Ze is op dit moment mgs5 aan het spelen!
Spreekt zowel Nederlands, engels en japans tijdens de live stream.
Ik zeg fucking geniaal, en dit mag ze van mij vaker doen!
Topic: Stefanie joosten die quiet speelt in mgs5 streamt nu live op de ps4
01 november 2015om 14:40

ik ben niet zo van mgs. maar ik ben wel trots dat zij ons represent!!!!!!!
ik vind het sowieso tof als er een nl model bekend word.
[quote]Ze is op dit moment mgs5 aan het spelen!
Spreekt zowel Nederlands, engels en japans tijdens de live stream.
Ik zeg fucking geniaal, en dit mag ze van mij vaker doen![/quote]
Plaats er dan even een link bij 😉
Ik wist niet dat ze Nederlands was, oh shit xD. Ik ben gelijk fan joh. Nederlandse trots.
Oh en inderdaad, is er nog een link?
Iemand van google.nl gehoord? xD
[url]http://www.twitch.tv/stefaniejoosten[/url]
Als je op de ps4 kijkt naar de live streams en dan bij zoeken in typt: stefanie, dan zie je ook haar opgenomen beeldmateriaal dat ze het speelt.
Wat ik wel gaaf vond is dat ze zichzelf zeg masr tegen komt voor het eerst, ze had geen idee van wanneer dat zou gebeuren, en was dus erg verrast.