Topic: the crew beginner

29 november 2015om 10:23

hallo,

ik heb juist the crew aangeschaft. Ziet er geweldig uit maar zie het bos niet door de bomen. 😉
Kan er iemand een beetje de basis uitleggen. (hoe je snel een auto vrijspeeld enz..)

thx !!!

the crew wild edition met season pass

1 reactie

  1. 94.214.244.xxx's avatar

    je mag me wel toevoegen op psn , kunnen wel een keer toeren en ik kan eventueel je vragen beantwoorden.. psn taker-mart

    0