Cva iedereen,
Ik weet niet wat ik zou gaan kopen :/ Need for speed die uit komt of Project Cars die al uit is?
Wie heeft NFS al BETA gespeeld en wat vond je ervan?
Topic: Need for speed of Projects Cars
02 november 2015om 11:12

De keuze ligt echt bij jou het is namelijk waar je interesse ligt. Project cars is meer circuit racen, lekker baantjes rijden. Need for Speed daarentegen is meer streetracing.
Ik heb de Beta van NFS gespeeld en ik vond hem heel vet. Je moet echter wel weten dat NFS alleen snachts afspeeld, er is geen dag cyclus. Het zijn allebei vette racegames, het ligt alleen aan wat jou meer aanspreekt.
Mvg,
Dylan
Ondanks dat het allebei racegames zijn is het appels met peren vergelijken. NFS is een arcade racer met de nadruk op streetracing, terwijl Project Cars meer simulatie betreft op bestaande circuits.
Beide hebben tuning opties, maar bij PC is dit meer om de handling van je auto te optimaliseren terwijl NFS ook een hoop op het uiterlijk gericht heeft.
Ik heb de NFS BETA geprobeerd, maar was er niet over te spreken. Voor mij was het te arcade en miste het gevoel van snelheid. Grafisch was het netjes, het tunen was leuk gedaan maar de gehele race ervaring viel mij wat tegen.
Wat mij persoonlijk echter nog het meeste tegen staat is het altijd online bij NFS, ik houd ervan om ook weleens offline te gamen…of, hoewel het niet vaak gebeurd gelukkig, als internet of psn eruit ligt gewoon m’n spelletje te kunnen spelen.
Ik heb PC gespeeld en er speciaal voor een racestuur gekocht maar vond hem snel tegenvallen omdat onmiddelijk alle autos beschikbaar zijn en er niet direct een doe voor ogen is. PC is sowieso meer een simulator, waar je bijna alles van instellingen kan aanpassen. Erg mooie graphics wel, maar mij kon het niet boeien. NFS is gepre-ordert.. Spannend
[quote]Ik heb PC gespeeld en er speciaal voor een racestuur gekocht maar [b]vond hem snel tegenvallen omdat onmiddelijk alle autos beschikbaar zijn en er niet direct een doe voor ogen is.[/b] PC is sowieso meer een simulator, waar je bijna alles van instellingen kan aanpassen. Erg mooie graphics wel, maar mij kon het niet boeien. NFS is gepre-ordert.. Spannend[/quote]
Ik moest hier hard om lachen. Dat wist je van te voren. Ik heb dat overigens veel liever, doordat je dan direct online kunt gaan tegen andere mensen.
Elk zn ding zeker 😉
[quote]Ik moest hier hard om lachen. Dat wist je van te voren. Ik heb dat overigens veel liever, doordat je dan direct online kunt gaan tegen andere mensen.[/quote]
Oke ik vindt dat tune ook wel leuk, en dat is bij project cars niet zo het geval. Wat wel zo is bij NFS is dat je dus alleen maar online kan :/ dus als ik op vakantie iedere vakantie dan kan ik geen NFS spelen dus? Ook het jammer vindt ik dat je alleen maar snachts rijdt. Maar misschien komt daat nog verandering in?
Ik ga denk voor NFS
[quote]Oke ik vindt dat tune ook wel leuk, en dat is bij project cars niet zo het geval. Wat wel zo is bij NFS is dat je dus alleen maar online kan :/ dus als ik op vakantie iedere vakantie dan kan ik geen NFS spelen dus? Ook het jammer vindt ik dat je alleen maar snachts rijdt. Maar misschien komt daat nog verandering in?
Ik ga denk voor NFS[/quote]
De slogan is niet voor niets: “Tonight we ride”
En de online optie kan je gewoon uitschakelen in het menu, dit is ook bij NFS Rivals geweest.
In de beta was dit niet het geval omdat ze juist wilde testen of de online opties goed werkten.
Zelf ga ik hem zeker ook halen.
[quote]De slogan is niet voor niets: “Tonight we ride”
En de online optie kan je gewoon uitschakelen in het menu, dit is ook bij NFS Rivals geweest.
In de beta was dit niet het geval omdat ze juist wilde testen of de online opties goed werkten.
Zelf ga ik hem zeker ook halen.[/quote]
Ja ik ga hem nu bestellen voor 40 euro dan is die op de release in huis 😀 ben benieuwd 🙂
40euro? Nice!
[quote]Ja ik ga hem nu bestellen voor 40 euro dan is die op de release in huis 😀 ben benieuwd :)[/quote]
[quote]40euro? Nice![/quote]
Ja via mijn family uit Noorwegen 🙂