Heey,
Via deze weg zou ik graag met mensen die WWE 2K16 het PSN ID uit willen wisselen.
Echt niemand van mijn PSN maatjes speelt deze game. Online dit spelen zou me erg leuk lijken, dit ook i.v.m. universe / carreer mode, waar je dus binnen kunt lopen, terwijl er al een gevecht is, dat soort dingen.
Mijn PSN ID : Mrduckie88

[quote]Heey,
Via deze weg zou ik graag met mensen die WWE 2K16 het PSN ID uit willen wisselen.
Echt niemand van mijn PSN maatjes speelt deze game. Online dit spelen zou me erg leuk lijken, dit ook i.v.m. universe / carreer mode, waar je dus binnen kunt lopen, terwijl er al een gevecht is, dat soort dingen.
Mijn PSN ID : Mrduckie88[/quote]
Mijn PSN ID is creapfromhell. Had je een friend verzoek gestuurd
https://pbs.twimg.com/media/CSKZ41rWwAAtl64.jpg:large
[quote]Mijn PSN ID is creapfromhell. Had je een friend verzoek gestuurd
[url]https://pbs.twimg.com/media/CSKZ41rWwAAtl64.jpg:large[/url][/quote]
Volgens mij heb ik je toegevoegd. Haha. Top! Hey ik las dus net via pu.nl dat er eindelijk een wwe creation app komt…dit zou het makkelijk maken om je geZicht en logos the uploaden
https://pbs.twimg.com/media/CSSbedQU8AAFnRj.jpg
Ja idd vrijdag komt er een creation app. Wel chill idd. Hopelijk werkt het goed.
Ik riep dat toen al meteen. Mijn vaste pc staat boven, in de woonkamer mijn ps4. Dit werkte nogal frustrerend, daarnaast was het uiteindelijke resultaat nogal slecht.
Door die app gaan ze onwijs veel gamers meer bereiken, overigens zal dit ook een idee zijn, die je in meer games tegen zal gaan komen (hoop ik). Hoe vet zou het zijn, dat je gta (hoofd) personage jou gezicht treffend heeft, of logo’s etc. ivm autos tunen (gta, NFS , driveclub etc etc.)
Maar wat anders, hoe speelt hij?! Kun je overigens al bij enkele DLC ? Gebruik je zelf ook die accelerator?
[quote]Ik riep dat toen al meteen. Mijn vaste pc staat boven, in de woonkamer mijn ps4. Dit werkte nogal frustrerend, daarnaast was het uiteindelijke resultaat nogal slecht.
Door die app gaan ze onwijs veel gamers meer bereiken, overigens zal dit ook een idee zijn, die je in meer games tegen zal gaan komen (hoop ik). Hoe vet zou het zijn, dat je gta (hoofd) personage jou gezicht treffend heeft, of logo’s etc. ivm autos tunen (gta, NFS , driveclub etc etc.)
Maar wat anders, hoe speelt hij?! Kun je overigens al bij enkele DLC ? Gebruik je zelf ook die accelerator?[/quote]
Hij speelt heerlijk. Veel spontaner en actiever dan vorig jaar. Hij is sowieso moeilijker. Op normal heb ik momenteel zeer veel moeite nog. Iemand bijvoorbeeld vlak bij de ropes een close link geven en hij vliegt over de toprope. Of als je iemand een irish whip geeft tegen de announce table maakt het niet uit je war je um nu raakt want hij raakt de tafel nu realistisch.
Tegervallertje zijn sommige wrestlers en dan vooral de gezichten en het commentaar is wel verbeterd maar nog heelveel herhaling.
Check me match op psn zou ik zeggen. Kevin owens VS seth rollins.
In 4 uurtje spelen vanaf 5 uur vanochtend inclusief 6 matches tegen me verloofde is me eerste indruk zeer goed en zou ik um een 8/10 geven
Ik gebruik zelf niet de accelerator nee en ik kan alleen via de Amerikaanse store bij de dlc.
Wauw!!
Dat klinkt super goed tenminste. Hoe zit het met de matchtypes?
Ook al begonnen met mycareer of wacht je hier nog mee omdat waarschijnlijk pas vrijdag de creation app online komt?
[quote]Wauw!!
Dat klinkt super goed tenminste. Hoe zit het met de matchtypes?
Ook al begonnen met mycareer of wacht je hier nog mee omdat waarschijnlijk pas vrijdag de creation app online komt?[/quote]
Match types zijn er maar een paar niet in zoals een ladder tag match. Ook geen inter gender match en verder geen gimmick matches helaas. . Ben nu vanaaf begonnen aan de showcase mode en dat is echt genieten. Nu net weer wwe network opgezet om die oudere matches te kijken vanaf 1997.
[quote]Match types zijn er maar een paar niet in zoals een ladder tag match. Ook geen inter gender match en verder geen gimmick matches helaas. . Ben nu vanaaf begonnen aan de showcase mode en dat is echt genieten. Nu net weer wwe network opgezet om die oudere matches te kijken vanaf 1997.[/quote]
Want dat stoorde me aan 2k15 , het ontbreken van diverse matches. De create an arena, de title belt, wauw. Dat in combinatie met de app… Voor de houdbaarheiddatum , om het even zo te zeggen, alleen maar goed. Vrijdag kan ik eindelijk los gaan! Meteen paar proef matches draaien op vrijdag, zaterdag middag de showcase mode doen, zondag lekker online kloten en dingen creeeren. Tof!
Onwijs leuk om je op psn nu te hebben btw, gezien je voorkeur voor games 😉