Topic: The order 1886 of far cry4?

21 november 2015om 11:45

Welke zouden jullie kiezen om te kopen?

Ik ben zelf van de shooters en hou van zowel open wereld shooters als story line shooters. Ook speel ik het liefst goede kwaliteits games met goede graphics en een goed verhaal.

Graag jullie mening!

11 reacties

  1. User  avatar
    1783 XP

    The Order ben je sneller mee klaar dan de gemiddelde kakbeurt

    0
  2. User  avatar
    124 XP

    Dishonored

    0
  3. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Welke zouden jullie kiezen om te kopen?

    Ik ben zelf van de shooters en hou van zowel open wereld shooters als story line shooters. Ook speel ik het liefst goede kwaliteits games met goede graphics en een goed verhaal.

    Graag jullie mening![/quote]

    ik zou voor far cry 4 gaan. ik heb beide uitgespeeld en far cry is veel vetter. duurt veel langer. en speelt fijner. in the order word je snelheid of flow steeds onderbroken door superkorte cutscenes. en niet te vergeten dat the order heel erg kort is. ik had hem binnen een paar dagen geplatinumed.

    0
  4. User  avatar
    393 XP

    Far Cry 4… Zonder twijfel.

    0
  5. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Welke zouden jullie kiezen om te kopen?

    Ik ben zelf van de shooters en hou van zowel open wereld shooters als story line shooters. Ook speel ik het liefst goede kwaliteits games met goede graphics en een goed verhaal.

    Graag jullie mening![/quote]

    we zouden hier ook wel willen weten of je wat aan de info hebt.

    0
  6. User  avatar
    3888 XP

    ik zou zeggen the order 1886.
    Pracht game
    lekker verhaal
    zeer goede gameplay!
    en een makkelijke platina 😉

    game is misschien een stuk korter dan FC4…
    Maar als je FC3 hebt gespeeld is deel 4 niet vernieuwend…

    0
  7. User  avatar
    124 XP

    Dishonored

    0
  8. User  avatar
    29 XP

    Iedereen bedankt voor je mening,

    ik heb toch gekozen om far cry 4 te halen aangezien ik nummer 3 nog nooit heb gespeeld is dit allemaal best wel nieuw voor mij. Mooi spel, goede graphics en een lekker verhaal. Speel het nu een dag of 3, en ben uitermate tevreden. Deze game kun je nog vele uren/maanden mee vooruit haha.

    Als deze is uitgespeeld ga ik toch nog the order 1886 halen bij used products (15,-)……

    0
  9. User  avatar
    433 XP

    Goed idee… 🙂

    0
  10. User  avatar
    124 XP

    en Dishonored?

    0
  11. User  avatar
    2442 XP

    [quote]en Dishonored?[/quote]

    Ik denk niet dat Dishonored een spel is wat hij zoekt. Anders stond deze wel in zijn rijtje 😉

    0