Topic: The crew:Wild Run

20 november 2015om 09:23

Hello everyone!

Gisteren the crew wild run binnengehaald, na de (in mijn ogen) gefaalde NFS.
En wow! Wat ben ik omvergeblazen van the crew 😮
Goeie gameplay, lekker verhaal, veel te mooie gfx !

Alles wat volgens mij NFS dus NIET had!

Ik vraag me af hoe het komt dat the crew zo weinig belangstelling krijgt?

Als er mensen zijn die graag the crew willen spelen met me,
Voeg me anders gerust toe: Glnn23

Greetz!

5 reacties

  1. User  avatar
    2442 XP

    Volgens mij kreeg The Crew juist commenteer dat het er niet op en top uitzag. Ik heb ‘m zelf nog in de kast liggen.. Had het spel gekocht voordat de Taken King uitkwam en ondertussen ben ik alweer druk met Fallout :P. Dus The Crew moet nog even wachten. Ik heb de beta wel gespeeld en die vond ik erg goed. Maar het blijft een ubisoft game, dus ik denk dat veel mensen de gok niet aandruften.

    0
  2. User  avatar
    75 XP

    Klopt, had ik ook vaak gehoord. Maar wild run heeft flink aan de gfx gewerkt, en ik moet zeggen dat het er heel deftig uitziet. Ik heb al enkele wauw-momentjes gehad.. Wat ik dan bij nfs niet heb gehad, ook wegens het daar constant donker is. Ik zou zeggen, haal hem toch maar eens uit de kast 😀

    [quote]Volgens mij kreeg The Crew juist commenteer dat het er niet op en top uitzag. Ik heb ‘m zelf nog in de kast liggen.. Had het spel gekocht voordat de Taken King uitkwam en ondertussen ben ik alweer druk met Fallout :P. Dus The Crew moet nog even wachten. Ik heb de beta wel gespeeld en die vond ik erg goed. Maar het blijft een ubisoft game, dus ik denk dat veel mensen de gok niet aandruften.[/quote]

    0
  3. User  avatar
    1039 XP

    [quote]Klopt, had ik ook vaak gehoord. Maar wild run heeft flink aan de gfx gewerkt, en ik moet zeggen dat het er heel deftig uitziet. Ik heb al enkele wauw-momentjes gehad.. Wat ik dan bij nfs niet heb gehad, ook wegens het daar constant donker is. Ik zou zeggen, haal hem toch maar eens uit de kast :D[/quote]
    Dat is goed om te horen ! Ik vond The Crew nergens op lijken bij de release, maar als ik de nieuwe beelden bekijk ziet het er toch verdomd goed uit.
    Bedankt om dit te melden ! Ik haal The Crew zeker nog eens uit de kast nu.

    0
  4. User  avatar
    1508 XP

    Graphics zijn echt serieus geupgraded. Zit nu veel meer in de richting van een Driveclub.

    0
  5. User  avatar
    544 XP

    Zaterdag de demo gecheckt, was geïnteresseerd na de nieuwste update. Zag er erg goed uit en speelde erg lekker nadat ik de instellingen even flink aanpaste. Spel speelt nu echt lekker en ziet er goed uit. NFS heeft mij zeer teleurgesteld (matige besturing, shit AI en kleine schaal). The Crew is met de laatste update erg tof en dat voor een hele mooie prijs. De game gister gekocht en geniet er tot nu toe erg van!

    0