Ik heb sinds pas geleden een cuh 1216 gekocht maar als ik er heel dicht bij of tegen aan sta met me hoofd bevoordeeld hoor ik dit geluid Konstant ik heb het opgenomen via me telefoon https://m.youtube.com/?client=mv-google#/watch?v=gt6uq4M6nRc ik wil weten is dit normaal geluid? Dit is dan met zonder cd in de drive ik maak me beetje zorgen maar de systeem werk voor de rest.gewoon helemaal perfect en je joor het niet alleen als je hoofd er naast is en stil is maar is dit normaal zou graag u mening willen horen begin nog al para te worden terug brengen kan niet media markt zeg hij is geopend dus dan moet ik het opsturen maar misschien hoeft dit niet als het normaal is?
Topic: nieuwe cuh 1216a fan klinkt raar?
04 november 2015om 15:02

Dit klinkt als een probleem wat ik toevallig gisteren nog voor iemand heb opgelost. In zijn geval zat zijn HDD niet goed vast en dit zorgde voor een zoemend geluid. Enige wat je hoeft te doen is even de HDD los maken en opnieuw vastzetten. Hoop dat dit het oplost voor je.
Overigens kun je binnen (ik geloof?) 2 weken tijd na aankoop altijd terug naar de winkel in kwestie om het om te ruilen, dus ook de MediaMarkt. Na die tijd zul je hem idd moeten opsturen, maar dan krijg je gewoon een nieuwe.
[quote]Dit klinkt als een probleem wat ik toevallig gisteren nog voor iemand heb opgelost. In zijn geval zat zijn HDD niet goed vast en dit zorgde voor een zoemend geluid. Enige wat je hoeft te doen is even de HDD los maken en opnieuw vastzetten. Hoop dat dit het oplost voor je.
Overigens kun je binnen (ik geloof?) 2 weken tijd na aankoop altijd terug naar de winkel in kwestie om het om te ruilen, dus ook de MediaMarkt. Na die tijd zul je hem idd moeten opsturen, maar dan krijg je gewoon een nieuwe.[/quote]
Dat Luk dus niet ik heb al geprobeerd te ruilen al paar keer ze zeggen allemaal het is al gebruikt en open dus enigste wat ze kennen doen is na checken en dan opsturen voor reparatie maar is dit echt een probleem de console is new hij werkt prima en je hoor dit geluid alleen als je oor tegen de ps4 aan zet en het is stil dan hoor je wat je hoor in de kink hdd is het niet die heb ik pas veranderd en dit geluid was al vanaf dag 1 maar misschien hoort het wel zo?
Het komt van de fan vandaan want je hoor dat gewoon als je oor boven op de ps4 zet dan hoor je dat het niet vanaf hdd komt hdd maak ook geluid maar das normaal de fan maak een geluid net als een fan op een laage rpm draait dan maak het tog zo’n soort tick tick geluid nou dat is pcies het zelfde op me nieuwe model is dit normaal
[quote]Dat Luk dus niet ik heb al geprobeerd te ruilen al paar keer ze zeggen allemaal het is al gebruikt en open dus enigste wat ze kennen doen is na checken en dan opsturen voor reparatie maar is dit echt een probleem de console is new hij werkt prima en je hoor dit geluid alleen als je oor tegen de ps4 aan zet en het is stil dan hoor je wat je hoor in de kink hdd is het niet die heb ik pas veranderd en dit geluid was al vanaf dag 1 maar misschien hoort het wel zo?
Het komt van de fan vandaan want je hoor dat gewoon als je oor boven op de ps4 zet dan hoor je dat het niet vanaf hdd komt hdd maak ook geluid maar das normaal de fan maak een geluid net als een fan op een laage rpm draait dan maak het tog zo’n soort tick tick geluid nou dat is pcies het zelfde op me nieuwe model is dit normaal[/quote]
Ik zeg ook niet dat het van je HDD komt, maar het wordt wel veroorzaakt door je HDD (grote kans). Als hij niet goed vast zit kan hij ofwel ergens tegenaan hangen, of je hoort de loszittende schroefjes doordat de fan aanstaat en dus voor beweging zorgt binnen in je PS4.
En laat je niet oplichten door MM, zij moeten gewoon je PS4 omruilen als er iets defect is of het zelf voor je repareren. Een HDD opnieuw vastdraaien is zo gebeurd.
Heb ik al gedaan de HD en MM ben vandaag geweest ze willen alleen opsturen voor reparen kost me nkks maar niet ruilen maar misschien hoeft het niet tog als je me clip beluister is dit probleem? Of misschien normaal voor de nieuwe Models?
[url]www.youtube.com/watch?v=gt6uq4M6nRc[/url]
……..
Hmm nou kan jullie mij aub vertellen of dit normaal is of niet hij werkt prima maar zo dra ik hem aan doet en je ben heel dichtbij met je oor dan hoor je dit konstant het is geen HD want die hoor ik ook maar is anders en normaal en geen disk in de drive dus moet wel dan zijn maar ik wil wetenof het normaal is dan kan ik me niet meer zo stress en lolf
[quote]Hmm nou kan jullie mij aub vertellen of dit normaal is of niet hij werkt prima maar zo dra ik hem aan doet en je ben heel dichtbij met je oor dan hoor je dit konstant het is geen HD want die hoor ik ook maar is anders en normaal en geen disk in de drive dus moet wel dan zijn maar ik wil wetenof het normaal is dan kan ik me niet meer zo stress en lolf[/quote]
Sorry maar hier ga ik u niet mee helpen. Ooit gehoord van interpunctie of spellingscontrole?
Ik ga mijn expertise niet gebruiken voor iemand zoals jij!