goedendag PSX leden.
Bij deze biedt ik mijn FIFA 16 aan.
Mijn richtprijs is 35 euro (over prijs kan altijd overlegt worden).
Ruilen is ook mogelijk. Suggesties via DM.
Alvast bedankt!
Groet, King
goedendag PSX leden.
Bij deze biedt ik mijn FIFA 16 aan.
Mijn richtprijs is 35 euro (over prijs kan altijd overlegt worden).
Ruilen is ook mogelijk. Suggesties via DM.
Alvast bedankt!
Groet, King
Niet meer naar je zin?
ik speel fifa altijd voor de platinum trofee, deze heb ik behaald dus daarom verkoop ik fifa.
[b][i][u]Prijs aangepast![/u][/i][/b]
[quote]Niet meer naar je zin?[/quote]
De reactie staat in post #3
verkocht. kan een slotje op.