Voor degene die (nog) Destiny spelen de volgende vraag: hebben jullie ook regelmatig het probleem dat je uit een speelsessie gegooid wordt vanwege verbindingsproblemen? Voor zover ik kan beoordelen ligt het niet aan mijn eigen internetverbinding, dus vandaar de vraag of dit een breed probleem is.
Topic: Destiny disconnection probleem
27 november 2015om 12:52

[quote]Voor degene die (nog) Destiny spelen de volgende vraag: hebben jullie ook regelmatig het probleem dat je uit een speelsessie gegooid wordt vanwege verbindingsproblemen? Voor zover ik kan beoordelen ligt het niet aan mijn eigen internetverbinding, dus vandaar de vraag of dit een breed probleem is.[/quote]
Nope, alleen bij onderhoud eigenlijk. En heel af en toe dat die even een verbinding kwijt is, maar dat is me denk ik maar 4x overkomen.
???
Vreemd, zou het dan toch aan mijn kant liggen? Verbinding is eigenlijk altijd goed geweest