Topic: Star Wars Battlefront + season pass in US store kopen (voor +-84 euro)

23 oktober 2015om 20:15

In de us store is nu een actie dat je per 100 dollar besteden 15 dollar terug krijgt. De ultimate edition (incl alle dlc) is 120 dollar, maar de standard edition + season pass is 110 dollar. Wanneer je bij offgamers.com PSN cards koopt kom je dan op zo’n 84 euro uit (als je die 15 dollar ervan af trekt). Echter heb ik nog maar net een us account, dus de vraag aan jullie: zal dit werken op een eu account, of kan ik het risico beter niet nemen? De prijs is iig aantrekkelijk.

2 reacties

1. User  avatar
    90 XP

Als je je eigen (EU) account niet deelt met een ander is het geen probleem. Dan kun je gewoon je games daar aanschaffen en downloaden, heb ik in het verleden ook vaak genoeg gedaan.

EU account als primary ingesteld houden, via die andere de aanschaf doen en gewoon afspelen op je EU-account.

0
  2. User  avatar
    9970 XP

[quote]In de us store is nu een actie dat je per 100 dollar besteden 15 dollar terug krijgt. De ultimate edition (incl alle dlc) is 120 dollar, maar de standard edition + season pass is 110 dollar. Wanneer je bij offgamers.com PSN cards koopt kom je dan op zo’n 84 euro uit (als je die 15 dollar ervan af trekt). Echter heb ik nog maar net een us account, dus de vraag aan jullie: zal dit werken op een eu account, of kan ik het risico beter niet nemen? De prijs is iig aantrekkelijk.[/quote]

Ik doe precies hetzelfde als wat jij doet, maar dan rock band 4.
    Je moet alleen in je amerikaanse account je ps4 (waarop je het speelt) instellen als primair.
    Dan kun je op elk ander account op die ps4 gewoon genieten van je content uit de amerikaanse store

0