Forum

Topic: Ps3 houden of niet?

Anoniem's avatar

Hallo,
Ik heb en tijdje geleden een ps3 gekocht. Maar ik zit er namelijk alweer aan te denken een Ps4 te kopen. Maar persoonlijk denk ik dat er ook een deel lariekoek is over dat er minder mogelijkheden zijn voor de Ps3. Ja oke, de graffics zijn wel wat beter. Maar proberen ze ook op manieren zoals geen campain op Bo3 ‘Minder spellen’ uit laten komen mensen een beetje te dwingen om een ps4 te kopen?

Laat hier je mening weten 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 3825 XP
    PBJ85's avatar

    ik heb een PS3 een vita en een PS4…
    Dodelijke combi vooral als je ook nog een PLUS abbo hebt 😉
    hou je PS3 zat goede games op die qua gameplay nioet onder doen voor een PS4 game!

  2. 518 XP
    recsto's avatar

    ik heb zelf ps3/4/vita gebruik alleen me ps4. gebruik de andere twee alleen als er een leuke game op psplus komt. denk dat er vanaf 2016 steeds minder games op de ps3 gaan uitkomen.

  3. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Als je PS3 nog gewoon werkt zou ik ‘m houden. Heb zelf ook nog een ps3 staan, maar helaas is die zeeeeer traag en de fans slaan al aan in het hoofdmenu. Anders zou ik daar echt nog wel een aantal games op spelen.

  4. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    houden maar wel sparen voor een ps4

    aangezien je elke maand spellen krijgt

  5. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik heb al mijn consoles nog, maar om het even puur op de ps3 te betrekken…ik zeg houden.
    Al is het maar om de games die je al hebt eventueel te kunnen blijven spelen en het feit dat psplus nog steeds games in de ICG heeft die je op het apparaat kan spelen. Daarnaast heb ik persoonlijk 4 controllers en diverse games die leuk zijn om op de console met 4 man tegelijkertijd te spelen, terwijl ik dat op de ps4 nog niet heb 😀

  6. 3 XP
    danielheerde's avatar

    Ik heb al mijn consoles nog, maar om het even puur op de ps3 te betrekken…ik zeg houden.
    Al is het maar om de games die je al hebt eventueel te kunnen blijven spelen en het feit dat psplus nog steeds games in de ICG heeft die je op het apparaat kan spelen. Daarnaast heb ik persoonlijk 4 controllers en diverse games die leuk zijn om op de console met 4 man tegelijkertijd te spelen, terwijl ik dat op de ps4 nog niet heb 😀

    Maar wat ik ook aangaf. ik denk ook persoonlijk dat er veel mogelijkheden zijn voor ps3. maar om veel dingen weg te laten gaan ze een beetje dwingen om een ps4 te kopen.

  7. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Maar wat ik ook aangaf. ik denk ook persoonlijk dat er veel mogelijkheden zijn voor ps3. maar om veel dingen weg te laten gaan ze een beetje dwingen om een ps4 te kopen.

    Zoals vaker bij het uitbrengen van een opvolgende console wordt er nou eenmaal minder ontwikkeld voor de vorige, dit heeft niets met het dwingen van consumenten te maken, dit is de keuze van de uitgevers en ontwikkelaars. Sony zelf ondersteund de ps3 gewoon nog en zal dit ook nog wel blijven doen, het is dat er alleen minder games voor zullen verschijnen.
    Het voordeel echter is dat er natuurlijk al een hele bibliotheek aan games uit is voor die console die je gewoon nog kunt kopen en spelen (hier en daar een uitzondering met online servers wellicht).
    Niemand die je dwingt een nieuwe console te kopen, het is puur jouw keuze… als je nieuwe games wil spelen die enkel op die console te spelen zijn, tja dan zul je die aan KUNNEN schaffen 🙂

  8. 6 XP
    Super Liegebeest's avatar

    Ik zou hem ook houden er zijn zoveel games op ps3 die de moeite waard zijn om te spelen en nog maar enkel euro’s tweedehands kosten.

  9. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Hallo,
    Ik heb en tijdje geleden een ps3 gekocht. Maar ik zit er namelijk alweer aan te denken een Ps4 te kopen. Maar persoonlijk denk ik dat er ook een deel lariekoek is over dat er minder mogelijkheden zijn voor de Ps3. Ja oke, de graffics zijn wel wat beter. Maar proberen ze ook op manieren zoals geen campain op Bo3 ‘Minder spellen’ uit laten komen mensen een beetje te dwingen om een ps4 te kopen?

    Laat hier je mening weten 🙂

    ik zou je ps3 niet wegdoen. je kan nog allerlij klassiekers voor een koopje binnenhalen. en als je een ps4 haalt, haal je natuurlijk ook psplus. elke maand gratis game voor je ps3.

  10. 2424 XP
    ps4 ps4's avatar

    ik heb nog ps2 en ps3 en ps4. en ps2 games koop soms op rommelmarkt. de ps3 nog voor gta online. nu de ps4 gebruik ik het meest. mvg ps4 ps4

  11. 431 XP
    Hiska's avatar

    Ik zou de ps3 ook houden.
    Heb zelf sinds een jaartje ps4, maar m’n ps3 niet verkocht.
    Ten eerste krijg je d’r bijna geen drol meer voor en kun je games vaak voor n prikkie oppikken.

  12. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Oh…en natuurlijk kun je ook nog trophies halen op je ps3 die mee kunnen tellen voor prijzen op gametowinprizes.com …(schandalig van mij dat ik dat niet eerder vermeld heb :S)

  13. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Houden!
    Als je hem verkoopt, krijg je er al bijna niks voor.
    Zonde is het. En daarbij zijn er nog genoeg pareltjes op de ps3.
    Ben zelf weer begonnen met Mass effect 2.
    Aanrader!