Topic: Zin om gezellig vanavond met mij samen online Call of Duty: Black Ops III te doen?

19 november 2015om 11:22

Zoals ook vermeld hier op PSX-Sense start vanavond om 19:00 het ‘Dubbel XP Weekend’ voor Call of Duty: Black Ops III. Er valt dus dubbel zoveel XP te verdienen in zowel de multiplayer als in de Zombies modus. Het lijkt mij daarom erg gezellig om samen met een aantal van jullie vanavond Call of Duty: Black Ops III online te gaan doen!

Ondanks dat er vanaf vandaag ongetwijfeld ook fans aan de slag zullen gaan met Star Wars: Battlefront wil ik jullie vragen wie er zin heeft om vanavond met samen online Call of Duty: Black Ops III te komen doen. Het gaat mij vooral om de gezelligheid, niet over hoe goed je wel of niet bent. Respecteer elkaar vooraal! Lijkt dit je wat, voeg mij dan vooral toe aan je vriendenlijst met een boodschap daarbij voor vanavond. Mijn PSN id: taart0001

Ik maak een partychat aan voor iedereen die zin heeft om te joinen.

Met vriendelijke groet, Tarek.

P.S. Ik start om 19:00 uur met spelen en later joinen kan natuurlijk ook! Hier een bericht achterlaten met je PSN id: kan natuurlijk ook, dan voeg ik je toe!

5 reacties

  1. User  avatar
    3650 XP

    Ik denk dat ik er vanavond wel ben. Weet het nog niet 100% zeker.

    PSN is: vinnie1234

    0
  2. User  avatar
    833 XP

    ik kom ook wel. alleen voor multiplayer

    0
  3. User  avatar
    2507 XP

    [quote]Ik denk dat ik er vanavond wel ben. Weet het nog niet 100% zeker.

    PSN is: vinnie1234[/quote]

    Top, dan voeg ik je toe! Kijk maar, het zou leuk zijn!

    [quote]ik kom ook wel. alleen voor multiplayer[/quote]

    Oke, wat is je PSN id? Welke gamemodi speel je voornamelijk? Ik momenteel Harcode Team Deartmatch, Hardcore Domination en Hardcore Kill Confirmed.

    0
  4. User  avatar
    307 XP

    lijkt mij ook leuk maar zal pas rond 21:00 zijn

    0
  5. User  avatar
    78 XP

    Vanavond heb ik wel een plekje vrij?

    0