Topic: Destiny disconnection probleem

27 november 2015om 12:52

Voor degene die (nog) Destiny spelen de volgende vraag: hebben jullie ook regelmatig het probleem dat je uit een speelsessie gegooid wordt vanwege verbindingsproblemen? Voor zover ik kan beoordelen ligt het niet aan mijn eigen internetverbinding, dus vandaar de vraag of dit een breed probleem is.

2 reacties

  1. User  avatar
    2442 XP

    [quote]Voor degene die (nog) Destiny spelen de volgende vraag: hebben jullie ook regelmatig het probleem dat je uit een speelsessie gegooid wordt vanwege verbindingsproblemen? Voor zover ik kan beoordelen ligt het niet aan mijn eigen internetverbinding, dus vandaar de vraag of dit een breed probleem is.[/quote]

    Nope, alleen bij onderhoud eigenlijk. En heel af en toe dat die even een verbinding kwijt is, maar dat is me denk ik maar 4x overkomen.

    0
  2. User  avatar
    1157 XP

    ???

    Vreemd, zou het dan toch aan mijn kant liggen? Verbinding is eigenlijk altijd goed geweest

    0