Topic: irritant spelfoutje

27 oktober 2015om 20:04

Heeft iemand anders al gezien dat er bij een reactie steeds staat:

“… heeft op jouw gereageerd ”

Het hoort te zijn:

” … heeft op jouW bericht gereageerd” OF
“…. heeft op jou gereageerd.”

Sorry… Taalnazi speaking…

11 reacties

  1. User  avatar
    416 XP

    Klopt, je hebt helemaal gelijk

    Jou is een persoonlijke voornaamwoord
    Jouw is een bezittelijk voornaamwoord

    Maar, eigenlijk let ik nooit zo op tiepvaudjuz 😉

    Ik denk dat je er best nog wel veel meer kan vinden
    Doe je best, succes met zoeken

    0
  2. User  avatar
    73 XP

    Ha…het valt mij op dat er dat er maar één iemand is hier op psx-sense die correct schrijft, en dat is Tarek…

    0
  3. User  avatar
    20030 XP

    Gaan we aanpassen!

    0
  4. User  avatar
    1299 XP

    Bedankt voor de melding en uiteraard aangepast.

    0
  5. User  avatar
    5761 XP

    Gaan jullie echt doen wat de clan gasten willen ? , PSX is goed van previeuw en revieuws schrijven .
    Ik zou zeggen hier kan een slotje op we zitten hier niet op school !
    Komaan PSX weg met die handel en het is dan nog een redacteur die het topic aanmaakt ?

    0
  6. User  avatar
    1042 XP

    [quote]Gaan jullie echt doen wat de clan gasten willen ? , PSX is goed van previeuw en revieuws schrijven .
    Ik zou zeggen hier kan een slotje op we zitten hier niet op school !
    Komaan PSX weg met die handel en het is dan nog een redacteur die het topic aanmaakt ?[/quote]

    Preview en review bedoel je.

    hahahaha just kidding

    0
  7. User  avatar
    2766 XP

    [quote]Gaan jullie echt doen wat de clan gasten willen ? , PSX is goed van previeuw en revieuws schrijven .
    Ik zou zeggen hier kan een slotje op we zitten hier niet op school !
    Komaan PSX weg met die handel en het is dan nog een redacteur die het topic aanmaakt ?[/quote]

    Het staat onder forum, psx-sense feedback. Op nieuwssites kun je wel verwachten dat ze correcte spelling gebruiken en foutjes kunnen altijd gemaakt worden, dan kunnen ze het weer aanpassen. Prima oplossing op deze manier. Top geregeld!

    0
  8. User  avatar
    4357 XP

    [quote]Ha…het valt mij op dat er dat er maar één iemand is hier op psx-sense die correct schrijft, en dat is Tarek…[/quote]

    En wie controleert Tarek’s werk, denk je? 😉

    0
  9. User  avatar
    1783 XP

    [quote]En wie controleert Tarek’s werk, denk je? ;)[/quote]

    Hahahahah Dan zou eens berichten van Tarek zonder controle moeten lezen

    0
  10. User  avatar
    5761 XP

    Previeuw en revieuw is engels dus hou je hahahamaar voor je , ben jij echt zo een pietje precies ?
    Btw tegen dat ze de fouten eruit hebben zitten er al te lullen op de nieuws site .
    Ik lees er gewoon door voordeel aan Vlamingen 🙂

    0
  11. User  avatar
    1299 XP

    [quote]Previeuw en revieuw is engels dus hou je hahahamaar voor je , ben jij echt zo een pietje precies ?
    Btw tegen dat ze de fouten eruit hebben zitten er al te lullen op de nieuws site .
    Ik lees er gewoon door voordeel aan Vlamingen :)[/quote]

    Preview en review is in het Engels hetzelfde omdat het een Engels woord is 😛 xD

    0