hallo,
ik heb juist the crew aangeschaft. Ziet er geweldig uit maar zie het bos niet door de bomen. 😉
Kan er iemand een beetje de basis uitleggen. (hoe je snel een auto vrijspeeld enz..)
thx !!!
the crew wild edition met season pass
hallo,
ik heb juist the crew aangeschaft. Ziet er geweldig uit maar zie het bos niet door de bomen. 😉
Kan er iemand een beetje de basis uitleggen. (hoe je snel een auto vrijspeeld enz..)
thx !!!
the crew wild edition met season pass
je mag me wel toevoegen op psn , kunnen wel een keer toeren en ik kan eventueel je vragen beantwoorden.. psn taker-mart