Topic: Nfs

02 november 2015om 19:21

Wie wacht ook jn volle spanning op de release van NFS? De mijne is allesinds gepre-ordert! En kan niet wachtennnnn..! Iemand ervarigen met de game, op youtube enzo zijn het allemaal de beta testers maar nog geen ervaringen van de Full game. Wie is ook zo benieuwd?

19 reacties

1. User  avatar
    22 XP

Ik ben hem aan het spelen via EA Access op mijn Xbox One om te kijken of het een aankoop waard is voor mij. Voorlopig vind ik hem nog wat tegenvallen, toch voor de volle 60 euro.

De graphics zijn wel goed, de besturing werkt redelijk voor mij lokaal is het even wennen. Vooral dat driften heb ik nog wat moeite mee.
    Maar denk dat dit wel betert als je hem langer speelt
    Vind het alleen allemaal wat eentonig, heb ook soms dat het bij momenten moeilijk te zien is waar je naartoe kan omdat alles zo donker is. Maar mss moet ik er nog wat inkomen 😉

0
  2. User  avatar
    433 XP

Ik wacht in spanning af tot donderdag 🙂

0
  3. User  avatar
    4357 XP

[quote]Ik ben hem aan het spelen via EA Access op mijn Xbox One om te kijken of het een aankoop waard is voor mij. Voorlopig vind ik hem nog wat tegenvallen, toch voor de volle 60 euro.

De graphics zijn wel goed, de besturing werkt redelijk voor mij lokaal is het even wennen. Vooral dat driften heb ik nog wat moeite mee.
    Maar denk dat dit wel betert als je hem langer speelt
    Vind het alleen allemaal wat eentonig, heb ook soms dat het bij momenten moeilijk te zien is waar je naartoe kan omdat alles zo donker is. Maar mss moet ik er nog wat inkomen ;)[/quote]

Dat klinkt juist als de oude Underground. Alles idd een beetje donker en veel driften. De manier waarop dit wordt gedaan zat volgens mij enkel nog in Juiced, naast de NFS games zelf. Dirt 2 had het (geloof ik?) ook, maar was toch anders.

0
  4. User  avatar
    75 XP

Man man man, hoop zo dat ie niet tegenvalt ��
    Vind het ook erg jammer dat het enkel snachts is maar kan er wel mee leven.
    Als ie natuurlijk snel saai is, is dit een ander verhaal.

0
  5. User  avatar
    368 XP

Hoopte zo dat het een ouderwets goeie NFS zou worden, maar de eerste reviews zijn niet best ( 7 gemiddeld nu op metacritic) … wacht wel tot deze is afgeprijsd

0
  6. User  avatar
    3 XP

ik heb de Full game sinds afgelopen zaterdag. (Intertoys had hem al in de schappen staan)

Ik vind het een hele toffe game, echt een Underground gevoel.
    Gameplay is tof en gevarieerd
    Graphics zijn waanzinng mooi
    Geluid is super, en veranderd ook echt zodra je er een andere uitlaat of motor onderdeel op zet.
    Customization is heerlijk uitgebreid.

0
  7. User  avatar
    4 XP

Ik heb ook een pre-order open staan voor donderdag, beta was zeer vermakelijk. Echter hoor ik inderdaad van een vriend dat de Bart Smit hem nu al verkoopt. Als ik dat had geweten had ik hem gewoon gehaald.

0
  8. User  avatar
    75 XP

Wat een geluk, ik heb hem gepreordert bij Bart Smith.
    Misschien een tip voor jullie, als je de zondag online besteld bij Bart smith heb je 10% korting. Ik had NFS voor 54euro. Just saying..

[quote]Ik heb ook een pre-order open staan voor donderdag, beta was zeer vermakelijk. Echter hoor ik inderdaad van een vriend dat de Bart Smit hem nu al verkoopt. Als ik dat had geweten had ik hem gewoon gehaald.[/quote]

Thnx! Iemand die positief erover is, en klinkt heerlijk! Voeg me gerust toe op psn. Glnn2303 dacht ik

[quote]ik heb de Full game sinds afgelopen zaterdag. (Intertoys had hem al in de schappen staan)

Ik vind het een hele toffe game, echt een Underground gevoel.
    Gameplay is tof en gevarieerd
    Graphics zijn waanzinng mooi
    Geluid is super, en veranderd ook echt zodra je er een andere uitlaat of motor onderdeel op zet.
    Customization is heerlijk uitgebreid.[/quote]

0
  9. User  avatar
    35 XP

Ik heb NFS sinds vanmiddag en heb het heel even gespeeld omdat ik helaas moest werken! Maar van wat ik heb gespeeld zag het er goed uit. Voor de liefhebbers die niet kunnen wachten tot donderdag: er staat een fout in het Bart Smit boekje van deze week! Er staat dat NFS vanaf 3 november beschikbaar is ipv de 5de. Ga hiermee naar de Bart Smit en confronteer hun hiermee! Ze zullen dan met het hoofdkantoor gaan bellen of ze je hem mogen meegeven. Mij is het vanmiddag bij de Bart Smit in IJsselstein gelukt. Dus voor degene die niet kunnen wachten succes en probeer het zou ik zeggen

0
  10. User  avatar
    75 XP

Daarom dat ik hem vandaag nog niet thuisgeleverd krijg -_- .
    Heb net de scores gezien op NFS hier op psx, en ze zijn wel erg uiteenlopend..
    Van een 5/10 tot een 9/10..

Ik wil die user reviews..! 😀

Thnx

[quote]Ik heb NFS sinds vanmiddag en heb het heel even gespeeld omdat ik helaas moest werken! Maar van wat ik heb gespeeld zag het er goed uit. Voor de liefhebbers die niet kunnen wachten tot donderdag: er staat een fout in het Bart Smit boekje van deze week! Er staat dat NFS vanaf 3 november beschikbaar is ipv de 5de. Ga hiermee naar de Bart Smit en confronteer hun hiermee! Ze zullen dan met het hoofdkantoor gaan bellen of ze je hem mogen meegeven. Mij is het vanmiddag bij de Bart Smit in IJsselstein gelukt. Dus voor degene die niet kunnen wachten succes en probeer het zou ik zeggen[/quote]

0
  11. User  avatar
    433 XP

Ik heb m in pre order staan bij wehkamp, maar de levertijd staat
    nu nog steeds op 2-3 werkdagen…

Hoop echt dat deze informatie niet klopt…
    Heb al wel telefonisch contact gehad met wehkamp en zij DENKEN dat ik er van uit kan gaan dat hij morgen wel binnenkomt, maar mijn gevoel zegt dat ze koffiedik aan het kijken zijn… :’-(

0
  12. User  avatar
    75 XP

Dat is minder leuk nieuws. Ik heb vandaag bericht gehad van bart smit dat ie verzonden is

[quote]Ik heb m in pre order staan bij wehkamp, maar de levertijd staat
    nu nog steeds op 2-3 werkdagen…

Hoop echt dat deze informatie niet klopt…
    Heb al wel telefonisch contact gehad met wehkamp en zij DENKEN dat ik er van uit kan gaan dat hij morgen wel binnenkomt, maar mijn gevoel zegt dat ze koffiedik aan het kijken zijn… :’-([/quote]

0
  13. User  avatar
    433 XP

[quote]Dat is minder leuk nieuws. Ik heb vandaag bericht gehad van bart smit dat ie verzonden is[/quote]

De status van 2-3 werkdagen is vanmiddag veranderd naar: bezorgd op 5 nov…
    Dus ga d’r vanuit dat het goed komt.

Zou anders extra lullig zijn, want heb deze week vakantie en vanaf volg week weer volop aan de bak

0
  14. User  avatar
    4 XP

Gisteren binnen gekregen en paar uur gespeeld, denk wel dat ik het spel binnen het weekend heb uitgespeeld.

0
  15. User  avatar
    602 XP

ik ben na 6 uur spelen op ruim 45%, en dan heb ik nog redelijk rondgereden ook.

0
  16. User  avatar
    75 XP

Zit ook al boven de 40%.. Hoe vinden jullie het? Ik overweeg om hem alweer weg te doen, hier mijn persoonlijke minpunten:

* uiteindelijk toch jammer dat het enkel snachts is, bij het applyen van decals/wraps komt dit vaak niet tot zn recht omdat het altijd donker is. Erg jammer.

* reed vanaf 20% al rond met een lamborghine waardoor ik de rest echt de baan af reed tijdens events. Dit was dus niet d bedoeling 🙂 maar zelfs met een gewone BMW vind ik de targets toch easy.

* graphics zijn ok, maar geen wauw effect. Geen spectaculaire locaties, die vistas vind ik trouwens ook maar niks. Geen verschillende weersomstandigheden,

* word nu al eentonig

* toch niet zoveel tuning opties? Verschillende lichten, body kits, .. Altijd not available?

* die telefoon staat geen seconde stil

Dit is puur persoonlijk, als jullie er een andere kijk op hebben, hoor ik t graag!

Thanks!

0
  17. User  avatar
    3 XP

Heeft Need for speed misschien geen stuur ondersteuning?
    Ik heb het nergens gelezen in revieuws.
    Als dat zo is dan is het voor mij een dealbreaker.

0
  18. User  avatar
    602 XP

[quote]Heeft Need for speed misschien geen stuur ondersteuning?
    Ik heb het nergens gelezen in revieuws.
    Als dat zo is dan is het voor mij een dealbreaker.[/quote]

De bochten zijn vrij goed zelf in te schatten, hoe ver je moet sturen.

0
  19. User  avatar
    3 XP

[quote]De bochten zijn vrij goed zelf in te schatten, hoe ver je moet sturen.[/quote]
    Bedankt voor je reactie maar dat bedoelde ik niet.
    Het gaat mij om een stuurwiel van Thrustmaster bijvoorbeeld.

0