Op facebook zie ik vaak berichten voorbij komen voor unlimited money en RP.
Maar uiteindelijk moet je betalen voor een abbonementendienst..
Kent iemand eentje die het wel doet zonder z’n dienst?
Ben even wat geld nodig..
Ik hoor het graag!
Topic: Gta money hack
27 oktober 2015om 11:58

Gewoon spelletje spelen, dus missies, heists, races etc. En als je het dan nog te langzaam vind gaan, koop dan sharkcards.
[quote]Op facebook zie ik vaak berichten voorbij komen voor unlimited money en RP.
Maar uiteindelijk moet je betalen voor een abbonementendienst..
Kent iemand eentje die het wel doet zonder z’n dienst?
Ben even wat geld nodig..
Ik hoor het graag![/quote]
luister vriend. de rest van de spelers hier en zown beetje overal werken hard voor dat geld. dus jij zal dat ook moeten doen.
of koop shark cards. je komt er vanzelf.
Connecties hebben, vrienden, of gewoon bij toeval ééntje tegen komen xD. Ik kwam een keer toevallig een hacker tegen in een online lobby in die gaf mij toen zomaar miljoenen, maar ik vind het zelf niet zo leuk want ik kan nu alles kopen wat ik wil zonder dat ik ooit geld te kort kom, en dat haalt het gevoel van voldoening er alleen maar af. Dat geld ben ik liever kwijt dan rijk.
Voor de rest kan ik je niet helpen, want ik hou me dat niet echt mee bezig.
Peter01, vriend?
Ik game al zolang, heb gewoon geen zin om zoveel moeite er voor te doen.
Het was nooit zo lastig om even paar miljoen te halen maar oke, ik weet alweer voldoende;)
Slote.
[quote]Peter01, vriend?
Ik game al zolang, heb gewoon geen zin om zoveel moeite er voor te doen.
Het was nooit zo lastig om even paar miljoen te halen maar oke, ik weet alweer voldoende;)
Slote.[/quote]
ik weet pcies wat je bedoeld geloof me. ik ben boven level 260 en de enige manier om eerlijk aan je geld te komen is grinden, grinden en nog eens grinden.
het zou niet eerlijk zijn als jij dan (zonder moeite ervoor te moeten doen) voorbij komt rijden in de duurste auto’s of wat ook.
ik vind het geld verdienen in gta online een reptitieve grind en het is te moeilijk en langdradig om aan veel geld te komen.
ik heb er ook geen zin in. echt niet. maar je zal het gewoon eerlijk moeten doen. niet alleen omdat het eerlijk is. straks ben je je account kwijt. dat wil je toch ook niet.
Ik heb momenteel nog zo’n 30 miljoen over op de Ps4, heb miljarden gekregen vroeger en ook geglitcht.
Toch heb ik in 400 uur spelen wel 23 miljoen zelf verdiend, en helemaal niet omdat ik constant missies deed. Gewoon af en toe een keer een missie of race en elke zoveel uur een auto van de straat voor 30k verkopen.
GTA 5 gaat wat mij betreft veel te ver met grinden. Ik ben best een completionist maar deze platinum laat ik maar zitten. Met zulke trage (RP) voortgang ben ik ook niet meer gemotiveerd om GTA online nog te spelen.
Ik vind het ook niet gek dat veel spelers naar glitches op zoek zijn, maar R* heeft blijkbaar niet genoeg verdiend en wil shark cards verkopen.