Welke zouden jullie kiezen om te kopen?
Ik ben zelf van de shooters en hou van zowel open wereld shooters als story line shooters. Ook speel ik het liefst goede kwaliteits games met goede graphics en een goed verhaal.
Graag jullie mening!
Welke zouden jullie kiezen om te kopen?
Ik ben zelf van de shooters en hou van zowel open wereld shooters als story line shooters. Ook speel ik het liefst goede kwaliteits games met goede graphics en een goed verhaal.
Graag jullie mening!
The Order ben je sneller mee klaar dan de gemiddelde kakbeurt
Dishonored
[quote]Welke zouden jullie kiezen om te kopen?
Ik ben zelf van de shooters en hou van zowel open wereld shooters als story line shooters. Ook speel ik het liefst goede kwaliteits games met goede graphics en een goed verhaal.
Graag jullie mening![/quote]
ik zou voor far cry 4 gaan. ik heb beide uitgespeeld en far cry is veel vetter. duurt veel langer. en speelt fijner. in the order word je snelheid of flow steeds onderbroken door superkorte cutscenes. en niet te vergeten dat the order heel erg kort is. ik had hem binnen een paar dagen geplatinumed.
Far Cry 4… Zonder twijfel.
[quote]Welke zouden jullie kiezen om te kopen?
Ik ben zelf van de shooters en hou van zowel open wereld shooters als story line shooters. Ook speel ik het liefst goede kwaliteits games met goede graphics en een goed verhaal.
Graag jullie mening![/quote]
we zouden hier ook wel willen weten of je wat aan de info hebt.
ik zou zeggen the order 1886.
Pracht game
lekker verhaal
zeer goede gameplay!
en een makkelijke platina 😉
game is misschien een stuk korter dan FC4…
Maar als je FC3 hebt gespeeld is deel 4 niet vernieuwend…
Dishonored
Iedereen bedankt voor je mening,
ik heb toch gekozen om far cry 4 te halen aangezien ik nummer 3 nog nooit heb gespeeld is dit allemaal best wel nieuw voor mij. Mooi spel, goede graphics en een lekker verhaal. Speel het nu een dag of 3, en ben uitermate tevreden. Deze game kun je nog vele uren/maanden mee vooruit haha.
Als deze is uitgespeeld ga ik toch nog the order 1886 halen bij used products (15,-)……
Goed idee… 🙂
en Dishonored?
[quote]en Dishonored?[/quote]
Ik denk niet dat Dishonored een spel is wat hij zoekt. Anders stond deze wel in zijn rijtje 😉