Topic: Tv voor het gamen.

07 november 2015om 17:51

Als je van de ps3 overstapt naar ps4, maakt het dan uit of je een bepaald soort tv heb om de betere kwaliteit te hebben? of kan eigenlijks elke flatscreen er wel mee door? Misschien een simpele vraag voor jullie, maar ik wil het toch even weten.

mvg.

6 reacties

1. User  avatar
    890 XP

Als je PS3 het goed doet op je huidige tv dan zal dit ook zo zijn bij je PS4. Misschien moet er nog iets aangepast worden bij de instellingen van je PS4 maar dat was bij niet het geval.

Het is niet zo dat elke flatscreen er meer door kan. Er zijn genoeg met inputlage. Plasma tv’s zijn ideaal voor gamen, maar worden helaas niet meer gemaakt. Vaak zijn de tv’s van Sony er goed om te gamen omdat ze een zeer lage inputlag hebben.

0
  2. User  avatar
    1688 XP

[quote]Als je PS3 het goed doet op je huidige tv dan zal dit ook zo zijn bij je PS4. Misschien moet er nog iets aangepast worden bij de instellingen van je PS4 maar dat was bij niet het geval.

Het is niet zo dat elke flatscreen er meer door kan. Er zijn genoeg met inputlage. Plasma tv’s zijn ideaal voor gamen, maar worden helaas niet meer gemaakt. Vaak zijn de tv’s van Sony er goed om te gamen omdat ze een zeer lage inputlag hebben.[/quote]

Ik had hiervoor een plasma, maar ik vond het juist helemaal bagger. Vooral dat je soms de contouren van een vorig plaatje soort van ingebrand bleef zien. Ik heb nu een Samsung lcd en dat bevalt me veel beter.

0
  3. User  avatar
    1708 XP

ik heb een lg 4k maar las later pas dat het een hoge input lag heeft. eerst dit checken is wel handig dus

0
  4. User  avatar
    9970 XP

[quote]Ik had hiervoor een plasma, maar ik vond het juist helemaal bagger. Vooral dat je soms de contouren van een vorig plaatje soort van ingebrand bleef zien. Ik heb nu een Samsung lcd en dat bevalt me veel beter.[/quote]

Dat zijn vooral de oudere plasma tv’s, later was dit minder en ook de inputlag was erg laag.

[quote]ik heb een lg 4k maar las later pas dat het een hoge input lag heeft. eerst dit checken is wel handig dus[/quote]
    de reeks curved tv’s van samsung hebben dit ook, misschien ligt het wel aan het hele 4K gebeuren?
    4k heb je in principe nog weinig aan, wat voor mij ook de reden is geweest om nog geen 4k tv te kopen

Edit:
    Dat neem ik terug, de nieuwste tv’s van samsung (ookk curved) hebben juist een erg lage input lag, voor de JU7500
    Wat ik toen heb meegemaakt zal wel de eerste generatie curved zijn geweest dan

0
  5. User  avatar
    1039 XP

Ikzelf heb de curved Samsung JS900, prima tv voor gamen !

0
  6. User  avatar
    1783 XP

Sony’s hebben de laagste input lag. Maar als je PS3 prima werkt, niks aan veranderen

0