat er gebeurd

  77. 266 XP
    clockthieve's avatar

    gewoon afwachten

  78. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ja das waar maar wat ik bedoel is dat als hij mij ooplicht ik makkelijk aan ze gegevens enzo kan komen.Maar ik zie wel wat er gebeurd

    Wil je niet ontmoedigen, maar dat zegt helemaal niks.
    Ik lees continu nieuws over oplichtingen, je ziet het zelfs op tv, en ook hun staan allemaal netjes ingeschreven.

    Wie weet is de helft van zijn assortiment ‘legaal’..

    Ik wacht 2 weken en dan bel ik hem, als er dan een lul smoes komt wil ik onmiddelijk me geld terug of anders stap ik naar de politie.

    Heb je hem al betaald, callme??

  79. 954 XP
    Callme's avatar

    Wil je niet ontmoedigen, maar dat zegt helemaal niks.
    Ik lees continu nieuws over oplichtingen, je ziet het zelfs op tv, en ook hun staan allemaal netjes ingeschreven.

    Wie weet is de helft van zijn assortiment ‘legaal’..

    Heb je hem al betaald, callme??

    Ja je hebt gelijk maar wat ik wil zeggen is dat hij wel ze gegevens bij de KVK moet geven en ik die via de website kan opvragen.Dus als hij mij oplicht zou ik hem makkelijk kunnen opsporen en Ja, ik heb al betaald 400 euro.2 weken levertijd vandaag een email gehad dat ik hem 18 aug ongeveer binnen heb.

    ik laat het jullie wete over 2 weken

  80. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dan is het inderdaad hopen dat hij ze woord nakomt, de tijd zal het leren. ๐Ÿ™‚

    Hopelijk maak je niks mee als wat woofer eerder al aangaf:

    1ste week: ja hij komt volgende week, ja echt…
    2de week, maandag: nee ze zijn nog niet binnen, ik verwacht ze morgen….
    2de week, dinsdag: nee nog niet, vanmiddag 100% zeker…
    2de week, woensdag: Ja, er is iets misgegaan, ik ben druk bezig om ze te krijgen…
    2de week, donderdag: Ik krijg ze morgen binnen, ze staan al geladen in de vrachtwagen
    2de week, vrijdag: Nog steeds niet binnen, je kunt je geld terugkrijgen als ze volgende week vrijdag nog niet binnen zijn

    vanaf de 3de week: geen gehoor

    Ik heb al te vaak van die oplichtingsprogramma’s gezien om hier niet bang voor te zijn. ๐Ÿ™

  81. 954 XP
    Callme's avatar

    Een kleine update: even naar internetoplichtingen geweest en het leek goed te zijn hier een linkje(als dat mag) waar staat dat de bankrekening echt in leeuwarden is en dat de domein naam daar ook is.http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=13619.0

  82. 1386 XP
    Redd's avatar

    De site staat wel geregistreerd op een hotmail adres ([email protected])…
    En overgens ook op een vodafone 06 nummer.

  83. 266 XP
    clockthieve's avatar

    vind het toch nog tricky. vertrouw de boel niet

  84. 954 XP
    Callme's avatar

    Hey iedereen,Ik heb toch maar besloten om me geld terug te vragen.Vertrouw het ook niet 100%.Ik heb geld gister terug gevraagd en het staat er vandaag al weer op.

    Die gast is echt fake,hij zegt dat hij iphones kan inkopen voor 150 euro.Vanaf dat moment dacht ik wtf laat maar.

    Thanks voor alle reacties enz..ik ga zo een ps3 in de winkel kopen!

  85. 266 XP
    clockthieve's avatar

    een wijs besluit

  86. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    idd ๐Ÿ™‚
    ga em maar in de winkel kopen

  87. 1386 XP
    Redd's avatar

    Hey iedereen,Ik heb toch maar besloten om me geld terug te vragen.Vertrouw het ook niet 100%.Ik heb geld gister terug gevraagd en het staat er vandaag al weer op.

    Die gast is echt fake,hij zegt dat hij iphones kan inkopen voor 150 euro.Vanaf dat moment dacht ik wtf laat maar.

    Thanks voor alle reacties enz..ik ga zo een ps3 in de winkel kopen!

    Hele wijze keus! Er zit een erg naar luchtje aan het hele verhaal…
    Wel blij dat je je geld meteen terug kreeg! ๐Ÿ™‚

    En uiteraard, veel plezier met je nieuwe legale aankoop! ๐Ÿ˜€

  88. 266 XP
    clockthieve's avatar

    ja, veel plezier ermee

  89. 421 XP
    Rhox's avatar

    Ben blij dat je uw geld al terugkreeg.
    Heb je uw geld teruggevraagd omdat hij die Iphone’s verkoopt aan 150€ of was er nog een extra reden om bezorgdheid?

    Alvast veel plezier met de PS3!

  90. 266 XP
    clockthieve's avatar

    denk dat de iphone het um deed

  91. 954 XP
    Callme's avatar

    Ben blij dat je uw geld al terugkreeg.
    Heb je uw geld teruggevraagd omdat hij die Iphone’s verkoopt aan 150โ‚ฌ of was er nog een extra reden om bezorgdheid?

    Alvast veel plezier met de PS3!

    Nou, ik had al twijfels vanwege sommige games die nog neit uit zijn(star wars).En omdat hij een normale ps3 zonder spellen voor dezelfde prijs verkocht.

    Maar bedankt iedereen ik zal zeker plezier gaan hebben van de nieuwe ps3

  92. 266 XP
    clockthieve's avatar

    daar gingen we als vanuit

  93. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Hey iedereen,Ik heb toch maar besloten om me geld terug te vragen.Vertrouw het ook niet 100%.Ik heb geld gister terug gevraagd en het staat er vandaag al weer op.

    Die gast is echt fake,hij zegt dat hij iphones kan inkopen voor 150 euro.Vanaf dat moment dacht ik wtf laat maar.

    Thanks voor alle reacties enz..ik ga zo een ps3 in de winkel kopen!

    Slim!
    Goed gedaan, ik vertrouwde het ook niet op รฉรฉn of andere manier..
    Had al gegevens van ‘m opgezocht, adres e.d. dus mocht het mislopen had ik wat info voor je ๐Ÿ™‚
    Ik snap eigenlijk niet wat die gast wilt bereiken met z’n praktijken (hehe dat rijmt..) aangezien hij ook gewoon je geld meteen terug gaf.

    In ieder geval veel plezier met je PS3, met volle garantie en een goed werkend systeem ๐Ÿ˜‰ (althans, daar gaan we vanuit :D)

  94. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Hey iedereen,Ik heb toch maar besloten om me geld terug te vragen.Vertrouw het ook niet 100%.Ik heb geld gister terug gevraagd en het staat er vandaag al weer op.

    Die gast is echt fake,hij zegt dat hij iphones kan inkopen voor 150 euro.Vanaf dat moment dacht ik wtf laat maar.

    Thanks voor alle reacties enz..ik ga zo een ps3 in de winkel kopen!

    Toch raar, als het oplichters waren geweest had je nooit je geld terug gekregen.

Forum

Topic: Website te vertrouwen?

Dexter145's avatar

Ik heb op een website een aanbieding gezien van een Sony ps3 80gb Eu versie + 10 spellen voor 399 euro?

De website komt wel overeen met de database van de KVK en alle adressen lijken te kloppen.De ps3 heeft tevens een 1 jarige gerantie.

Kan ik dit vertrouwen ja of nee? Aangezien het wel een legitiem bedrijf is?

p.s sorry dat me vorige topic iets teveel spam was.Was niet me bedoeling.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

94 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    er bestaat GEEN PS3 80Gb EU versie…

  2. 954 XP
    Callme's avatar

    ok thanks, ik ga morge effe bellen naar die mensen.Ze claimen 50 stuks op voorraad te hebben.Ik zie wel!

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    er bestaat GEEN PS3 80Gb EU versie…

    Nog niet nee, Volgens mij komen ze wel naar Europa.

  4. 954 XP
    Callme's avatar

    Ja dat dacht ik dus ook? en op de website van de Kamer van koophandel lijkt alles nog te kloppen geen klachten gehad etc. mag ik hier een link posten of is dat spam?

  5. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ja dat dacht ik dus ook? en op de website van de Kamer van koophandel lijkt alles nog te kloppen geen klachten gehad etc. mag ik hier een link posten of is dat spam?

    Nou vooruit :p

  6. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    ja maar hoe kunnen ze die op voorraad hebben ter wijl ze nog niet eens hebben. Ook verkopen ze een spel “Star Wars The Force Unleashed” terwijl die nog niet eens uit is ๐Ÿ˜

  7. 954 XP
    Callme's avatar

    haah thanks.

    Dit staat op de homepage mischien verklaart dit iets:
    Omdat ik ook grote partijen lever aan winkeliers kan ik groot inkopen.
    Dit voordeel geef ik via lagere prijzen door aan mijn particuliere klanten.

    site:http://www.tele-it.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=109&products_id=307

  8. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Is altijd moeilijk te zeggen of het te vertrouwen is, internet is eigenlijk nooit 100% te vertrouwen.

  9. 954 XP
    Callme's avatar

    Dat is waar, maar meestal kan je wel even googlen of de website iemand heeft opgelicht ofzo of de kamer van koophandel kent de website helemaal niet.Maar deze lijkt ‘echt’.

    Ik denk dat ik morgen toch maar is ga bellen.Ik laat het jullie wel weten!

  10. 1386 XP
    Redd's avatar

    Komt die 80gb EU niet pas eind augustus?

    Ik zou hier niet zo snel mee in zee gaan, helemaal niet bij een grote aankoop. Als de pijlen naar 1 kant wijzen… ๐Ÿ˜ก
    Hoelang bestaat die webwinkel al?

    Btw, worden de 80GB PS3’s niet geleverd met DS3’s? Bij dit pakket zit een Sixaxis…
    Is ook geen origneel setje, dan?

  11. 954 XP
    Callme's avatar

    Oudste artikel Wednesday 14 May, 2008.

    Maar de adres gegevens kloppen wel bij bedrijvenlijsten en kamer van koophandel etc daarom lijkt het me wel eerlijk.Ook heb ik het gecheckt bij detelefoongids.nl en daar klopte het ook.

  12. 1386 XP
    Redd's avatar

    Woon je er erg ver vandaan?

    Anders pogen een afspraak te maken. ๐Ÿ™‚

  13. 954 XP
    Callme's avatar

    haha,Utrecht..best ver dus.

    Zoals ik al zei ik ga hem morgen even bellen, alle andere producten zijn nog redelijk geloofwaardig qua prijs maar dit zou een winkelwaarde van ong1000 euro hebben

  14. 1386 XP
    Redd's avatar

    haha,Utrecht..best ver dus.

    Zoals ik al zei ik ga hem morgen even bellen, alle andere producten zijn nog redelijk geloofwaardig qua prijs maar dit zou een winkelwaarde van ong1000 euro hebben

    Dat, en het feit dat die versie van de PS3 hier nog niet uit is, en het feit dat er rare dingen bij elkaar gestoken zijn. :p

    (Alhoewel ik het niet zeker weet hoor, van die sixaxis, maar ik meen dat je gewoon de DS3 erbij krijgt tegenwoordig… wat zou betekenen dat hun om een duistere reden zelf controllers toevoegen of omruilen.. )

  15. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik hoop dat dit gewoon eerlijk is:)
    want zou leuke aanbieding zijn
    even wachten tot Callme gebeld heeft dat weten we mischien weer wat meer:)

  16. 896 XP
    WoofeR's avatar

    ik zou het ook graag horen als dit echt is ๐Ÿ˜‰

  17. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Idd een aanbieding waar ik zo mijn twijfels over heb.
    Sixaxis , 10 spellen en dan die prijs ?kan toch bijna niet.

    De winstmarge op een console is al geen vetpot en dan zoveel spellen erbij doen, deze site word door sinterklaas gerund lol

  18. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Deze site zeker? Van de site zelf zal je dan niks vinden, want dat is een ebay-kloon ;). Zelfde als dat Ebay ook geen oplichtingspraktijken doet, want dat doen de oplichtende adverteerders.

    @Jau-Paulo
    Ik moet je iets vertellen, sinterklaas bestaat niet :(. Maar het word vast door de kerstman gedaan ๐Ÿ˜‰

  19. 421 XP
    Rhox's avatar

    LET OP!!! af en toe is het zo druk dat de TELEFOON NIET beantwoord kan worden!!

    stuur dan een mail

    Binnen 24 uur zal hierop worden gereageerd

    Lol, dat zegt ook al vรฉรฉl ๐Ÿ™‚
    Ben toch ook benieuwd of dit echt is.
    Ze bieden ook de Wii en XBOX360 zรณ aan!
    Anders koop ik er ook wel eentje en verkoop ik alle spellen voor 30โ‚ฌ en heb je zo een PS3 met kabels voor amper 100โ‚ฌ! ๐Ÿ™‚

  20. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Zal vast wel een addertje onder het gras zitten…
    Zowieso, geen zuivere koffie!
    Misschien wel gestolen consoles?

  21. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Er zijn er al 2 verkocht, het zijn er nog maar 48.

  22. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Iemand al geprobeerd?
    Wat kan je trouwens op KvK vinden of er klachten zijn of niet :p?

  23. 298 XP
    Goodfella's avatar

    Ik vertrouw het voor geen meter.
    Mercenaries 2 World in Flames?
    Soul Calibur IV
    Street Fighter IV
    Star Wars The Force Unleashed

    die zijn toch nog niet uit.

  24. 954 XP
    Callme's avatar

    kleine update: Ik heb gebeld,telefoon werd netjes opgenomen en even gevraagd waarom het zo goedkoop zou zijn.Ik kreeg een antwoord van hij koopt van Groothandelaren,dus hij koopt de spullen die overblijfen voor weinig geld en zo heeft hij 50 stuks bemachtigd.Het leek me wel betrouwbaar,

    Hij zou me vanmiddag mailen met verdere info dus ik zal het laten weten!

  25. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik vertrouw het voor geen meter.
    Mercenaries 2 World in Flames?
    Soul Calibur IV
    Street Fighter IV
    Star Wars The Force Unleashed

    die zijn toch nog niet uit.

    Ik denk dat als het echt is dat je dat dan later opgestuurd krijgt.

    Edit: Hij zegt dat ze in de fabriek liggen, maar alleen nogniet in de winkel. En verzendtijd van 2 weken.

  26. 1386 XP
    Redd's avatar

    kleine update: Ik heb gebeld,telefoon werd netjes opgenomen en even gevraagd waarom het zo goedkoop zou zijn.Ik kreeg een antwoord van hij koopt van Groothandelaren,dus hij koopt de spullen die overblijfen voor weinig geld en zo heeft hij 50 stuks bemachtigd.Het leek me wel betrouwbaar,

    Hij zou me vanmiddag mailen met verdere info dus ik zal het laten weten!

    “overblijven”? Hoe kunnen er in godsnaam zoveel spullen “overblijven” die nog niet gereleased zijn?

    Het zaakje begint wat mij betreft steeds meer te stinken.

  27. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    ”overblijven”? Hoe kunnen er in godsnaam zoveel spullen “overblijven” die nog niet gereleased zijn?

    Het zaakje begint wat mij betreft steeds meer te stinken.

    Je haald de woorden uit m’n mond, nou ja, vingers eigenlijk ๐Ÿ˜‰
    Denk dat de afname van PS3 en games groot genoeg is dus van ‘overblijven’ kan echt geen sprake zijn, zowieso ‘groothandelaren’ in games? Is een nieuw begrip voor mij ik kan alleen ‘games distributeurs’ en die verkopen echt niet aan zaakjes zoals deze :p

  28. 896 XP
    WoofeR's avatar

    ik vindt het ook maar niks… eerst zeker betalen en dan wachten totdat ie binnenkomt zeker….

    1ste week: ja hij komt volgende week, ja echt…
    2de week, maandag: nee ze zijn nog niet binnen, ik verwacht ze morgen….
    2de week, dinsdag: nee nog niet, vanmiddag 100% zeker…
    2de week, woensdag: Ja, er is iets misgegaan, ik ben druk bezig om ze te krijgen…
    2de week, donderdag: Ik krijg ze morgen binnen, ze staan al geladen in de vrachtwagen
    2de week, vrijdag: Nog steeds niet binnen, je kunt je geld terugkrijgen als ze volgende week vrijdag nog niet binnen zijn

    vanaf de 3de week: geen gehoor

  29. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    nou ik zelf zou het niet vertrouwen nog steeds niet ik denk dat iemand hier flink aan het *piep* is. Hij is nog niet eens uit sommige spellen ook niet. Bovendien staan er veel foute assortiment van de verkoper zoals dat je bij de X360 tab een garantie staat van de PS3 O.O

  30. 421 XP
    Rhox's avatar

    Ja 400€ is net ietsje teveel om het uit te testen ๐Ÿ™

  31. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Denk ook niet echt dat het superecht is, het is 600 euro aan spellen (ongeveer), waarvan 4 er nognieteens uit zijn.

  32. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Heb je al een mailtje gehad ofzo? Of iemand het uitgeprobeerd :p?

  33. 954 XP
    Callme's avatar

    ja, heb een afspraak gemaakt voor morgen 1 uur, kan ik de ps3 en spellen zelf zien,testen en kopen.

    we zullen het morgen weten!

  34. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    probeer ook even een Europese Blu-ray disc af te spelen de Blu-Ray speler is nl nog steeds regio gecodeerd ๐Ÿ˜‰

  35. 1386 XP
    Redd's avatar

    Laat het ons weten!

    Als het allemaal werkt wil ik best een stinkende ps3 kopen voor die prijs. :p Verpats ik alle spellen zoals voorheen al gezegd en de console, maak ik winst..

    Edit.

    probeer ook even een Europese Blu-ray disc af te spelen de Blu-Ray speler is nl nog steeds regio gecodeerd ๐Ÿ˜‰

    Dat is zeker een goeie tip! ๐Ÿ˜€ Handige manier om te controleren dat je een EU PS heb als je geen zin heb om die nummertjes uit te gaan zoeken. :p

  36. 954 XP
    Callme's avatar

    Ik h eb geen blu-ray disc eigenlijk:o
    is er nog een manier om daar achter te komen? bij het ps3 menu ofzoiets?

  37. 1386 XP
    Redd's avatar

    Je kan het ook zien aan het serie nummer achterop je PS3.
    Ik weet de criteria niet, maar dat zou je zelf even moeten googlen..

    Ik weet dat je het in ieder geval aan het serie nummer kan zien. :p

  38. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Of je kan een gewone dvd erin doen. Als die het niet doet, heb je geen EU PS3. Ook kan je het checken met een PS2 spel.

  39. 954 XP
    Callme's avatar

    Ok thanks^

  40. 212 XP
    Kontsnor's avatar

    Ps2 spel gaat niet werken, want de 80 GBversie ondersteund geen Backwards Compatability

  41. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    wel(Amerikaanse eerste 80Gb versie) maar deze is denk ik een 40Gb versie met een 80gb Harde schijf in gepompt

  42. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Dat lijkt me sterk. Dan krijg je dus een doos van een 40GB waar de 4 van is doorgekrast en er 8 is neergezet, of een papiertje met 8 over de 4.

    Eรฉn advies: neem een pistool mee, het lijkt me toch niet helemaal te vertrouwen…

    Edit: Ik keek even rond op die site, en ik zag iets heel vreemds. Ze bieden een ‘normale’ 40GB aan zonder iets erbij voor dezelfde prijs! Lijkt me dan toch niet helemaal zuivere koffie…

  43. 954 XP
    Callme's avatar

    Dat lijkt me sterk. Dan krijg je dus een doos van een 40GB waar de 4 van is doorgekrast en er 8 is neergezet, of een papiertje met 8 over de 4.

    Eรฉn advies: neem een pistool mee, het lijkt me toch niet helemaal te vertrouwen…

    Edit: Ik keek even rond op die site, en ik zag iets heel vreemds. Ze bieden een ‘normale’ 40GB aan zonder iets erbij voor dezelfde prijs! Lijkt me dan toch niet helemaal zuivere koffie…

    Een beetje overdreven lijkt me dat, aan de telefoon heeft hij een piepstemmetje

  44. 1386 XP
    Redd's avatar

    Een beetje overdreven lijkt me dat, aan de telefoon heeft hij een piepstemmetje

    lol…

    Anyhow, ik zou oppassen.. in ieder geval maar niet zeggen dat je er evt veel meteen af komt nemen ofwel veel geld bij je hebt. ๐Ÿ˜‰

    Doet me hier aan denken. :p (The fool deserved it, though)

  45. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Voor zaterdag 7 uur laten weten, want dan kan ik hem nog bestellen :p

  46. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Maar hoe kan je hem eigenlijk al testen als de levertijd 2 weken is?

  47. 1386 XP
    Redd's avatar

    Display model?

    Ik zou in ieder geval het pakket op gaan halen over 2 weken en even die ps3 testen. :p

  48. 954 XP
    Callme's avatar

    Hallo iedereen,

    Onze afpraak was verandert naar 09.00 uur dus ik ben net weer thuis.
    Alles lijkt prima te kloppen, hij had nog 2 van die pakketten liggen maar die waren al besteld.Hij had ook een ‘showmodel’.Het is de 80gb versie, mijn dvd speelde hij af en alle games deden het.Ook het online spelen werkte goed.

    Maandag gaat hij weer bestellen dus Als je interesse hebt moet je snel zijn.De levertijd vanaf maandag is 14 dagen dus 20 augustus heb je hem zowiezo binnen.

    Bedankt voor alle reacties en hulp en ik hoop dat jullie(diegene die hem bestellen) evenveel plezier eraan zullen beleven als ik.

    groetjes

    p.s hij opereert gewoon vanaf zijn eigen huis,dus oplichting zal voor hem een beetje moeilijk worden.

  49. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dam ga ik hem maar kopen :).

  50. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Oke, ben blij voor je :p

    Maar hoe zit het met de games die nog niet uit zijn dan?
    Waren die ook aanwezig?

  51. 704 XP
    Boemtje's avatar

    FUck it:P Heb net 1 maand een ps3:P

  52. 293 XP
    Japsuh's avatar

    @Boemtje: dan koop je er gewoon nog een. Heb je er een reserve.

    Hoe zit het met die spellen dan? Het lijkt me sterk dat hij die kan leveren, die zijn nog niet eens uit… Ook niet over twee weken.

  53. 954 XP
    Callme's avatar

    Dam ga ik hem maar kopen :).

    Cool! 2 weken lijkt erg lang maar ik kan wel effe wachten hoor:glass_smile:

  54. 954 XP
    Callme's avatar

    Oke, ben blij voor je :p

    Maar hoe zit het met de games die nog niet uit zijn dan?
    Waren die ook aanwezig?

    ja, en ook gespeeld gewoon erg raar maar hij heeft dus een connectie met de fabriek die ze produceert

  55. 954 XP
    Callme's avatar

    Ook al heb je al een ps3, je kan hier dikke winst opmaken als je het doorverkoopt denk ik

  56. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Zat het ook in een echte 80GB PS3 doos :p?

  57. 954 XP
    Callme's avatar

    er stond 80 Gb op de doos in rode letters.Het leek erg officieel.

    leek op deze maar zonder dat spel erop http://www.videogamesblogger.com/wp-content/uploads/2007/07/ps3-80gb-model-box.jpg

  58. 266 XP
    clockthieve's avatar

    denk dat het een skam is

  59. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Me ma loopt er lastig over te doen -.-

  60. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Of ik heb nog een theorie: Callme is die verkoper en probeert ons over te halen om een PlayStation te bestellen. Hij heeft zich toevallig ook gisteren geregistreerd. Maar dat is wel heel ver gezocht…

    Edit: ik denk trouwens ook niet dat die Star Wars game al helemaal af is, hij komt pas over 2 maanden.

  61. 266 XP
    clockthieve's avatar

    een beetje maar ๐Ÿ˜€

  62. 954 XP
    Callme's avatar

    whaha nee hoor ik ben 18 jaar en woon in utrecht:P trust me

  63. 266 XP
    clockthieve's avatar

    hard to do

  64. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Iemand anders die het ook gaat proberen?

  65. 266 XP
    clockthieve's avatar

    denk het niet. niemand wil bedrogen worden

  66. 954 XP
    Callme's avatar

    als ik bedrogen word door die gast,ga ik gewoon naar ze huis toe.Maar als ik mijne beinnen krijg horen jullie het wel of het echt of nep is

  67. 266 XP
    clockthieve's avatar

    dat horen we graag

  68. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Weet je wat je moet doen? Je moet hem gewoon bestellen en ophalen bij zijn huis. Dan is het een stuk lastiger bedrogen te worden.

  69. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik denk dat ik het misschien toch niet doe, twijfel wel wat ;).

  70. 266 XP
    clockthieve's avatar

    ja, das indd het veiligs van allemaal

  71. 954 XP
    Callme's avatar

    Weet je wat je moet doen? Je moet hem gewoon bestellen en ophalen bij zijn huis. Dan is het een stuk lastiger bedrogen te worden.

    Ja dat ga ik doen. Ik wacht 2 weken en dan bel ik hem, als er dan een lul smoes komt wil ik onmiddelijk me geld terug of anders stap ik naar de politie.

  72. 421 XP
    Rhox's avatar

    Damn en ik woon in Belgiรซ ๐Ÿ™
    Moest ik nu net geen huis gekocht hebben zou ik het riskeren, maarja geen extra geld op’t moment ๐Ÿ™

  73. 266 XP
    clockthieve's avatar

    tricky situatie

  74. 954 XP
    Callme's avatar

    ik denk niet dat het een list is eerlijk gezegd, als ik al kijk naar de website wat voor soort spullen hij allemaal verkoopt,ook spullen van 10 euro enz..en ze kvk nummer staat ook gewoon op ze webpagina.Je moet je dan toch officieel hebben ingeschreven bij de kvk> met paspoort etc.

  75. 421 XP
    Rhox's avatar

    Mja officieel ingeschreven kan iedereen hรฉ.
    T’is wat je juist verkoopt hรฉ ๐Ÿ˜‰

  76. 954 XP
    Callme's avatar

    Ja das waar maar wat ik bedoel is dat als hij mij ooplicht ik makkelijk aan ze gegevens enzo kan komen.Maar ik zie wel wat er gebeurd

  77. 266 XP
    clockthieve's avatar

    gewoon afwachten

  78. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ja das waar maar wat ik bedoel is dat als hij mij ooplicht ik makkelijk aan ze gegevens enzo kan komen.Maar ik zie wel wat er gebeurd

    Wil je niet ontmoedigen, maar dat zegt helemaal niks.
    Ik lees continu nieuws over oplichtingen, je ziet het zelfs op tv, en ook hun staan allemaal netjes ingeschreven.

    Wie weet is de helft van zijn assortiment ‘legaal’..

    Ik wacht 2 weken en dan bel ik hem, als er dan een lul smoes komt wil ik onmiddelijk me geld terug of anders stap ik naar de politie.

    Heb je hem al betaald, callme??

  79. 954 XP
    Callme's avatar

    Wil je niet ontmoedigen, maar dat zegt helemaal niks.
    Ik lees continu nieuws over oplichtingen, je ziet het zelfs op tv, en ook hun staan allemaal netjes ingeschreven.

    Wie weet is de helft van zijn assortiment ‘legaal’..

    Heb je hem al betaald, callme??

    Ja je hebt gelijk maar wat ik wil zeggen is dat hij wel ze gegevens bij de KVK moet geven en ik die via de website kan opvragen.Dus als hij mij oplicht zou ik hem makkelijk kunnen opsporen en Ja, ik heb al betaald 400 euro.2 weken levertijd vandaag een email gehad dat ik hem 18 aug ongeveer binnen heb.

    ik laat het jullie wete over 2 weken

  80. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dan is het inderdaad hopen dat hij ze woord nakomt, de tijd zal het leren. ๐Ÿ™‚

    Hopelijk maak je niks mee als wat woofer eerder al aangaf:

    1ste week: ja hij komt volgende week, ja echt…
    2de week, maandag: nee ze zijn nog niet binnen, ik verwacht ze morgen….
    2de week, dinsdag: nee nog niet, vanmiddag 100% zeker…
    2de week, woensdag: Ja, er is iets misgegaan, ik ben druk bezig om ze te krijgen…
    2de week, donderdag: Ik krijg ze morgen binnen, ze staan al geladen in de vrachtwagen
    2de week, vrijdag: Nog steeds niet binnen, je kunt je geld terugkrijgen als ze volgende week vrijdag nog niet binnen zijn

    vanaf de 3de week: geen gehoor

    Ik heb al te vaak van die oplichtingsprogramma’s gezien om hier niet bang voor te zijn. ๐Ÿ™

  81. 954 XP
    Callme's avatar

    Een kleine update: even naar internetoplichtingen geweest en het leek goed te zijn hier een linkje(als dat mag) waar staat dat de bankrekening echt in leeuwarden is en dat de domein naam daar ook is.http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=13619.0

  82. 1386 XP
    Redd's avatar

    De site staat wel geregistreerd op een hotmail adres ([email protected])…
    En overgens ook op een vodafone 06 nummer.

  83. 266 XP
    clockthieve's avatar

    vind het toch nog tricky. vertrouw de boel niet

  84. 954 XP
    Callme's avatar

    Hey iedereen,Ik heb toch maar besloten om me geld terug te vragen.Vertrouw het ook niet 100%.Ik heb geld gister terug gevraagd en het staat er vandaag al weer op.

    Die gast is echt fake,hij zegt dat hij iphones kan inkopen voor 150 euro.Vanaf dat moment dacht ik wtf laat maar.

    Thanks voor alle reacties enz..ik ga zo een ps3 in de winkel kopen!

  85. 266 XP
    clockthieve's avatar

    een wijs besluit

  86. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    idd ๐Ÿ™‚
    ga em maar in de winkel kopen

  87. 1386 XP
    Redd's avatar

    Hey iedereen,Ik heb toch maar besloten om me geld terug te vragen.Vertrouw het ook niet 100%.Ik heb geld gister terug gevraagd en het staat er vandaag al weer op.

    Die gast is echt fake,hij zegt dat hij iphones kan inkopen voor 150 euro.Vanaf dat moment dacht ik wtf laat maar.

    Thanks voor alle reacties enz..ik ga zo een ps3 in de winkel kopen!

    Hele wijze keus! Er zit een erg naar luchtje aan het hele verhaal…
    Wel blij dat je je geld meteen terug kreeg! ๐Ÿ™‚

    En uiteraard, veel plezier met je nieuwe legale aankoop! ๐Ÿ˜€

  88. 266 XP
    clockthieve's avatar

    ja, veel plezier ermee

  89. 421 XP
    Rhox's avatar

    Ben blij dat je uw geld al terugkreeg.
    Heb je uw geld teruggevraagd omdat hij die Iphone’s verkoopt aan 150€ of was er nog een extra reden om bezorgdheid?

    Alvast veel plezier met de PS3!

  90. 266 XP
    clockthieve's avatar

    denk dat de iphone het um deed

  91. 954 XP
    Callme's avatar

    Ben blij dat je uw geld al terugkreeg.
    Heb je uw geld teruggevraagd omdat hij die Iphone’s verkoopt aan 150โ‚ฌ of was er nog een extra reden om bezorgdheid?

    Alvast veel plezier met de PS3!

    Nou, ik had al twijfels vanwege sommige games die nog neit uit zijn(star wars).En omdat hij een normale ps3 zonder spellen voor dezelfde prijs verkocht.

    Maar bedankt iedereen ik zal zeker plezier gaan hebben van de nieuwe ps3

  92. 266 XP
    clockthieve's avatar

    daar gingen we als vanuit

  93. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Hey iedereen,Ik heb toch maar besloten om me geld terug te vragen.Vertrouw het ook niet 100%.Ik heb geld gister terug gevraagd en het staat er vandaag al weer op.

    Die gast is echt fake,hij zegt dat hij iphones kan inkopen voor 150 euro.Vanaf dat moment dacht ik wtf laat maar.

    Thanks voor alle reacties enz..ik ga zo een ps3 in de winkel kopen!

    Slim!
    Goed gedaan, ik vertrouwde het ook niet op รฉรฉn of andere manier..
    Had al gegevens van ‘m opgezocht, adres e.d. dus mocht het mislopen had ik wat info voor je ๐Ÿ™‚
    Ik snap eigenlijk niet wat die gast wilt bereiken met z’n praktijken (hehe dat rijmt..) aangezien hij ook gewoon je geld meteen terug gaf.

    In ieder geval veel plezier met je PS3, met volle garantie en een goed werkend systeem ๐Ÿ˜‰ (althans, daar gaan we vanuit :D)

  94. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Hey iedereen,Ik heb toch maar besloten om me geld terug te vragen.Vertrouw het ook niet 100%.Ik heb geld gister terug gevraagd en het staat er vandaag al weer op.

    Die gast is echt fake,hij zegt dat hij iphones kan inkopen voor 150 euro.Vanaf dat moment dacht ik wtf laat maar.

    Thanks voor alle reacties enz..ik ga zo een ps3 in de winkel kopen!

    Toch raar, als het oplichters waren geweest had je nooit je geld terug gekregen.