Topic: Harddisk vervangen ps4. Ja is er weer 1…

09 november 2015om 08:39

Hallo allemaal,

Ik heb nog een portable hd liggen (WDBY8L0020BBK-01)
Nou ben ik benieuwd of ik deze in mijn ps4 kan plaatsen.

Alvast bedankt

14 reacties

1. User  avatar
    2766 XP

Ik dacht dat alleen de interne HD vervangen kan worden. Dit is een externe HD. Dus niet mogelijk.

0
  2. User  avatar
    1783 XP

een externe HD kan je gewoon openslopen

0
  3. User  avatar
    432 XP

Ja wel de bedoeling dat ik hem dan open schroef

0
  4. User  avatar
    5 XP

Openschroeven en vergelijk eens met de originele HDD

0
  5. User  avatar
    313 XP

Het enige na deel is dat hij 7200 RPM ipv 5400RPM.

0
  6. User  avatar
    432 XP

Wat is daar het probleem dan van?

0
  7. User  avatar
    1783 XP

[quote]Wat is daar het probleem dan van?[/quote]

7200rpm schijven worden warmer

0
  8. User  avatar
    191 XP

Dat is bullcrap, hij zal iets warmer zijn maar is dit een nadeel? nee. Gewoon een 7200 erin knallen. hdd zit niet voor niks apart in een ps4/pc.

0
  9. User  avatar
    4357 XP

[quote]Dat is bullcrap, hij zal iets warmer zijn maar is dit een nadeel? nee. Gewoon een 7200 erin knallen. hdd zit niet voor niks apart in een ps4/pc.[/quote]

Het is geen ongewoon verschijnsel voor een PS4 om terug te komen met oververhittingsverschijnselen, waardoor er defecten kunnen ontstaan die daardoor niet onder garantie vallen. Natuurlijk kun je het gewoon alsnog doen, want het kan ook alsnog goed gaan. Maar dan zou ik eventjes nagaan of de fans niet de hele tijd staan te loeien, want dan weet je al genoeg natuurlijk. 😉

0
  10. User  avatar
    432 XP

[quote]Het is geen ongewoon verschijnsel voor een PS4 om terug te komen met oververhittingsverschijnselen, waardoor er defecten kunnen ontstaan die daardoor niet onder garantie vallen. Natuurlijk kun je het gewoon alsnog doen, want het kan ook alsnog goed gaan. Maar dan zou ik eventjes nagaan of de fans niet de hele tijd staan te loeien, want dan weet je al genoeg natuurlijk. ;)[/quote]

Hahahaa nou dat doen ze toch al omdat ie toch vaak aan staat

0
  11. User  avatar
    5761 XP

Bij GM verkopen zeToshiba 1 T , ik heb zo een ingedropt .
    Die zijn ietsje rapper en zij garanderen dat er niets mis kan gaan .
    Deze 1T worden veel bij een ps3 gekocht met weinig GB .
    Moet je echt niet mee inzitten alleen niets forceren , Btw als je Hdd niet past start je ps4 niet zat bij een update 1 jaar geleden .

0
  12. User  avatar
    1688 XP

[quote]Bij GM verkopen zeToshiba 1 T , ik heb zo een ingedropt .
    Moet je echt niet mee inzitten alleen niets forceren , Btw als je Hdd niet past start je ps4 niet zat bij een update 1 jaar geleden .[/quote]

“Moet je echt niet mee inzitten alleen niets forceren , Btw als je Hdd niet past start je ps4 niet zat bij een update 1 jaar geleden”.
    WTF zeg je hier nou allemaal man?!?!

0
  13. User  avatar
    858 XP

[quote]Bij GM verkopen zeToshiba 1 T , ik heb zo een ingedropt .
    Moet je echt niet mee inzitten alleen niets forceren , Btw als je Hdd niet past start je ps4 niet zat bij een update 1 jaar geleden .[/quote]

Ik denk niet dat iemand ook maar iets aan deze reactie van jou heeft.
    5 regels aan onzin.

0
  14. User  avatar
    416 XP

Ik kan geen info vinden over de WDBY8L0020BBK-01

Maar wel over de WDBY8L0020BBK-EESN
    Ik weet niet hoe betrouwbaar de info is dat er een 7200rpm inzit, want hier zit een 5400rpm in

Dit is een wat oudere schijf uit 2012
    Mogelijk is dit dezelfde als jouw externe HDD

Kun je kijken via de link of dat die van jou is ?
    [url=http://nl.hardware.info/reviews/2856/7/western-digital-my-passport-2tb-portable-schijf-met-grote-capaciteit-specificaties-en-prestaties-uitgebreid]http://nl.hardware.info/reviews/2856/7/western-digital-my-passport-2tb-portable-schijf-met-grote-capaciteit-specificaties-en-prestaties-uitgebreid[/url]

Als het deze is dan zit er een WD20NMVW schijf in, deze is NIET geschikt voor je PS4 om 2 redenen
    – Hij is te DIK
    – En hij heeft geen SATA (de belangrijkste reden)

Is het deze schijf niet probeer dan via Windows te kijken welke schijf het is en welke HDD erinzit
    of als hij makkelijk open te maken is kan je natuurlijk zelf ff makkelijk checken

0